شناسه خبر : 101580
سه شنبه 13 تير 1402 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«شهید سلیمانی» ۴۰ سال برای پاسداری از حقوق بشر تلاش کرد

فاش نیوز - فرزند شهید سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها کسی را به شهادت رساندند که ۴۰ سال برای پاسداری حقوق بشر تلاش کرد. مجاهدت حاج قاسم سلیمانی واقعی بود و او به جای سخن با عمل حقوق انسان‌ها را احیا کرد.

 

«شهید سلیمانی» ۴۰ سال برای پاسداری از حقوق بشر تلاش کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، زینب سلیمانی فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ششمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای کارنامه سیاه آمریکا می‌توان مصادیق پرشماری را ذکر کرد.

وی افزود: ساخت و استفاده از سلاح‌های کشتار‌های جمعی و شیمیایی، اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه مردم، حمایت از دیکتاتور‌های ظالم، اشغال کشورها، برپایی زندان‌های مخوف و اعمال شکنجه علیه زندانیان بخشی از جنایات آمریکایی‌ها بوده است.

وی ادامه داد: فارغ از رنگ و دین و نژاد و جغرافیا هر انسان ایستاده خوار چشم مستکبرین است حتی اگر این انسان در خود آمریکا باشد.

زینب سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ترور متفکران انقلاب اسلامی از همان ماه‌های اولین بعد از انقلاب، حمایت از رژیم صدام در جنگ با ایران و نیز ترور بزدلانه شهید حاج قاسم سلیمانی ذات شیطانی و تروریستی دولت آمریکا را برای همه مردم جهان برملا کرد.

وی افزود: این ترور ماهیت آمریکا را بیش از پیش رسوا کرد و جالب است آن‌ها خود اعتراف کردند این ترور را نه در میدان جنگ بلکه در فرودگاه انجام دادند.

زینب سلیمانی بیان کرد: آن‌ها تنها کسی را به شهادت رساندند که ۴۰ سال برای پاسداری حقوق بشر تلاش کرد. مجاهدت حاج قاسم سلیمانی واقعی بود و او به جای سخن با عمل حقوق انسان‌ها را احیا کرد.

فرزند شهید سلیمانی با اشاره به ملل منطقه گفت: لبنان، عراق، سوریه، فلسطین و یمن دیدند که او چگونه با نوع دوستی منحصر به فرد خود، به دل خطر می‌زد و برای حقوق آن‌ها با وحشیانه‌ترین دشمنان بشر می‌جنگید. او با داعشی جنگید که توسط آمریکا و همدستانش تأسیس و تجهیز شده بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi