شناسه خبر : 100925
سه شنبه 23 خرداد 1402 , 12:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لزوم آشنایی بیش از پیش نسل جوان با جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران

فاش نیوز - «کامرانی» گفت: آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران نقش بسزایی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه کشور دارد.

 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «احسان کامرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، با اشاره به اهمیت و جایگاه شورا، اظهار داشت: شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش راهبردی در حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی افزود: رشد و توسعه کشور، اقتدار ملی و امنیت کنونی مرهون رشادت های شهدا و خانواده های معظم آنها است و این امر رسالت دستگاه های اجرایی را در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت سنگین می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: جلسات شورای فرهنگ ایثار و شهادت هدفمند، با برنامه و با حضور تمامی اعضا به منظور دستیابی به اهداف ترسیم شده تشکیل و دنبال گردد.

کامرانی، افزود: تمام اقداماتی که دستگاه‌های اجرایی در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار انجام می‌دهند در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا باشد.

وی گفت: نصب تصاویر و تمثال مربوط به شهدا در سطح شهرها و روستاها اقدام ارزنده ای در مسیر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که ضروری است با قوت، ابتکار و نوآوری دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار‌ هرمزگان، خاطرنشان کرد: انتقال سیره شهدا به نسل جوان جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برای حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کامرانی گفت: آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران نقش بسزایی در خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه کشور دارد.

وی ابراز داشت: ورود مراکز دانشگاهی و علمی به مقوله فرهنگ ایثار و شهادت با انجام تحقیقات علمی در این زمینه ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی اعتبارات مرتبط با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را با برنامه و هدفمند در دستور کار قرار دهند تا شاهد اقدامات ملموسی در این بخش باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi