شناسه خبر : 101659
شنبه 17 تير 1402 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه ایمان در برابر همه کفر، پیروزی با حق است

فاش نیوز - هدف انقلاب اسلامی این است که بشریت به تکامل برسد و توانایی‌های بالفعل انسان تبدیل به توانایی ‌های بالقوه شود.

آمریکائی ها چگونه  می خواهند با ما بجنگند وقتی که از درک قدرت نظامی و ایمان ما عاجزند. هر چند که آمریکاییها و سه کشور چپاولگر اروپایی در شک خود از یقینی که ما در کار خود داریم پایدارتر و پا برجا تر نیستند. این بچه های انقلابی ما هستند که در جهان به پهلوان جنگ های محال و فاتح میادین دشوار لقب گرفته اند.

خداوند انقلاب اسلامی را از طریق رحمت خود بر ما مسلمانان شیعه فرستاد و این انقلاب مایه امید مستضعفان جهان شده است، انقلابی که برای ما ایرانیان لطف و رحمت و نعمت الهی است. انقلاب اسلامی نظر کرده حضرت حق است چرا که حضرت حجت آن را به ما تحویل داده است.

اسلام انقلابی ایران همه ایمان است که در برابر همه کفر جهانی تمام قد ایستاده است و در مقابل  صف دشمنان اعم از صهیونیست های آمریکائی، اسرائیلی و انگلیسی و ایادی قرار دارند که لعنت خدا بر آنها باد.

انقلاب اسلامی روزی بزرگ خواهد شد، هم به مقام و مرتبت هم در جایگاه معنویت و معرفت، عشق به ارزش های انقلاب اسلامی بصیرت هر انسان آزادی خواه و عدالت طلبی را در جهان روشن می کند.

مردم ایران قرن هاست با صلح و صفا در سرزمینی پهناور زندگی می کنند و زمانی که دو سه کشور بزرگ در جهان آن روز نبود ایران جزو  چند کشور قدرتمند بود. ما مردمی هستیم با فرهنگی پیچده و و بسیار مومن به خداوند، مردمی که مقید به شعاعر مذهبی شان هستند. مردمی که با تمام وجود برای مذهب شان زندگی می کنند و فرهنگ و مذهب را مقدم بر خوردن و خوابیدن می دانند.

در منطقه ما و اگر بهتر بگویم در جهان دو محور قدرت در حال تکوین است. جبهه حق و جبهه باطل، دیگر دوران جنگ سرد و جهان دو قطبی و تک قطبی به پایان رسیده و جهان امروز تبدیل به جبهه حق و  باطل  شده است.

سخن اینکه ایحاد اتحاد منطقه ای با ایران و اجلاس شانگهای از برکات انقلاب اسلامی ایران است چرا که ایران اسلامی خانه اخوت و برابری و صفاست و انقلاب اسلامی کعبه دل های ستم دیدگان، آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان شده است.

با وجود توطئه های فراوان انقلاب اسلامی توانسته است جایگاه منطقه ای خود را بازیابد و مناقشات دینی و فرقه ای را به آشتی تبدیل کند و به این کار ادامه می دهد. مذاکرات سوری- سوری بدون دخالت خارجی، مذاکرات یمنی- یمنی بدون دخالت خارجی، مذاکرات عراقی- عراقی بدون دخالت خارجی و قس علی هذا.

در انقلاب اسلامی نه رنگ پوست و نه نژاد فضیلت است و نه ثروت و نه تملُک و این باعث افتخارایرانیان است که از انقلاب اسلامی به آنها ارث رسیده است.

امام خمینی (رضوان اله تعالی علیه) رهبر بزرگ نهضت انقلاب اسلامی و مرد شجاعی بود و ما هم ثابت می کنیم که آن بزرگوار بی هدف زندگی نکرد و خون پاک شهدای ما بیهوده بر زمین نریخته شده است.

همه دنیا می دانند که شهدا و مجاهدان انقلاب اسلامی انسان هایی بزرگ و شجاعی بودند و در حال حاضر وظیفه ماست که به دنیا بگوییم که به آرمان های امام راحل و شهدا احترام می گذاریم.

ما مردم ایران ثابت می کنیم که شهدای ما بیهوده و بی جهت شهید نشدند و انتقام خون آنها را از امریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش خواهیم گرفت و آمریکا و نوکرانش را زیر پا له خواهیم کرد.

خوشبختانه تفکر انقلابی توانسته است قدرتِ یکپارچه ایران و محور مقاومت را که- از دمشق تا بیروت و از بغداد تا منامه و صنعا- متجلی شده است به مایه مباهات مسلمانان جهان تبدیل کند. به طوری که هم اینک مقاومت به مرزهای شمالی رژیم جعلی اسرائیل رسیده است.

بر این اساس رسیدن نیروهای مقاومت به مرزهای شمالی فلسطین را طلیعه یک پیروزی راهبردی می دانیم و این طلیعه بزرگ پیروزی را به همه مسلمانان، آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تبریک می گوئیم.

ارزش های انقلاب اسلامی برخلاف آنچه که  دشمنان ما تصور می کنند به قلب انسان‌های ازاده راه یافته و در افکار آنها نفوذ کرده و با فطرت آنها عجین شده است. از سوی دیگر طی این 45سال به به تجربه ثابت شده است که هر اندازه ملت ایران در نیل به اهداف انقلابی خود با ملت های دیگر وجه اشتراک داشته باشد به همان نسبت نیز استقبال از این انقلاب گسترده تر بوده است.

بنابر این هدف انقلاب اسلامی این است که بشریت به تکامل برسد و توانایی‌های بالفعل انسان تبدیل به توانایی ‌های بالقوه شود. مردم ایران پی به این برده اند که قدرت ویرانگر یک رای اشتباه می تواند مسئولانی را به روی کار بیاورد که کشور را به قهقرا سوق دهد.

این انقلاب از عنایات خاصه خداوند به ما ایرانیان و شیعیان است تا برای برپایی حکومتی جهانی اسلام ناب سعی و تلاش کنیم. خداوند عالم به ما ایرانیان بعد از 14 قرن اسلام ناب را هدیه داده است.

 انقلاب اسلامی در سال 1400 قمری مصادف با سال 1357 شمسی به پیروزی رسید. چندی قبل یکی از سخنرانی امام در اسفند 1357 را دیدم که فرمودند: در زمان پیامبر که 14 ستون کسری در ایران فرو ریخت نماد 14 قرن بوده است. چرا که سال 1357 که انقلاب شد دقیقا سال 1400 قمری بود.

امویان یکصد و بیست و هفت سال حکومت کردند و اعراب با کمک موثر ابومسلم خراسانی و ایرانیان حکومت را به عباسیان دادند. آنها حدود 600 سال امپراطوری اسلام را به دست گرفتند و بعد از آن چهار صد سال امپراطوری عثمانی بر جهان اسلام حکومت کرد.

اما حتی نتوانستند یک کشور اروپایی را مسلمان کنند و فقط به شهرهای بی دفاع رفته و اسیر و برده می گرفتند. امپراطوری عثمانی بدتر از عباسیان بود آنها فقط به قصد اشغال سرزمین ها و غارت  اموال تاخت و تاز می کردند.

سخن آخر اینکه اینک اسلام در انقلاب اسلامی به تجلی رسیده و در کمتر از نیم قرن فخر مسلمانان جهان شده است. مردم ایران خدا را سپاسگزارند که این انقلاب بزرگ را بر آنها ارزانی داشت و آنها را  از لحاظ عقیده، ایمان و قدرت جزو قدرتمندترین انسان های روی زمین قرار داده است.

|| داریوش احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi