شناسه خبر : 101275
شنبه 03 تير 1402 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک خشاب داخل بدنش خالی کردند!

فریدون نوروزی - ...در شناسایی منطقه سومار، همراه با نیروهای اطلاعات عملیات و فرماندهان گردان ها، کمین دشمن گروه را به رگبار می بندد.

چند نفر شهید، دو نفر اسیر و دو نفر هم از کمین جان سالم بدر می برند.
...عراقی ها بالای سرش می آیند و علاوه بر خالی کردن یک خشاب به بدنش؛ تیر خلاص را نیز به سرش شلیک می کنند و با اطمینان از شهادت او محل را ترک می کنند.

...با این وجود، حاج حسن می ماند و پس از مدت ها کما و بستری، دوباره برخاسته و علم گردان مسلم را برافراشته و تا اواخر جنگ گردان را فرماندهی می کند.

سردار شهید، حاج حسن تاجوک، فرمانده گردان مسلم بن عقیل از لشکر۳۲ انصارالحسین(ع)، در بین رزمندگان ملایری جایگاه ویژه ای داشته و دارد و عاشقانه او را دوست دارند.

حاجی از قراویز و سرپل ذهاب در اوایل حمله دشمن بعثی، در نبرد با استکبار جهانی حضوری فعال داشت که شرح دلاوری ها، عشق بازی ها و حماسه سازی های او را، ارتفاعات سر به فلک کشیده غرب، جزیره مجنون، شلمچه، کربلای ۴، اروند و.‌..روایت می کنند.

...سرانجام در ماه های پایانی جنگ تحمیلی، سردار شهید حاج حسن تاجوک که تحمل دوری یاران شهید را نداشت، در سحرگاه یکم تیر ماه ۱۳۶۷ در منطقه ماهوت بال در بال ملائک گشود تا به آنچه لیاقتش را داشت نائل گردد‌
 
یادش گرامی
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi