شناسه خبر : 101017
شنبه 27 خرداد 1402 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب دفاع مقدسی در لرستان

فاش نیوز - «دهقانی» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از ۴۰ عنوان کتاب در لرستان رونمایی می‌شود.

 

رونمایی از 40 عنوان کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس«عصمت دهقانی» مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد از رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این کتاب‌ها در قالب‌های خاطره نگاری، زندگی‌نامه، تاریخ شفاهی، شعر، داستان کوتاه، داستان بلند، فیلم نامه، نمایشنامه، سفرنامه راهیان نور و... هستند.

وی با اشاره به نقش اقشار مختلف در دفاع مقدس افزود: در کتب تولیدی سال ۱۴۰۲ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توجه ویژه‌ای به کتب حوزه روحانیت و بانوان دارد.

دهقانی با بیان اینکه در تولید آثار هنری و ادبی باید آثار ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را نیز مد نظر داشته باشیم، گفت: لرستان ۹۰۵ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که برای الگوسازی از این شهدا ضرورت دارد زندگینامه و خاطرات آن‌ها نوشته شود.

این نویسنده دفاع مقدس تصریح کرد: در سال گذشته به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان کارگاه‌های توانمندسازی نویسندگان به‌صورت هفتگی برگزار می‌شد که در سالجاری نیز این کارگاه‌ها از نیمه دوم تیرماه راه اندازی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کارگاه‌های شعر و داستان ویژه گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسالان برگزار می‌شود و کارگاه‌های ویراستاری و خاطره نگاری ویژه بزرگسالان برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi