شناسه خبر : 100950
چهارشنبه 24 خرداد 1402 , 15:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «صادقی» دعوت حق را لبیک گفت

فاش نیوز - «حاج علی‌اکبر صادقی» پدر شهیدان «علیرضا و محمدرضا صادقی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان  «صادقی» دعوت حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، حاج علی‌اکبر صادقی که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، در سن ۷۹ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

گفتنی است شهید «محمدرضا صادقی» در شهرستان ری به دنیا آمد. او دانش‌آموز دوره متوسطه بود که راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و سرانجام پس از دلاوری‌های فراوان بیست و دوم فروردین ماه سال ۱۳۶۶ با سمت آرپی‌جی‌زن در شلمچه به شهادت رسید.

شهید «علی‌رضا صادقی» نیز یازدهم آذر ماه ۱۳۴۶ در محله صفاییه از توابع شهرستان ری به دنیا آمد. وی تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت و سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید عزیز در بیست و هفتم بهمن ماه ۱۳۶۴ با سمت آرپی‌جی زن در فاو عراق بر اثر مصدومیت شیمیایی و اصابت ترکش خمپاره به صورت، شکم و کتف به شهادت رسید. مزار وی در بهشت زهرای شهرستان تهران قرار دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi