شناسه خبر : 100847
یکشنبه 21 خرداد 1402 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد شهرستان شوش به شهادت رسید

جانباز "سعید عبدالخانی" از آزادگان و جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس شهرستان شوش در استان خوزستان پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل آلام ناشی مجروحیت در جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد "سعید عبدالخانی" پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

 

جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست جانباز "سعید عبدالخانی" از آزادگان و جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس شهرستان شوش در استان خوزستان پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل آلام ناشی مجروحیت در جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید سعید، روز گذشته (شنبه بیستم خردادماه) ساعت ۱۷ از حرم مطهر حضرت دانیال نبی تا گلزار شهدای شهرستان شوش تشییع و در جوار دیگر شهدای این خطه آرام گرفت.

شهید "سعید عبدالخانی" آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس با داشتن ۷۰ درصد مجروحیت ناشی از جنگ در چهارم بهمن ماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر، هور هویزه بر اثر موج انفجار از ناحیه سمت راست بدن نیز بطور کامل (چشم، گوش، دست و پا) مجروح شد و در همان تاریخ به مدت ۱۷۹۷ روز در اردوگاه موصل ۲ به اسارت نیرو‌های بعثی در آمد و در تاریخ سوم بهمن ماه ۱۳۶۷ پس از چند سال آزاد و به میهن اسلامی ایران بازگشت و سرانجام پس از سال‌ها صبر بر رنج مجروحیت دعوت حق را لبیک و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی در دوران دفاع مقدس به مدت ۲ سال به‌عنوان محافظ رهبر معظم انقلاب اسلامی که آن زمان رییس جمهور بودند خدمت کرد و پس از آن با اجازه ایشان به جبهه اعزام شد.

اینستاگرام
باسلام وعرض ادب اقای امیر حسینن قاضی زاده هاشمی درصندلی قدرت
نشستی باعث افتخاره چون همشهری وعموزااده
هستی ایامیدانی پیرزنی که همسر شهیده هفت سال حقوق.برقراربوده بعلت ازدواج مجدد حقوقش متوفف
شده حالابایستی طبق دادنامه 518برقراربشه بنیادشهید خمینی شهر اصفهان مدت سی سال بازبان بی زبانی حق حساب میخاد وگرنه حقوق برقرارنمیشه
ازمقام ببسیار محترم خواهشمندیم رسیدگی فرمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi