شناسه خبر : 101084
یکشنبه 28 خرداد 1402 , 12:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهیدان «کیاحسینی» و «سخایی» دیدار کرد

فاش نیوز - امیر واحدی با حضور در منزل شهیدان خلبان میرعمید کیاحسینی و یزدان سخایی با مادر و همسر این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

فرمانده نهاجا با خانواده شهیدان «کیاحسینی» و «سخایی» دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تجلیل و تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده شهدا و همچنین زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی هوایی ارتش با مادر شهید خلبان «میرعمید کیاحسینی» و همسر شهید خلبان «یزدان سخایی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید خلبان میرعمید کیاحسینی در سال ۱۳۶۲در رسته خلبانی به استخدام نیروی هوایی ارتش در آمد و در یک ماموریت پروازی در منطقه سروستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید یزدان سخایی در سال ۵۴ در رسته خلبانی به استخدام نیروی هوایی ارتش در آمد و پس از طی دوره آموزش در ایران و آمریکا با درجه ستواندومی به کشور بازگشت  و مشغول خدمت گردید و با شروع جنگ به دفاع از حریم هوایی  کشور پرداخت و در نهایت در مورخه ۲۱ خرداد ۱۳۶۴ در منطقه خلیج فارس با یک فروند هواپیمای اف4 به درجه رفیع شهادت نائل و مفقودالاثر شد که  یادمان آن شهید عزیز در قطعه ۵۹ بهشت زهرا ( س)نصب شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi