شناسه خبر : 101143
سه شنبه 30 خرداد 1402 , 09:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای مدال طلای قهرمانی آسیا به خانواده شهید رضایی

فاش نیوز - همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع)، دونده الوندی با حضور در گلزار شهدای روستای کمال‌آباد مدال‌های قهرمانی آسیا را به والدین معزز شهید «محمدحسین رضایی» تقدیم کرد.
 
اهدای مدال طلای قهرمانی آسیا به خانواده شهید رضایی
به گزارش «ایثار واحد قزوین»، محمود محسنی دونده الوندی که در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی مالزی در رده پیشکسوتان موفق به کسب سه مدال شده بود، همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع)، با حضور در گلزار شهدای روستای کمال‌آباد از توابع شهرستان البرز مدال‌های خود را به والدین شهید محمدحسین رضایی تقدیم کرد.
در مراسم فوق با حضور مصطفی غفوری فرماندار و علی‌پناه قویدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز، از خانواده شهید محمدحسین رضایی و محمود محسنی تجلیل به‌عمل آمد.
محسنی در حاشیه این مراسم، گفت: این مدال‌ها زیبنده سینه کسانی است که این فرزندان را تربیت کرده و به جامعه تحویل دادند.
این دونده الوندی در مسابقات مالزی در ماده 400 متر طلا گرفت و در ماده‌های 200 متر نقره و 100 متر نیز مدال برنز را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.
لازم به ذکر است رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی مالزی طی روزهای پنجم تا هشتم خرداد ماه سالجاری به میزبانی شهر جوهوربارو کشور مالزی برگزار شد.
گفتنی است شهید محمدحسین رضایی، شانزدهم مرداد ۱۳۴۹ در روستای کمال‌آباد از توابع شهرستان البرز به دنیا آمد، پدرش علی‌اکبر، کشاورزی می‌کرد و مادرش صفیه نام داشت.
این شهید گرانقدر که تا پایان دوره راهنمایی درس خواند، کارگر کارخانه بود، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و چهارم خرداد ۱۳۶۷ در شیخ‌محمد عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
پیکر شهید رضایی مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۷۱ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi