شناسه خبر : 100820
یکشنبه 21 خرداد 1402 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بدرقه کاروان حج جانبازان باحضور رئیس بنیادشهید

شما جانبازان نماد مظلومیت انقلاب و جمهوری اسلامی هستید

شما جانبازان نماد مظلومیت انقلاب و جمهوری اسلامی هستید

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شما جانبازان نماد مظلومیت انقلاب و جمهوری اسلامی هستید، گفت: حضور شما جانبازان در مراسم حج به اهتزاز درآمدن پرچم عملی کلمه توحید است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، «سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بدرقه کاروان ویژه حج تمتع جانبازان که در هتل هویزه برگزار شد، گفت: انشالله جانبازان گرانقدر با قلب های آماده و دل های ارام در این مسیر پر خیر و برکت قدم بردارند و پس از انجام اعمال به سلامت به وطن بازگردند.

وی افزود: قطعا رسیدن به این حال و شرایط یک تحول درونی و آمادگی قلبی را می طلبد. جانبازان دارای این آمادگی هستند چراکه آن چیزی که از جسمشان باقی مانده هم برای کسب رضایت الهی و در این مسیر قرار داده اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: یکی از برنامه هایی که سالانه از زمان جنگ مطرح است اعزام زائران جانباز به سرزمین وحی است از همین رو در قانون نیز درصدی برای اعزام جانبازان به خانه خدا پیش بینی شده است چراکه این عده نیاز به مراقبت های خاص دارند و مسئولان باید تمهیدات لازم را در این خصوص در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه شما جانبازان نماد مظلومیت انقلاب و جمهوری اسلامی هستید، افزود: حضور شما در مراسم حج به اهتزاز درآمدن پرچم عملی کلمه توحید است.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: شما بزرگترین پرچم انقلاب اسلامی هستید و با حضور خود تمام اتفاقاتی را که بر سر انقلاب آمده است را واگویه می کنید.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: من به عنوان یک پزشک توصیه میکنم که در هوای گرم عربستان از خود مراقبت کنید و در زمان هایی که در ملاعام حضور پیدا می کنید نماد اقتدار و مظلومیت این ملت بزرگ باشید.

وی با اشاره به شرایط امنیتی عربستان گفت: امیدواریم آزادی کامل برای شما فراهم باشد که درکنار زیارت بتوانید به امور تبلیغات فرهنگی مکتب کشور بپردازید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: دعاکنید خداوند متعال اخلاص در فکر و عمل و خیر و برکت را به ما عطا کند. همچنین شما جانبازان عزیز دعا کنید ما بتوانیم وظایف خود را به بهترین نحو ایفا نماییم. ما نیز برای شما سفری پر خیر و برکت و پر از دستاوردهای معنوی آرزو می کنیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به لزوم تعاملی سازنده با خادمان کاروان مطرح کرد: سفر حج سفری سخت‌ و طولانی است و باید با توجه به وضعیت جسمانیتان مراقبت بیشتری از خود نمایید و با حالی خوش به آغوش گرم خانواده بازگردید.

وی در پایان اظهار داشت: سفر پرخیر شما جانبازان گرامی نشانه عظمت اسلام است و امیدواریم پرچم این عظمت را در سرزمین پیامبر اسلام به خوبی به اهتزاز در بیاورید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi