شناسه خبر : 101046
شنبه 27 خرداد 1402 , 18:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار بانوان جبهه فرهنگی انقلاب خوزستان با خانواده شهید محمد قنبری

بیانیه ای از سوی خواهران فعال جبهه فرهنگی قرائت گردید که بر تقویت بصیرت بین آحاد مردم، برای آگاهی از نقش دشمنان در تضعیف ارزش‌های اسلامی و به آشوب کشیدن کشور...

فاش نیوز - جمعی از بانوان فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان با خانواده شهید سرگرد محمد قنبری دیدار کردند.

به گزارش فاش نیوز، جمعی از خانواده شهدا و  خواهران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان به طور خودجوش، روز جمعه ۲۶ خردادماه۱۴۰۲، برای ابراز همدلی، همدردی و تجلیل از مقام خانواده شهید قنبری، عازم صیدون باغملک شدند و با حضور بر سر مزار شهید با آرمان‌های اسلامی، شهدا و ولایت تجدید عهد و پیمان کردند.

در این دیدار بیانیه ای از سوی خواهران فعال جبهه فرهنگی قرائت گردید که بر تقویت بصیرت بین آحاد مردم، برای آگاهی از نقش دشمنان در تضعیف ارزش‌های اسلامی و به آشوب کشیدن کشور تاکید شد.

گفتنی است سرگرد  محمد قنبری، شهید مدافع امنیت خوزستان در ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در شهرستان ایذه، در مسیر صیانت از آرامش و برقراری امنیت به شهادت رسید.

بنا بر گزارش ایثار واحد خوزستان، حسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پیامی شهادت مدافع امنیت، سروان محمد قنبری را به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهید پرور استان تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

عروج سبک‌بالانه شهید مدافع وطن سروان "محمد قنبری" به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (روحی لتراب مقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترم آن شهید عزیز تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده این شهید والامقام و مردم شهید پرور و ولایتمدار استان خوزستان صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای این شهید عزیز را از خداوند متعال مسألت می‌کنم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع از امنیت ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: دیدار بانوان جبهه فرهنگی انقلاب خوزستان با خانواده شهید محمد قنبری

حسن نورانی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi