شناسه خبر : 101627
چهارشنبه 14 تير 1402 , 16:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت ایثارگران وزارت راه و شهرسازی

گروهی از دانش آموزان محروم بشاگرد عازم مشهد مقدس شدند

مشاور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی با حضور در محل اسکان دانش‌آموزان زائر اولی روستاهای محروم بشاگرد، در فضایی صمیمی با دانش‌آموزان این منطقه محروم به گفت و گو نشست...

فاش نیوز - گروهی از دانش آموزان محروم بشاگرد به همت شرکت فرودگاه ها و با مشارکت قطار فدک، گروه جهادی ایثارگران و همکاران خیر فرودگاهی عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش خبرنگار ما، ۴۳ نفر از دانش آموزان محروم بشاگرد، برای دومین سال متوالی با ایفای مسئولیت و ایثار اجتماعی شرکت فرودگاه ها و مشارکت قطار فدک، گروه جهادی ایثارگران و همکاران خیر فرودگاهی عازم مشهد مقدس گردیدند.

حمید مردانیان، مشاور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی با حضور در محل اسکان دانش‌آموزان زائر اولی روستاهای محروم بشاگرد، در فضایی صمیمی با دانش‌آموزان این منطقه محروم به گفت و گو نشست.

وی افزود: این حرکت جهادی کاری ارزشمندی‌ست و جا دارد از مدیرعامل، مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و دست اندرکاران این کار ایثارگرانه سپاسگزاری شود و از طرفی اقدام به عنوان الگویی مناسب برای ایفای مسئولیت و ایثار اجتماعی سایر سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی معرفی گردد.

مردانیان همچنین خواستار استمرار این اردوهای زیارتی-سیاحتی برای دیگر دانش آموزان مناطق محروم کشور با ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت ها و سازمان ها شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi