شناسه خبر : 101520
دوشنبه 12 تير 1402 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی مشکلات پروژه مسکن ایثارگران و بیمارستان امام خمینی(ره) البرز

فاش نیوز - معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 11 تیرماه با سفر به استان البرز ضمن بازدید از پروژه هزار و 465 واحدی مسکن ایثارگران در سیاهکلاهان و بیمارستان امام خمینی(ره) کرج در جلسه ای با حضور میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی و مجتبی قاسمی مدیرکل دفتر حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد افضلی معاون امور عمرانی استانداری البرز، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر مسئولین مشکلات پروژه هزار و 465 واحدی مسکن ایثارگران در سیاهکلاهان را مورد برسی قرار داد.
 محمد میرزابیگی صبح روز یکشنبه 11 تیرماه با سفر به استان البرز از پروژه هزار و 465 واحدی مسکن ایثارگران در سیاهکلاهان و بیمارستان امام خمینی(ره) کرج بازدید کرد.
 
بازدید معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد از پروژه هزار و 465 واحدی مسکن ایثارگران در استان البرز
به گزارش «ایثار استان البرز»، محمد میرزابیگی در جریان بازدید پروژه هزار و 465 واحدی مسکن ایثارگران در سیاهکلاهان کرج با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، ساخت این پروژه را خدمتی ارزشمند به ایثارگران توصیف کرد و گفت: خدمت به ایثارگران نیازمند تلاش جهادی و نگرشی مثبت است که در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به آن توجه و اهتمام جدی داشته باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های استانی و حمایت‌های بنیاد هرچه سریع‌تر نسبت به عقد قرارداد با پیمانکار جهت تسریع و تسهیل در انجام این پروژه اقدام شود.
معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در این راستا آزادسازی وام‌های بلوکه‌شده از طرف بنیاد و همکاری اداره‌کل مسکن و شهرسازی نسبت به شناسایی ایثارگران واجد شرایط مورد تأکید است.
این بازدیدها با حضور میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی و مجتبی قاسمی مدیرکل دفتر حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد افضلی معاون امور عمرانی استانداری البرز، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر مسئولان باهدف رفع مشکلات این پروژه صورت گرفت.
بیمارستان امام خمینی(ره) ظرفیتی ارزشمند برای خدمت به ایثارگران
محمد میرزابیگی همچنین در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کرج بابیان اینکه همه ما مدیون ایثارگران هستیم و نباید اجازه دهیم این عزیزان نسبت به درمان خود دغدغه داشته باشند، گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) ظرفیتی ارزشمند برای خدمت به ایثارگران است.
وی در ادامه تصریح کرد: ارائه خدمات مناسب درمانی به خانواده شهدا و ایثارگران امری ضروری است و همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید به این امر مهم اهتمام ورزند.
معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با تشکر از مجموعه کارکنان بیمارستان علی‌الخصوص دکتر جواد عبادی مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) در راستای راه‌اندازی مجدد این بیمارستان افزود: وجود تجهیزات بسیار خوب و حضور کادر درمانی مجرب بستر ارائه خدمات مناسب به ایثارگران را فراهم کرده است که‌ این بسیار ارزشمند است. امیدواریم در ادامه تلاش‌های صورت گرفته با برطرف کردن نواقص بتوانیم خدماتی ارزشمند به ایثارگران ارائه کنیم.

 

 
 
 
 
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi