شناسه خبر : 101000
شنبه 27 خرداد 1402 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش همسران شهدا و جانبازان تویسرکان

فاش نیوز - نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر به استان همدان در همایش همسران شهدا و جانبازان در مرکز فرهنگی گلزار شهدای تویسرکان، گفت: خانواده‌های معظم شهدا مظهر قدرت نظام اسلامی هستند.
 
همایش همسران شهدا و جانبازان تویسرکان/ خانواده‌های معظم شهدا مظهر قدرت نظام اسلامی هستند

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری در بدو ورود به شهرستان تویسرکان به زیارت حیقوق نبی (ع) و مزار 750 شهید والامقام تویسرکان رفت.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش همسران شهدا و جانبازان تویسرکان گفت: خانواده‌های معظم شهدا مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و پاسداشت و سپاسگزاری از آنها بخاطر تحمل سختی‌ها و صبوری‌ فراوانشان موجب تضمین امنیت و اقتدار جامعه است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به همسران شاهد و ایثارگر گفت: سعادتمندی خانواده‌های معظم شهدا بر پایه اعتقاد به وعده الهی است که شهیدان زنده‌اند، شهدا همیشه همراه شما هستند و حضورشان در زندگی و برطرف کردن مشکلات همواره احساس می‌شود.
وی افزود: راه و مسیر شهدا گمشدنی نیست زیرا خداوند آنها را ضمانت کرده و عامل قدرت ملت و موجب برکات خوانده است.
در ابتدای این همایش نیز حجت‌الاسلام حسینی‌مجد امام‌جمعه تویسرکان با عرض خیر مقدم از شهدای گرانقدر شهرستان به ویژه 26 شهید مظلوم حمله تروریستی 30 خرداد 1373 در حرم رضوی یاد کرد و گفت: در میدان جهاد و دفاع تویسرکان کارنامه درخشانی دارد و از نتایج اثرگذاری خون شهدا اقتدار امروز در دنیا و کوتاه کردن دست اجانب و دشمنان از این مملکت اسلامی است.
در ادامه این همایش از دو بانوی ایثارگر حافظ قرآن کریم، همسر سردار شهید «محسن عینعلی» برای کتاب «زمانی برای عاشقی» تجلیل و از شهردار شهرستان نیز به عنوان مروج ترویج ایثار و شهادت قدردانی شد.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به شهرستان تویسرکان با چهار خانواده شهید تویسرکانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری با حضور در منازل شهیدان «ایرج و مسعود داوری»، شهیدان «حاج‌محسن و محمود عینعلی»، شهید «ابوالقاسم دوست محمدی» و پدر و مادر شهید «محمد خیامیان» عنوان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با اهدای زیباترین و بهترین فرزندان خود در راه دفاع از نظام و انقلاب کار بسیار بزرگی انجام دادند که تعریف و تمجید از آنها افتخار است.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جوانان با اخلاص و فرهیخته مجاهدت بی‌بدیلی در حماسه دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع) ایفا کردند، افزود: از دامان پاک همین والدین و خانواده‌های ارزشمند شهدا برخاستند که مقام معظم رهبری علاقه وافر به آنان داشته و سفارش می‌کند در هر دیدار ضمن ابلاغ سلام ما، احترام و تکریم نیز از وظایف مسئولان و مردم نسبت به خانواده‌های معزز شهداست.
وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی این نظام اسلامی هستند و این امر اوج ایمان و بصیرت آنان را نشان می‌دهد.
در خاتمه دیدارها نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران مدال سرو را تقدیم خانواده‌های معظم شهدا کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi