شناسه خبر : 100813
سه شنبه 06 تير 1402 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زبان تلخ می زیبد لب لعل شکرخوا را!

فاش نیوز - با سلام و عرض ادب خدمت تمامی کارکنان فاش نیوز که همواره از ایثارگران جا مانده و محروم بیش از سی سال حق و حقوق و بیان مشکلاتشان و پیگیری وضعیت این قشر مظلوم از آقایان مدیران اجرایی مرتبط به حل این بزرگترین معضل اجتماعی کشور می خواهم به تمامی دست اندرکاران کشور جمهوری اسلامی ایران بگویم نگاه از بالا و با حالت منت گذاشتن برای خدمات قطره‌چکانی بنیاد که تمام مشکلات کنونی و افزایش بی حد سالیانه آن فقط به دلیل قصور در انجام کارهای رویهم انباشته شده از جانب شما به وجود آمده.

ناحقی که بیش از سی سال انباشته شده باید اگر از نام مبارک عدالت در حکومت مبتنی بر دین و باورهای اعتقادی مردم استفاده می کنید و با همین نام صاحب میز مدیریت بنیاد شده اید و قبل از شروع کارتان با آگاهی از وجود چنین مشکلات واقف بودید هنوز با توجه به ارائه آمار و ارقام نوید بخش پرداختی سال های قبل را با رسانه ها بگوش ایثارگران می‌رسانید بفرمائید از ایثارگرانی که سال های سال بنا به وظیفه دینی و قانونی در میدان های جنگ رشادت ها کردند و در آن دوران اصلا به فکر پرونده سازی برای جانباز شدن نبودن بخاطر خالی نکردن سنگر از اعزام برای درمان خود داری می کردن مگر مواقع خاصی که باید بستری می شدیم متاسفانه بعلت مرور زمان صورت سانحه و مدارک بیمارستانی تحویل داده شده به یگان بر اثر جنگ از بین رفته و تخریب شده و از سال ۹۷ تا ۹۸ با تحویل صورت سانحه از ایثارگران محل خدمت و معرفی نامه به بنیاد شهید محل سکونت و بعد از معاینات و بررسی های پزشکی تایید اولیه جانبازی و تحویل مدارک ب یگان مربوطه از سال ۹۸ منتظر تایید درصد یا کمیسیون که ماحصل کارشان پس از شروع به سال هم خواهد کشید با ۶۴ سال سن و فاقد مسکن و فاقد درآمد و شغل محروم از تمامی حقوق شهروندی و ایثارگری باید بحال مدیریت شما گریه سر داد و دسته های عزا داری راه انداخت.

آنچه که شما به خانواده معظم شهدا و جانبازان ۷۰ درصد پرداخت می کنید کار شاقی انجام نمی دهید. وعده های صد هزار مسکن بیست هزار مسکن ایثارگران خجالت آور است. اینقدر به زمان مدیریت خود آگاه هستید که وعده ها را به حقیقت تبدیل کنید. چند سال باید راستی آزمایشی شود از پرونده های من و امثال من تا با داشتن خانواده از حداقل امکانات دولتی که کمیته امداد بسهولت به مردم عادی می دهد، به ما که ایثارگری نظام جزء افتخارات ماست برخوردار شویم.

اگر نمی توانید بصراحت بگوئید تا ما با وعده دادن به خانواده هم‌سفرانی که زمان جنگ اگر غیرت نداشتند من و ما هرگز نمی توانستیم به جنگ با دشمنان برویم. شماها بصراحت از تمام زحمات ایثارگران می گذرید و نادیده می گیرید این جماعت را.

خدا را در نظر بگیرید و بر عدالتش شک نکنید قیامتی هست تا جوابگوی ناحقی های دوران مدیریت خود خواهید بود.

|| مسعود نیک ابدی

اینستاگرام
عملکرد متولیان امر در حق ایثارگران حس سلحشوری و احساس مسئولیت در قبال دین و مهین را از ملت گرفت ،
آنجاست که بی توجهی به رزمنده و ایثارگر معنا پیدا می کند و آب رفته به جوی برنمی گردد و دیگر کسی اشعار حماسی فردوسی را زمزمه نمی کند...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi