شناسه خبر : 100928
سه شنبه 23 خرداد 1402 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«سپیده بابایی» مدال خود را به خانواده شهید «تهرانی مقدم» تقدیم کرد+ تصاویر

فاش نیوز - «سپیده بابایی» نایب قهرمان کشتی آلیش آسیا به همراه «هدی نقیبی» سرمربی تیم آلیش بانوان ایران با حضور در منزل شهید «حسن تهرانی مقدم» مدال نقره آسیا را به خانواده این شهید تقدیم کرده است.

 

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سپیده بابایی» نایب قهرمان کشتی آلیش آسیا به همراه «هدی نقیبی» سرمربی تیم آلیش بانوان ایران با حضور در منزل شهید «حسن تهرانی مقدم» مدال نقره آسیا را به خانواده این شهید تقدیم کرده است.

«سپیده بابایی» پس از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آلیش زنان آسیا در کشور ازبکستان، مدال نقره‌اش را تقدیم پدر موشکی ایران سردار شهید «حسن تهرانی مقدم» کرد، اقدام ارزشمندی که مورد توجه و تحسین بسیاری از کاربران فضای مجازی، و مسئولین و اهالی جامعه ورزش قرار گرفت و سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا نیز چندی پیش با حضور در منزل این قهرمان، از این بانوی با افتخار تجلیل به عمل آورد.

«سپیده بابایی» مدال خود را به خانواده شهید «تهرانی مقدم» کرد+ تصاویر

«سپیده بابایی» مدال خود را به خانواده شهید «تهرانی مقدم» کرد+ تصاویر

«سپیده بابایی» مدال خود را به خانواده شهید «تهرانی مقدم» کرد+ تصاویر

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi