شناسه خبر : 101145
سه شنبه 30 خرداد 1402 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران احیا شد

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) با تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولین بنیاد احیا شد.
 
بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران احیا شد
به گزارش «ایثار استان البرز»، سلیمان رستمیان صبح امروز دوشنبه 29 خردادماه در نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع)، هماهنگی و همکاری بین مدیران استانی در جهت رفع مشکلات ایثارگران را مؤثر دانست و گفت: هدف از تشکیل این جلسات هم‌اندیشی در راستای ارائه خدمات به ایثارگران و رفع مشکلات این عزیزان است، باید در بین مجموعه هماهنگی و همکاری وجود داشته باشد، بنیاد هم کمک می‌کند تا با تعامل مشکلات ایثارگران حل شود.
وی بر استقرار میزهای خدمت بیمه و بانک دی تأکید و تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها در راستای خدمت به ایثارگران بهره برد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تسهیل درروند خدمت‌رسانی بانک دی به ایثارگران را خواستار شد و اظهار داشت: این یک مطالبه است، علی‌رغم تمامی مشکلات و قوانین بانک مرکزی، باید تا فرصت داریم به ایثارگران خدمت کنیم و در این راه تلاش کنیم.
رستمیان به خدمات موسسه ایثار به ایثارگران اشاره کرد و افزود: بنیاد در استفاده از ظرفیت‌های موسسه ایثار محدودیتی ندارد، موسسه باید از محل اعتبارات خود به ایثارگران خدمات ارائه کند خصوصاً در حوزه فعالیت‌های فرهنگی.
بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با تلاش‌های بنیاد احیا شد
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در ادامه با تشکر از تلاش‌های دکتر عبادی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) و دکتر حافظی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت متد در راستای برای تجهیز بیمارستان و خدمت به ایثارگران، گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) با تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولین بنیاد، با تغییر چند دوره مدیریتی، برای ارائه خدمت به مردم استان به‌ویژه ایثارگران تا حدودی احیا شد و آینده‌ی روشنی دارد.
وی افزود: امروز بیمارستان امام خمینی (ره) با تمام ظرفیت خود با تلاش‌های رئیس بیمارستان و شرکت متد در حال خدمت‌رسانی به مردم استان و استان‌های هم‌جوار است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان گفت: پذیرش ایثارگران و ارائه خدمات سرپایی به این عزیزان ازجمله موضوعاتی است که باید هرچه سریع‌تر با تعامل بیمارستان با بیمه دی مرتفع شود، تمامی ظرفیت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) باید در راستای ارائه خدمات به ایثارگران به‌کار گرفته شود.
گفتنی است راه‌اندازی خانه ایثار استان البرز و مشارکت مدیران در طرح سپاس از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi