شناسه خبر : 101475
شنبه 10 تير 1402 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار متفاوت و تاثیرگذار نخاعی‌ ها با همرزمان اعصاب و روان

تعدادی از جانبازان نخاعی‌ تهران به همراه چند تن از دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی، در روز عید سعید قربان از جانبازان اعصاب‌ و روان بیمارستان صدر دیدار کردند.

فاش نیوز- تعدادی از جانبازان نخاعی‌ تهران به همراه چند تن از دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی، در روز عید سعید قربان از جانبازان اعصاب‌ و روان بیمارستان صدر دیدار کردند.

این دیدار که برای جانبازان نخاعی عیادت‌کننده بسیار تاثیرگذار بود، در روز پنج‌شنبه مصادف با عید بندگی صورت گرفت و حال هم دیدارکنندگان و هم جانبازان بستری در بیمارستان صدر را دگرگون کرد.

 در این دیدار که فرصتی کمیاب برای رقم خوردن چنین ملاقاتی بود، مردان بزرگی که روزگاری در کنار هم و در یک جبهه در برابر دشمنان این مرز و بوم می چنگیدند، به یاری دل های هم شتافتند و هم ملاقات کنندگان، حسابی به نوازش دل های غریب و مظلوم جانبازان اعصاب و روان پرداختند و از طرفی نیز مورد لطف و محبت این غریب افتادگان قرار گرفتند.

 هر دو گروه دیدارکننده و بیماران به یکدیگر ادای دین کرده و یکدیگر را دلاورتر خطاب می کردند و لفظ جانباز را شایسته یکدیگر می خواندند؛ و به اذعان جانبازان نخاعی، این دیدار خاص که بسیار نادر است و به دلایل مبهم و نامعلوم معمولا اجازه آن داده نمی شود، در روحیه این جانبازان غریب و دورافتاده و مظلوم بسیار اثرگذار بود و کاش می شد زمینه ای فراهم شود تا دیدار این جانبازان که از لحاظ روحی بسیار نیازمند کمک می باشند، بیشتر شود؛ حتی با شرایط خاص!

 

گزارش از شهیدگمنام

اینستاگرام
سلام فاش نیوز روراست ترین اطلاع رسان برای جامعه ایثار است اگر بعضی از مسئولین گوش شنوا داشته باشند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi