شناسه خبر : 101247
شنبه 03 تير 1402 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت فتح از تولید آثار هنری در کنگره شهدای استان‌ سمنان حمایت می‌کند

روایت فتح از تولید آثار هنری در کنگره شهدای استان‌ سمنان حمایت می‌کند

فاش نیوز - جلسه هم‌اندیشی مشترک بنیاد فرهنگی روایت فتح با ستاد کنگره شهدای استان سمنان در محل بنیاد برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، جلسه رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح و سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان در محل بنیاد برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه سید محمد نادری حمایت و تولید آثار هنری مرتبط با دفاع مقدس را یکی از رسالت‌های روایت فتح دانست و گفت: یکی از ماموریت‌های بنیاد فرهنگی روایت فتح، حمایت همه‌جانبه و انجام تولیدات هنری در کنگره‌های شهدای استان‌ها  بوده که در این زمینه تاکنون به تفاهمات خوبی با ستاد کنگره شهدای استان سمنان در راستای معرفی هر چه بیشتر و بهتر شهدای این استان رسیده‌ایم.

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در ادامه خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری روایت فتح از زمان سید شهیدان اهل قلم تاکنون روایت هنرمندانه جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام بوده است.

بیشتر بخوانید

در ادامه این جلسه، سرهنگ خالقیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان ضمن برشمردن ویژگی‌های منحصربه فرد برخی از شهدای این استان گفت: استان سمنان با تقدیم 3000 شهید در دوران دفاع مقدس یکی از استان‌های پیشرو در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است. امیدواریم با همکاری بنیاد فرهنگی روایت فتح گام موثری در شناساندن شهدای این خطه برداریم.

در پایان این جلسه  مقرر شد برای حمایت و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف مانند تولید کتاب مجموعه عکس، تهیه مستند شهدای شاخص و چاپ کتاب شهدای استان همکاری‌های لازم صورت پذیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi