شناسه خبر : 100818
یکشنبه 21 خرداد 1402 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام ۷۰ نفر از خانواده های گرانقدر جانبازان به سرزمین وحی

اعزام ۷۰ نفر از خانواده های گرانقدر جانبازان به سرزمین وحی

فاش نیوز - معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از مجموع ۴۳۵۰ نفر زائری که به سرزمین وحی اعزام می شود، ۷۰ نفر در قالب کاروان ویژه جانبازان امشب راهی مراسم حج تمتع می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، «سید محمد صادق هاشمی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بدرقه کاروان ویژه حج تمتع جانبازان که در هتل هویزه برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم خدمت جانبازان گرامی و همراهانشان گفت: با پیگیری های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲، سهمیه ایی غریب به ۵ درصد از مجموع سهمیه اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی به بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا شد.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۳۵۰ نفر زائری که به سرزمین وحی اعزام می شود، ۷۰ نفر در قالب کاروان ویژه جانبازان امشب راهی مراسم حج تمتع می شوند.

هاشمی افزود: در این کاروان ۷۰ نفر از خانواده جانبازان گرانقدر در کنار  همراهانشان و  ۶ نفر از خدام راهی سرزمین وحی می شوند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز گلایه نسبت به اختصاص سهمیه اندک به جانبازان گرانقدر مطرح کرد: جا دارد در این مراسم از زحمات بی شمار اداره ‌کل امور ورزشی و اردویی بنیاد قدر دانی نمایم.

وی با ابراز تشکر از همراهان جانبازان و خدام کاروان اظهار کرد: از همراهان جانبازان و خدام گرانقدر تقاضا دارم با همراهی و همدلی، زیارت بسیار لذت بخشی را برای جانبازان عزیز رقم بزنند.

هاشمی بیان داشت: از زائران حج تمتع استدعا دارم در زیارت ائمه غریب و خانه خدا همه خادمان خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران را دعا نمایند تا عاقبت بخیر شویم و هیچگاه شرمنده خانواده شهدا نباشیم.

برای مشاهده تصاویر ایم گزارش بر روی لینک زیر کلیک فرمایید:

https://www.iribnews.ir/00GGpo

اینستاگرام
سلام اینقدربا آب وتاب گفته ایدکه 70نفرازجانبازان به سرزمین وحی مشرف شده اندکه به خیال خوانندگان فکرمیکنندرایگان به سفرحج تمتع مشرف شده اند لااقل توضیح میدادیدکه این سفرحج برای هرجانبازوهمسر وهمراهشان هرکدام حدوداً مبلغ200میلیون تومان هزینه برداشته که مردم فکرباطل نکنند این عزیزان رایگان به سرزمین وحی رفته اند، باتفکروالتماس دعا، جمعی از جانبازان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi