شناسه خبر : 101640
پنجشنبه 15 تير 1402 , 18:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مشاور ایثارگران وزارت راه با یک خانواده شهید در بندرعباس

شهید عبادالله آتش‌جامه از جانبازان هفتاد درصد دفاع مقدس و کارمند فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس بود که پس از سال ها تحمل درد و رنج مجروحیت...

فاش نیوز - مشاور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی به دیدار خانواده همکار فرودگاهی، شهید عبادالله آتش‌جامه در بندرعباس رفت.
به گزارش خبرنگار ما، در اجرای طرح سپاس ابلاغی معاون اول رئیس جمهور، حمید مردانیان، مشاور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی و رضا علامه‌زاده، مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها با سفر به استان هرمزگان و به اتفاق مدیرکل و مسئولان فرودگاهی  این استان با حضور در منزل شهید عبادالله آتش‌جامه در شهر بندرعباس، از صبر و استقامت خانواده این شهید والامقام تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

در این دیدار تصویر بازطراحی‌ شده این شهید، به همراه لوح تقدیر، به نمایندگی از سیدی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها تقدیم همسر این شهید گردید.

شهید عبادالله آتش‌جامه از جانبازان هفتاد درصد دفاع مقدس و کارمند فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس بود که پس از سال ها تحمل درد و رنج مجروحیت، در سال ۱۳۸۹ به همرزمان شهیدش پیوست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi