شناسه خبر : 100900
دوشنبه 22 خرداد 1402 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصدشهرستان بافق به همرزمان شهیدش پیوست

حاج "رمضانعلی کارگران بافقی" جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ازشهرستان بافق استان یزد، پس از سالها مجاهدت و تحمل آلام ناشی از جراحت، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد حاج "رمضانعلی کارگران بافقی"  پس از سالها تحمل درد و رنج مجروحیت به قافله شهدا پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «رمضانعلی کارگران بافقی» به خیل شهدا پیوست
به گزارش «ایثار یزد» حاج "رمضانعلی کارگران بافقی" جانباز 70 درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ازشهرستان بافق استان یزد، پس از سالها مجاهدت و تحمل آلام ناشی از جراحت، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

"رمضانعلی کارگران بافقی" در دفاع مقدس بارها به جبهه‌های حق جهت دفاع از دین و انقلاب اسلامی اعزام شد و در سال ۱۳۶۷در عملیات بیت‌المقدس ۴ در شاخ شمیران شرکت و در آن عملیات هر دو پای خود را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد.
وی سال‌ها با درد و رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، سختی‌ها و رنج‌ها را به جان خرید و همواره شاکر خداوند متعال بود تا اینکه بر اثر جراحات ناشی از جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز امروز دوشنبه 22 خردادماه 1402 راس ساعت ۱۷ از حوزه حضرت محمد رسول الله (ص) بلوار امام (بسیج) تا امامزاده عبدالله (ع) برگزار و در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
بنیادشهید و امور ایثارگران استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدِ سعید، از امت شهیدپرور دارالعباده به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان بافق برای شرکت در مراسم تشییع این شهید عزیز دعوت کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi