شناسه خبر : 101371
سه شنبه 06 تير 1402 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید به مقام شهدای استان خراسان شمالی

فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 5 تیر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، گفت: باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، شهدا را به بهترین شکل به جامعه معرفی کنیم چرا که شهدا برای همه نسل‌ها و برای همه زمان‌ها حامل پیام هستند.
 
دیدار حجت الاسلام والمسلمین شکری با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی/ شهدا برای همه نسل‌ها و برای همه زمان‌ها حامل پیام هستند

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در جریان سفر به استان خراسان شمالی با حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نقش نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار کلیدی خواند و گفت: نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها ظرفیت‌های ممتازی هستند که به تقویت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کنند و قطعاً نصایح و پیشنهادات ایشان در انجام وظایف مدیران بنیاد راه گشاست.
وی همچنین گفت: خوشبختانه کارهای خوبی در استان خراسان شمالی با رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان انجام گرفته است و این فعالیت‌ها باید استمرار پیدا کند و همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ جهاد و مقاومت در سطح جامعه فراگیر شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری با اشاره به اهمیت گلزارهای مطهر شهدا ادامه داد: خوشبختانه گلزار شهدای بجنورد بسیار خوب مورد توجه قرار گرفته است و البته حق هم همین است چراکه معتقدیم گلزارهای مطهر شهدا باید به عنوان یک مرکز فرهنگی در سطح شهر شناخته شوند.
وی افزود: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) مزار شهدا را دارالشفای آزادگان دانسته‌اند ما نیز باید شرایط بهره‌مندی مردم از این مرکز دارالشفا را فراهم نماییم و این نمی‌شود مگر طبق فرمایش رهبر کبیر انقلاب، شهدا را امام‌زادگان عشق بدانیم و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب شهدا را به بهترین شکل به جامعه معرفی کنیم چراکه شهدا برای همه نسل‌ها و برای همه زمان‌ها حامل پیام هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور حجت‌الاسلام شکری گفت: ما هم اعتقاد داریم در بنیاد شهید و امور ایثارگران دو خط مهم وجود دارد که باید با جدیت دنبال شود؛ یکی ارائه خدمات به ایثارگران عزیز که بسیار مهم است و دیگری ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که باید برای آن برنامه‌ریزی داشت و نباید اجازه داد فرهنگ جهاد و مقاومت کمرنگ شود.
وی تأکید کرد: باید یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود و مردم بدانند که می‌شود با این شهدا انس گرفت و به ایشان توسل جست.

حجت الاسلام شکری، نماینده ولی فقیه در بنیادشهیدو امور ایثارگران روز گذشته برای بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران، به استان خراسان شمالی سفر کرد.

 
 
 
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi