شناسه خبر : 100926
سه شنبه 23 خرداد 1402 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چله عشاق در کرج به پایان می‌رسد

فاش نیوز - برادر شهید عیسی شجاعی که پیکر مطهرش پس از چهل سال در منطقه عملیاتی فکه شناسایی شده گفت: مراسم تشییع این شهید بزرگوار دوشنبه ۲۹ خرداد در کرج برگزار خواهد شد.

 

 دوشنبه امانت چهل ساله فکه رهسپار کرج می‌شود / چله عشاق در کرج به پایان می‌رسد«موسی شجاعی» برادر شهید عیسی شجاعی که پیکر مطهرش پس از چهل سال در منطقه عملیاتی فکه شناسایی شده در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: چله نشینی و چهل رمزگان مقدسی در ادبیات و معارف اسلامی و عرفانی است و شناسایی این شهید بزرگوار راز زیبایی این انتظار چهل ساله را برای ما بازگو کرد.

وی با اشاره به شور و شعف پدر و مادر و خانواده شهید عیسی شجاعی، افزود: شهید عیسی شجاعی در وصیت‌نامه‌اش به علاقه‌اش به گمنامی پس از شهادت همانند حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرده بود و از طرفی پدر و مادر ما در این چهل سال چشم انتظار او بودند و گویا خداوند بزرگ هر دو درخواست فرزند و والدین را اجابت کرده و ابتدا چهل سال شهید را در گمنامی نگاه داشته و امروز پدر و مادر ما را از چشم انتظاری در آورده است.

شجاعی با بیان اینکه شهید عیسی شجاعی ورزشکار بوده و مقام‌هایی نیز در زمینه دوچرخه سواری و کاراته در سطح شهرستان و استان کسب کرده بود، تصریح کرد: شهید عیسی شجاعی سوابق مبارزات انقلابی نیز در کارنامه دارد.

برادر شهید شجاعی با بیان اینکه فردا مراسم تشییع پیکر شهید شجاعی از معراج شهدای تهران در مقابل پارک شهر تهران برگزار خواهد، افزود: یکشنبه شب همزمان با بیست و هشتم خرداد محفل وداع با این شهید بزرگوار از ساعت ۲۰ در مسجد الزهرا شهر فردیس برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مراسم تشیع پیکر این شهید بزرگوار در کرج در عصر روز دوشنبه بیست و نهم خرداد خبر داد و گفت: مراسم تشییع پیکر شهید عیسی شجاعی عصر دوشنبه ۲۹ خرداد از ساعت ۱۶ از میدان شهدای کرج تا امام زاده حسن (ع) این شهر ادامه خواهد داشت و در امام زاده حسن بر پیکر این شهید بزرگوار نماز میت خوانده خواهد شد.

شجاعی با بیان اینکه عصر پنجشنبه یکم تیر از ساعت ۱۶ مراسم تشییع پیکر این شهید در شهر طالقان زادگاه او برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: پیکر این شهید بزرگوار پس از مراسم تشییع در زادگاهش طالقان به خاک سپرده خواهد شد.

عیسی شجاعی در سال ۱۳۶۲ در سن هجده سالگی در منطقه عملیاتی فکه به درجه پر فیض شهادت نائل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi