شناسه خبر : 101050
یکشنبه 28 خرداد 1402 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی پرونده ۲۵۰ متقاضی شرکت در کمیسیون تعیین درصد جانبازی

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از تعیین تکلیف درصد جانبازی متقاضیان در کوتاهترین زمان و بدون انتظار در صف خبر داد و گفت: طی مدت زمان سپری شده از سال جاری، 250 متقاضی در کمیسیون پزشکی نسبت به درصد جانبازی تعیین تکلیف شدند.
 
بررسی پرونده 250 متقاضی شرکت در کمیسیون تعیین درصد جانبازی/شرکت در کمیسیون پزشکی بنیاد شهرستان‌های استان تهران به‌روز است

به گزارش «ایثار شهرستان‌ها»، عباسعلی رضایی صبح امروز شنبه 27خرداد ماه در حاشیه نشست تخصصی با فعالان حوزه بهداشت و درمان جامعه ایثارگری و پزشکان پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که در سالن شهدای ترور این اداره کل برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران تحول در ارائه خدمات سلامت و درمان ایثارگران را از اولویت‌های بنیاد دانست و اظهار داشت: ایثارگران و والدین شهدا نیازمند دریافت خدمات سلامت با اقتضای سن و بیماری خود هستند و باید ترتیبی اتخاذ کنیم که این خدمت مبتنی بر شرایط روز ایثارگران باشد، در حال حاضر خدمات سلامت ایثارگران با اهتمام ویژه ریاست عالی بنیاد درحال تحول و ارتقاء است.
وی با بیان اینکه امسال با رایزنی‌های صورت گرفته مراکز بهداشتی و درمانی بیشتری در شهرستان‌های تهران با بیمه دی قرارداد منعقد کردند، یادآور شد: با گسترش مراکز طرف قرارداد با بیمه دی، استفاده ایثارگران از خدمات درمانی در شهرستان‌های استان تهران تسهیل شده است.
مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران در ادامه از شرکت به‌روز متقاضیان کمیسیون تعیین درصد جانبازی خبر داد و بیان داشت: طی مدت زمان سپری شده از سال جاری، 250 متقاضی در کمسیون پزشکی نسبت به درصد جانبازی تعیین تکلیف شدند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز پرونده یکهزار و 820 متقاضی تعیین درصد جانبازی در 15 جلسه مورد بررسی قرار گرفت که بیش از ۴۰۰ مورد مربوط به کمیسیون حق پرستاری است.
رضایی در پایان با تأکید بر اجرای طرح پابش سلامت ایثارگران در شهرستان‌های استان تهران، از اقدامات صورت گرفته برای تسهیل در ارائه خدمات درمانی به ایثارگران قدردانی کرد.

اینستاگرام
ای کاش...برای سایر استانها هم همینطور اقدام شود.
بخدا قسم بیش از 3 سال درنوبت کمیسیون پزشکی بودم عاقبت با رفیق بازی منو به کمیسیون راه دادند.
همش می گفتند هنوز نوبت شما نشده...!!!
درضمن چرا: نتایج کمیسیون پزشکی شهرستانها بعد 4تا 5 ماه اعلام میشود؟
کسی هست جوابگو باشد؟؟!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi