شناسه خبر : 101306
یکشنبه 04 تير 1402 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردیس شهید «فیاض‌بخش» در بهزیستی کرمان رونمایی شد

فاش نیوز - به‌مناسبت هفته قوه قضاییه سردیس شهید «فیاض‌بخش» از شهدای حادثه هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ در بهزیستی کرمان رونمایی شد.

 

سردیس شهید «فیاض‌بخش» در بهزیستی کرمان رونمایی شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، در راستای تعمیم برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه به سایر دستگاه‌هایی که در حادثه هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند، آیین رونمایی از سردیس شهید «فیاض‌بخش» عصر امروز، سوم تیرماه در بهزیستی مرکز استان کرمان برگزار شد.

 
حجت‌الاسلام «ابراهیم حمیدی» رئیس کل دادگستری استان کرمان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، بیان کرد: امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضاییه به نحوی برنامه‌ریزی شد تا علاوه بر شهید بهشتی، یاد و خاطره شهدای دیگری که در این حادثه به شهادت رسیده‌اند، گرامی داشته شود.
 
وی ضمن تقدیر از زحمات انجام شده به‌منظور طراحی و ساخت سردیس شهید فیاض‌بخش، اظهار کرد: امیدواریم علاوه بر برگزاری و نصب یادمان‌های شهدا، در عمل ادامه دهنده راه شهدا باشیم و اهداف آنها را پیگیری کنیم.
 
قاضی‌القضات استان در ادامه با حضور در مرکز فیاض‌بخش با کودکان معلول حاضر در این مرکز دیدار کرد و ضمن تأکید بر حمایت قضایی از این مراکز گفت: هر تصمیمی که بخواهد خللی در خدمت‌رسانی به این افراد ایجاد کند، باید مورد تجدید نظر قرار گیرد و همه باید نگاه حمایتی به این مراکز داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: این افراد برای حق و حقوقی که در خانواده خود دارند نیز باید مورد حمایت دستگاه قضایی قرار گیرند و هیچکس نباید به بهانه معلولیت جسمی و ذهنی این افراد به حقوق آنها تجاوز کند و باید حقوق آنها تأمین شود.
 
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تأکید کرد: باید در دادگستری‌ها پرونده‌های ویژه برای این کودکان باز شود که از حقوق آنها توسط مدعی العموم‌ها، دادستان‌ها و مسئولان قضایی حمایت شود. همچنین باید فرهنگسازی شود که نگاه خیران به سمت کمک به این مجموعه‌ها جلب شود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi