شناسه خبر : 101334
دوشنبه 05 تير 1402 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استخر موسسه ایثار قزوین مورد بهره‌برداری قرار گرفت

فاش نیوز - استخر سرپوشیده موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
استخر موسسه ایثار قزوین مورد بهره‌برداری قرار گرفت
به گزارش «ایثار  قزوین»، استخر سرپوشیده موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین با حضور سرهنگ فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، سمیه اسمعیلی مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین و هادی اسدی مدیر موسسه ایثار قزوین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
اسمعیلی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد قزوین، گفت: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین سال 1399 با اعتبار 290 میلیارد ریال افتتاح ‌شده بود اما فقط بخش‌هایی از آن قابل بهره‌برداری بود.
وی با بیان اینکه استخر سرپوشیده موسسه ایثار قزوین پس از اخذ مجوزهای لازم مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: این استخر شامل سونای خشک، سونای بخار، جکوزی سرد و گرم و قسمت آب درمانی است که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و عموم مردم می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین مجموعه خوابگاهی ورزشی با ظرفیت 25 نفر علاوه بر هتلینگ به این موسسه اضافه شده که امروز شاهد بهره‌برداری از آن نیز هستیم.
در ادامه فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مسئولان بنیاد استان قزوین از بخش‌های مختلف موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین بازدید کردند.
گفتنی است موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین در زمینی به مساحت هفت هزار و 500 مترمربع و زیربنای هفت هزار و 200 مترمربع در کیلومتر 2 جاده قزوین – بوئین‌زهرا ساخته شده است.
مجتمع فوق در فازهای یک و دو تعریف شده و شامل بخش‌های مختلفی مانند سالن‌های ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز آب درمانی، اورژانس، سالن همایش و هتلینگ است.
این پروژه در سال 1388 در چهار طبقه شروع به احداث شده که زیرزمین آن شامل استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره و فضاهای آب درمانی (هیدروتراپی) است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi