شناسه خبر : 101548
دوشنبه 12 تير 1402 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عملیات ۱۴ ساعته مأموران نوپو یگان ویژه برای دستگیری قاتل شهید فراجا

فاش نیوز - مأموران نوپو یگان ویژه در کمتر از ۱۴ ساعت قاتل شهید جواد کریمی را شناسایی و به هلاکت رساندند.

 

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، قاتل شهید جواد کریمی در کمتر از ۱۴ ساعت توسط مأموران یگان ویژه شناسایی شد و به هلاکت رسید.

برپایه این گزارش با توجه به درگیری مأموران انتظامی شهرستان بافت که منجر به شهادت ستوان سوم «جواد کریمی» شده بود، مأموران نوپو یگان ویژه پس از ابلاغ مأموریت از همان دقایق اولیه حادثه، پیگیری ویژه برای دستگیری فرد شرور را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نوذر نوذری فرمانده یگان ویژه استان کرمان در تشریح عملکرد سفیران شهدای یگان ویژه در عملیات شناسایی و هلاکت قاتل شهید جواد کریمی اظهار داشت: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی محل اختفای قاتل را در یکی از روستاهای شهرستان بافت شناسایی کرده و باتوجه به نوع مأموریت و مسلح بودن قاتل، عوامل نوپو وارد عمل شده و چندین مرتبه با فرد مورد نظر مذاکره کردند که وی به هشدارها توجهی نکرده و به صورت مستقیم با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی کرد که طی آتش متقابل این فرد شرور پس از درگیری ۱۵دقیقه به هلاکت رسید.

سرهنگ نوذری با بیان به اینکه ماموران انتظامی یگان ویژه در یک عملیات منسجم، قاتل را در کمتر از ۱۴ ساعت در یکی از روستاهای شهرستان بافت به هلاکت رساندند، افزود: در این درگیری یک قبضه سلاح جنگی به همراه دو تیغه خشاب و مقادیری مهمات کشف شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi