شناسه خبر : 101690
چهارشنبه 21 تير 1402 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استفاده از فرزندان ایثارگران در ردیف‌های مقدماتی ممنوع است؛

حرف دل ۴هزار فرزند ایثارگر تامین اجتماعی

پارسال با کلی پیگیری و خواهش و تمنا از مسئولین سازمان، در تاریخ ۲۹خرداد ۱۴۰۲ نامه‌ای برای ارتقا فرزندان ایثارگران ارسال و اعمال مدرک‌ تحصیلی که باعث دلگرمی ما در سازمان شد - آغاز و...

فاش‌نیوز - فرزند جانباز ۵۰درصد جنگ تحمیلی(دفاع مقدس) هستم‌ که در سال ۹۳به صورت آزمونی در سازمان تامین اجتماعی به عنوان نیروی شرکتی و در سمت خدمتگذار در شمال شرق کشور مشغول به کار شدم‌.

بر این اساس پارسال با کلی پیگیری و خواهش و تمنا از مسئولین سازمان، در تاریخ ۲۹خرداد ۱۴۰۲ نامه‌ای برای ارتقا فرزندان ایثارگران ارسال و اعمال مدرک‌ تحصیلی که باعث دلگرمی ما در سازمان شد - آغاز و سپس تبدیل وضعیت شدیم.

ولی بی‌خبر از آن که این‌ نامه فقط ظاهرش به نفع ایثارگران است ولی در باطن پس از آن بارها اصلاحیه‌های مختلفی عطف به آن زده شد که فقط در ردیف‌های کارشناسی و در صورت خالی بودن ردیف از ایثارگران استفاده خواهد شد.

در صورتی که سال گذشته ردیف‌های کارشناسی سازمان به صورت شرکتی و پیمانی پر شده بود و ردیف خالی برای ما باقی نماند. در حال حاضر هم هر چه ردیف خالی هست در ردیف‌های مقدماتی و در پست‌های نگهبانی، منشی‌گری و رانندگی است.

 در حالی که به لطف مسئولین سازمان تامین اجتماعی، مکرر نامه زده می‌شود که استفاده از فرزندان ایثارگر در ردیف‌های مقدماتی اکیدا ممنوع است.

اما یک سئوالی از مسئولان سازمان تامین اجتماعی داریم و آن اینکه اگر ردیف خالی در کارشناسی ندارید، پس چرا ما را اذیت می‌کنید؟ لطفا رک و پوست‌کنده بگویید ما با ایثارگران مشکل داریم.

اما این تاوان کار پدران ما نیست که رفتند و شهید و جانبار شدند و حالا مسئولان سازمان تامین اجتماعی حتی از اختصاص یک ردیف مقدماتی به فرزندانشان دریغ می‌کنند.

اما شاید مسئولین سازمان تامین اجتماعی این موضوع را ندانند که دایره آرزوی پدران ما خیلی کوچک‌تر از آن است که فکر می‌کنند و شاید در همین حد باشد که فقط یک روز ببیند که یک نفر قدر زحمات آنها را می‌داند.

 سخن آخر اینکه این حرف دل  ۴۰۰۰هزار نفر فرزند ایثارگر سازمان تامین اجتماعی است که خواهش می‌کنیم آن را  پیگیری کنید تا شاید از ما هم در آینده استفاده کنند.

فرزند جانباز ۵۰درصد جنگ تحمیلی(دفاع مقدس)

اینستاگرام
سلام خواسته شما شفاف نیست و مشخص نشده ایا مدرک تحصیلی بالاتر ارائه دادید و قبول نکردند؟
ایا پست کارشناسی نمیدند ؟
در هر صورت می توانید خواسته خودتان را با شفافیت بیشتر به اقای باقری مشاور ایثارگران تامین اجتماعی منتقل کنید تا پیگیری کنند
تا یک مقطع را همه دستگاهها قبول می کنند و می توانید با کمک ایشان به نتیجه برسید
تا بود چنین بوده دیگه امثال ماها برای دولت اهمیت نداریم بچه های عزیز ناراحت نشید بنده از شماها انتظار دارم قدر پدرهی شما را داشته باشید چون اینها از جان گذشته هستن ولی دولت بجز شعار چیز دیگری نیست ولی دیوان عدالت اداری در چهار چوب قوانین از ایثارگران حمایت کامل را دارن وقت دیوان دمشان گرم حمای ملت وایثارگران هست تعارفی هم با کسی ندارن وسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi