شناسه خبر : 101227
جمعه 02 تير 1402 , 13:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضمانت حفظ دولت اسلامی از دیدشهید «نخست‌کار»

در وصیتنامه شهید نخست‌کار آمد؛

شهید «نخست‌کار» در بخشی از وصیتنامه خود آورده است: بر شما باد که از این خون‌ها پاسداری کنید. خون میلیون‌ها شهید بر دوش مسلمانان بیدار و متعهد است.

 

به گزارش دفاع‌پرس، شهید «مرتضی نخست‌کار» روز ۱۷ آذر ۱۳۳۴ به دنیا آمد و روز ۱۹ دی ۱۳۵۹ به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید را در زیر بخوانید:

«وصیتنامه شهید مرتضی نخست‌کار یک شب قبل از حمله قطعی بر دشمن؟، پنج‌شنبه (۱۳۵۹/۱۰/۱۸)

سلام بر حسین (ع)، سرور شهیدان و سلام بر شهدای کربلا و سلام بر همه شهدایی که شاهد؟ بودند.

«شهیدان ما، بهترین چیزی را که از خدا گرفته بودند، به او هدیه کردند.» امام خمینی (ره)

خون میلیون‌ها شهید بر دوش مسلمانان بیدار و متعهد است/ درخواست شهید از مردم برای انتقاد و پشتیبانی از دولت وقت در وصیتنامه

سلام بر امام که اراده خدا از وجود او عبور می‌کند و سلام بر پیروانی که گام بر گام امام می‌گذارند. سلام بر کسی که امام در وجود او خلاصه می‌شود؛ و سلام بر امت مسلم و مسلمانان مبارز جهان.

سلام بر روحانیت اصیل و مبارزی که در دانشگاه امام صادق (ع) راه می‌پویند. سلام بر کسانی که به حق از خون شهیدان پاس می‌دارند. خداوند ما را هم در زمره آنان قرار دهد.

خون خدا از هابیل ریخته شده و در زمان حسین (ع) به اوج عظمتش رسیده و حال هم در رگ‌های امام جاریست.

خون میلیون‌ها شهید بر دوش مسلمانان بیدار و متعهد است/ درخواست شهید از مردم برای انتقاد و پشتیبانی از دولت وقت در وصیتنامه

بر شما باد که از این خون‌ها پاسداری کنید. خون میلیون‌ها شهید بر دوش مسلمانان بیدار و متعهد است. ضامن پاسداری شما، پیروی از امام عادلمان، خمینی است. انگیزه‌ای که باعث شد این راه را برگزینم، فقط «خدا»، پاسداری از اسلام و قرآن و مسئولیت یک مسلمان بود. «ربَّنا تَقَبَّل مِنّا»

پیام من به برادران و خواهرانم، این است که از دولت انقلابی‌مان پشتیبانی کنند و در مقابل اشتباهات او انتقاد کنند و نگذارند دشمنان غضب‌شده خدا و دوستان گمراه به اسلام آسیبی رسانند. از امام پیروی کنند و رهنمود‌های او را در پیش رو ببینند.

یا امام‌الزمان (عج) ما را نزد خدا شفاعت کن.

متعلق به خانواده عزیز و مؤمنم

عزیز آقا مجتبی، هیچ‌وقت برای من گریه نکنید. برادران و خواهرانم تبریک گویید. دعا کنید که خدا ما را از شهیدان راه خود به‌حساب آورد.

مجتبی جان، از تو می‌خواهم که صبر داشته باشی و در کمال شهامت، راهی را که شهیدانمان رفتند، برگزینی. سلام مرا به همه عزیزان برسانید.

پاینده باد اسلام، میلیون‌ها تن از ما، فدای اسلام

خدا، شما را هم از خدمت‌گزاران به اسلام به حساب آورد.

خون میلیون‌ها شهید بر دوش مسلمانان بیدار و متعهد است/ درخواست شهید از مردم برای انتقاد و پشتیبانی از دولت وقت در وصیتنامه

آن مقدار پولی که دارم، به مادرم هدیه می‌کنم. امیدوارم که مرا حلال کند؛ چون برایم زحمات فراوان کشید و من نتوانستم به او خدمت کنم.

کتاب‌هایم غیر از چند کتاب ضاله، به برادر عزیز و مبارزم تعلق می‌گیرد.

مجتبی جان، در راه اسلام، کوشا و پیروز باشی

دعا کنید که خدا مرا رستگار کند.»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi