شناسه خبر : 101391
سه شنبه 06 تير 1402 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتبارات خوبی به پروژه موزه دفاع مقدس گیلان اختصاص خواهد یافت

فاش نیوز - «کاوسی» احداث و تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس گیلان را یکی از کارهای فرهنگی اولویت‌دار استان گیلان دانست و گفت: با تاکید استاندار گیلان، اعتبارات خوبی برای آن در نظر خواهیم گرفت.

 

اعتبارات خوبی به پروژه باغ موزه دفاع مقدس گیلان اختصاص خواهد یافتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «شراره کاوسی» رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در دیدار با سرهنگ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، موزه دفاع مقدس را رویدادی از پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس و جایگاه و عظمت شهدا و پیروزی قهرمانانه و دلاورانه شهدا دانست و اظهار داشت: موزه دفاع مقدس اقدامی شایسته و ارزشمند در جهت حفظ شان و منزلت شهدای عزیز و مجاهدت مردم همیشه در صحنه گیلان است.

وی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس یک مکان الگویی برای گردشگران، مسافران و خانواده‌ها با رایحه ایثار و فداکاری و زیست عفیفانه خواهد بود افزود: احداث موزه دفاع مقدس یکی از کارهای فرهنگی اولویت‌دار ما بوده و هست و با تاکید استاندار گیلان، اعتبارات خوبی برای آن در نظر خواهیم گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان خاطرنشان کرد: شهرداری‌ باید به ساخت موزه مقدس که یک محیط فرهنگی و متنوع هنری است، بیشتر کمک کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi