شناسه خبر : 101462
شنبه 10 تير 1402 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حرکت متحدالشکل جانبازان در روز عیدغدیر:

راهپیمایی کاروان لبیک یا امیرالمومنین

جانبازان باشگاه ستارگان ایثار به همراه دیگر ایثارگران و خانواده شان در روز عید سعید غدیر خم به راهپیمایی می پردازند...

فاش نیوز- جانبازان باشگاه ستارگان ایثار تهران و به همراه دیگر جانبازان و خانواده های معظم جانبازان و شهدا در روز عید سعید غدیر خم به راهپیمایی می پردازند.

به گزارش خبرنگار ما، این راهپیمایی که قرار است از میدان امام حسین تا میدان آزادی تهران توسط جانبازان ویلچری و ایثارگران با مجروحیت های دیگر با حرکت و نظمی متحدالشکل صورت بگیرد، از ساعت 15 آغاز شده و جانبازان این مسیر را در میان جمعیت عاشقان امیرالمومنین به عشق امیر ولایت طی خواهند کرد.

این پیاده روی جمعی جانبازان به ویژه ویلچری که همچنان پیاده روی اربعین هر ساله جانبازان این باشگاه فعال و خلاق و گروه جهادی حاج احمد متوسلیان است، نه تنها فرهنگ سازی بینظیر و تاثیرگذاری در میان عموم مردم است، بلکه به گونه ای آمادگی عاشقان اباعبدالله الحسین برای پیاده روی اربعین نیز می باشد.

همچنان که قرار است مردم غیور تهران در مهمانی ده کیلومتری عید سعید ولایت در روز عید غدیر شرکت کنند، جانبازان همچون همیشه چون نگینی در میان این جمعیت به عنوان فرهنگ سازان فرهنگ ایثار و ولایت مداری می درخشند و مشت محکمی به دهان دشمنان دین و ولایت خواهد بود.

*** گروه جهادی حاج احمد متوسلیان باشگاه ستارگان ایثار، بدین مناسبت بیانیه ای را صادر نموده که متن آن به شرح ذیل است:

ویلچر رانی و راهپیمایی بزرگ لبیک یا امیرالمومنین مهمانی بزرگ جشن ولایت

امام صادق (علیه‌السلام): روز غدیر، روز عید و جشن است.

 در تعظیم بزرگ‌ترین عید مسلمانان، نقش داشته باشیم. هم با حضور خود و خانواده و هم با دعوت آشنایان و دوستانمون به شرکت در «مهمونی ده کیلومتری». همراه با خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر در راهپیمایی لبیک یا امیرالمومنین و تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت به همراه عزیزان جانبازان نخاعی، قطع عضو ویلچری، بصیر و خانواده محترم شهدا و سایر دوستان در تاریخ 1402/04/16ساعت 15 از مقابل باشگاه ستارگان ایثار و یا ساعت 16در یادمان میدان امام حسین توسط گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان باشگاه ستارگان ایثار برگزار می گردد.

 

جهت شرکت در این راهپیمایی و ویلچر رانی با تلفن های زیر تماس حاصل گردد.
09125454825.گرایلی
09197211310خسروی
09382855128باقری

هستیم بر آن عهد که بستیم

 

خبر از شهیدگمنام

اینستاگرام
جنگ تحمیلی بادلاوری رزمندگان وجانبازان پایان یافت
اما امروز درپیچ وخم زندگی حیرانند
اُف بر وجدان مسئولینی که حق ایتارگران رو غارت کردند، هرسه قوه هم مثل همدیگه هستند، انشالله روزی جواب خون شهیدان ومظلومیت ایثارگران خواهید داد
لبیک یا امیر المومنین(ع)
رسانه ایثارگران.
شما خجالت نمی کشید از این همه حمایت و خبر و گزارشهایی که در دفاع و پشتیبانی از باشگاه ستارگان ایثار میکنید.
آنهم با آین آبروریزی که شده.
نکند پشت پرده شماها بده بستانهایی جریان دارد
جناب بی نام سلام
ممنون می شویم با اسم مستعار در سایت ایثارگران ایجاد شبهه نکنید چون هر کس میتواند با ابراز تاسف، بدون دلیل ایجاد شبهه برای دیگران بکند.
خوب بود بجای سیاه نمایی که معلوم نیست مقصودش چیست و شما چه کسی هستید، به تقدیر از کارهای مثبت می پرداختید.

اگر تازه واردید و بی اطلاع ، نیک است متذکر شویم که پایگاه خبری فاش نیوز سالهاست با تمام وجود و خالصانه و بدون هیچگونه حمایت و مزایا از سوی هیچ کس، تمام خدماتی که میتواند را برای ایثارگران انجام میدهد. در حیطه وظیفه یا خارج از وظیفه. بدون منت و دریغ. در غربت کامل و گمنام.
و تنها چیزی که نصیبش شده نوازش های برخی بی معرفت هاست. اگر منظورتان بده بستان است، از ظن خودتان یار فاش شده اید. همه اهل بده بستان نیستند مانند برخی!
هنوز افرادی هستند که برای خدا کار می کنند، اگر ندیده اید یا اطلاع ندارید، و کاری تقویت کننده ای در این مسیر نمیتوانید انجام دهید، بهتر است به گسترش سیاهی نپردازید.
به اندازه کافی بی مهری از برخی مسئولین نصیبمان شده است.
بهتر است مشوق کارهای خوب باشیم نه سمپاش!
آبرو هم دست خداست. یعز من یشاء و یذل من یشاء .
سپاس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi