شناسه خبر : 101732
یکشنبه 18 تير 1402 , 16:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادداشت مدیر مسئول؛

در بانک دی چه موجوداتی‌ لانه کرده اند؟!

پررویی نجومی رئیس و دیگر مسئولان بانک دی در حالی‌ست که هم خبر منتشر شده و مورد شکایت و هم برخی اخبار و اطلاعات دیگری که در اختیار داریم و عندالزوم منتشر خواهیم کرد، توسط بعضی مدیران فعلی بانک، پیش از تصدی مسئولیتشان در اختیار ما قرار داده شده...

فاش نیوز - حالا دیگر به این قطعیت رسیده ایم که سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید بخش اقتصادی داشته باشد؛ چرا که نه تنها نفعی برای ایثارگران ندارد، بلکه معدن انواع فساد، ویژه‌خواری و سوءاستفاده شده و موجوداتی در آن لانه می کنند که آبروی خیل کارکنان خدوم و خود ایثارگران را هم می برند.

اگر خاطرتان باشد اواخر سال گذشته خبری با عنوان «یک سوت‌زنی درباره بانک دی» منتشر کردیم که در آن ضمن اطلاع‌رسانی به ایثارگران و مسئولان ذیربط، گلایه ای هم نسبت به برخوردهای دوگانه با بعضی مشتریان خاص بانک و ایثارگران، در پرداخت وام و گرفتن تضامین به عمل آمده بود. متعاقب آن، از روابط عمومی بانک دی تماس گرفتند و خواستار حذف خبر از خروجی فاش نیوز شدند و تهدید به شکایت کردند. ما به فرد تماس گیرنده که خانمی هم بود تفهیم کردیم که این کار(حذف خبر) به لحاظ حرفه ای درست نیست و درثانی دلیلی هم برای این کار وجود ندارد. به آنان گفتیم به هر تقدیر خبری منتشر شده و صلاح شما در این است که نسبت به آن شفاف‌سازی کنید. نهایتا پذیرفتند و جوابیه‌ای برای انتشار ارسال کردند. ما آن جوابیه را هم با عنوان «بانک دی خبر منتشرشده در فاش نیوز را با عنوان «یک سوت‌زنی درباره بانک دی» تکذیب کرد» منتشر کردیم.

ارسال جوابیه از سوی بانک و انتشار آن از طرف ما طبق معمول به این معنی بود که طرف تصمیم به پاسخگویی و شفاف‌سازی گرفته است. اما با کمال تعجب، با احضاریه ای که اوایل اسفندماه دریافت کردیم مشخص شد که بانک در اقدامی غیر حرفه ای، غیر سازنده و برخلاف قاعده، با وجود ارسال پاسخ و درج جوابیه، شکایت کرده و روند امور را به سمتی دیگر سوق داده است...که آن را هم طی خبری با عنوان «بانک دی از فاش‌نیوز شکایت کرد!» منتشر کردیم.

اوایل فروردین 402 و در ایام تعطیلات عید تماس گرفتند و پس از کلی عذرخواهی و اظهار شرمندگی (که فایل صوتی آن هم موجود است) و این که مثلا" «ما نمی دانستیم شما از ایثارگران و جانبازان هستید و همکار ما اشتباه کرده و بدون اطلاع این کار را کرده»، از زبان آقای «قیطاسی»، رئیس بانک دی، اعلام کردند، به محض پایان تعطیلات عید، شکایتشان را پس می گیرند.

این تصمیم مسئولان بانک دی را عاقلانه دانستیم و هر دلیلی هم که داشت، ما طبعا از این کار آنان استقبال کردیم. پس از مدتی در سامانه ثنای ما مختومه و بایگانی شدن پرونده را هم اعلام کردند. با دیدن این پیام و از روی خوشبینی، مطمئن شدیم که پرونده مختومه شده ، تصمیم گرفتیم پس گرفتن شکایت از سوی بانک دی را هم اطلاع‌رسانی کنیم. بنابراین خبری را در همین زمینه با عنوان «بانک دی شکایتش از فاش را پس گرفت»، روی خروجی سایتمان فرستادیم. با انتشار این خبر، مورد اتهام بعضی کاربران و مخاطبانمان هم قرار گرفتیم که خب پس معامله کردید و بده بستانی صورت گرفته و چه و چه و چه....

ما که با خوشبینی و بلکه ساده‌انگاری حرف آقایان را مردانه و از روی صداقت تلقی کرده و حتی حضور در موعد مقررشده در احضاریه را هم نادیده گرفته بودیم، دیری نپایید متوجه شدیم که رودست خورده ایم و بانک دی نه‌تنها شکایتش را پس نگرفته، بلکه بدون این که به ما اطلاع بدهند، در غیاب ما بطور جدی پیگیر قضیه هم بوده است. تازه فهمیدیم پیامی هم که به ثنای ما ارسال شده بود بابت مختومه اعلام گردیدن پرونده شورای حل اختلاف بوده که خب ما به دلیل خوشبینی و سرسری گرفتن و عدم مشاهده بعضی از پیامک های سامانه ثنا از ادامه روند بی‌اطلاع بودیم.

موقعی از اصل ماجرا باخبر شدیم که احضاریه ای بدون درج عنوان حقیقی یا حقوقی شاکی دریافت کردیم و به هیچ وجه هم ذهنمان دیگر به سمت بانک دی نرفت. حدسمان شکایت بایت خبر دیگری بود که احتمال می دادیم. وقتی به دادسرا مراجعه کردیم، به روشنی دانستیم قضیه از چه قرار است. بازپرس جوانی که مسئول پرونده بود کلی هم ما را سرزنش کرد که چرا تا حالا مراجعه نکرده اید و نهایتا یک هفته مهلت داد تا لایحه ای تنظیم و برای درج در پرونده به آنان تحویل دهیم.

قضیه را با یکی از دوستان که به نوعی با طرف مقابل ارتباط و تماس داشت و مدتی بود سعی می کرد این دعوا را به صلح بکشاند، درمیان گذاشتیم و ایشان نیز با مسئولان بانک دی تماس گرفته بود که فلانی این چه کاری بود که کردید؛ و بازخواستشان کرده بود که چرا بدعهدی کرده اید. به او گفته بودند ما بی تقصیریم و از بالا به ما فشار می آورند که شکایتتان را با جدیت پیگیری کنید و حق ندارید عقب بکشید! این دوست مشترک ما هم بار دیگر به آنها هشدار داده بود که این کار در نهایت به نفع شما نیست و بهتر است که شکایتتان را هرچه زودتر پس بگیرید. قرار شده بود تلاش خود را بکنند و طی دوسه روز به ما خبر بدهند.

مهلت ما هم برای تحویل لایحه تمام شد و باز خبری از آنان نشد. دوست مشترک این بار با خود رئیس بانک تماس می گیرد و رئیس بانک هم به وی می گوید فلانی، بگویید خبر این قضایا منتشر نشود و ما هم به این نتیجه رسیده ایم که مشکل اصلی بین فاش نیوز و مسئولان بالای بنیاد است و ما نباید داخل این دعوا بشویم؛ چرا که این وسط چیزی که لطمه می بیند حیثیت بانک و منافع سهامداران آن است که اکثرا ایثارگر هستند. لذا چند روز دیگر مهلت خواسته بودند که به شکلی به ماجرا خاتمه دهند.

چند روز دیگر هم با این وعده و وعیدها به ضرر ما سپری شد و نهایتا با پیگیری ما گفتند قراری بگذاریم جلسه ای در همان دادسرا تشکیل بشود و در آن جلسه به توافق برسیم و پرونده را جمع کنیم. اینجا بود که فهمیدیم قصدشان این است که ما را در تنگنا و محذور گیر بیندازند و از ما تعهد بگیرند و دست و بالمان را ببندند تا دیگر صدایمان در مورد موارد دیگر درنیاید. می خواستند بطور قانونی آزادی و آزادگی خود را به اسارت آنان در بیاوریم و از استیفای حق و حقوق هم‌سنگرانمان کوتاه بیاییم.

ولی به قول شاعر:

که گفتت برو دست رستم ببند

نبندد مرا دست، چرخ بلند

این پررویی نجومی رئیس و دیگر مسئولان بانک دی در حالی‌ست که هم خبر منتشر شده و مورد شکایت و هم برخی اخبار و اطلاعات دیگری که در اختیار داریم و عندالزوم منتشر خواهیم کرد، توسط بعضی مدیران فعلی بانک، پیش از تصدی مسئولیتشان در اختیار ما قرار داده شده است!

خلاصه نهایتا دوست رابطمان هم از آنان و صداقتشان ناامید شد و بالاخره ما امروز توانستیم لایحه خود را تحویل دادگاه بدهیم.

صدالبته این قضیه شکایت و شکایت‌کشی ها، خصوصا برای ما رسانه ای ها چیز تازه و عجیب و غریبی نیست و به هر ترتیب می گذرد؛ ولی «خوش بود گر محک تجربه آید به میان/ تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد». در این میان چیزی که بیشتر آزاردهنده است تصور افرادی با این سطح بی‌تقوایی، بی‌صداقتی و ناراستی‌ست که در جای پر چرب و چیلی چون بانک، آن هم بانک دی که تصور سابقه اش مایه تصدیق لاحقه اش تواند بود، راه یافته اند. کسانی که با خود جانبازان و ایثارگران جنین برخوردی می کنند، معلوم است با مال و اموال آنان چه خواهند کرد.

یاد حرف حضرت آقا افتادم که در ادامه شرح روایتی در باره سختی گرفتاری آخرتی مسئولان فرمودند: کسی که دنبال مسئولیت بدود عقل ندارد. حال باید از خود پرسید کسانی که به خاطر مقام و منصب حاضرند هی وعده کنند و زیر قولشان بزنند، و هی دروغگویی و فریبکاری کنند چه وضعیتی خواهند داشت. آن اولی که آقا فرمودند بیشتر درباره مسئولینی بود که فقط حب مقام دارند و صرفا برای جاه‌طلبی دنبال مقام‌اند و درپی آن می دوند. اینها که برای رسیدن به جایگاهی حاضراند مرتکب هر کبیره و صغیره ای بشوند چه موجوداتی می توانند باشند و چه سرنوشتی خواهند داشت!

دلم برای رئیس بنیاد می سوزد که هیزم‌کش چه موجوداتی شده است. جای بسی تعجب است که چرا و با چه نیتی چنین افراد بی‌صداقت و سست‌عنصری را دور خود جمع کرده و هزینه‌هایشان را هم خودش پرداخت می کند!   

اینستاگرام
سلام
بانک دی حریم شکست منتظر عواقب سخت آن باشد
سلام وقتی باشماصاحبان فکرواندیشه دارندگان پایگاه سخن وقلم چنین می کنندوای به حال مابدبخت بیچاره های ازهرکجامانده /مازنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ماعدم ماست
با سلام
متاسفانه اشتباه بزرگی در تاسیس بانک دی اتفاق افتاد البته بهتر است بگویم غفلت
وام 20 میلیونی جانبازی 4درصد بنام صادر شده. درهمان شعبه حقوق میگیرم. باز هم ضامن میخوان. میگم میتوانید ماهیانه مبلغ 330تومن قسط راازحقوقم بلوکه کنید. این چه سوء تدبیر یست که برای چندر غاز باید منت ضامن رابکشم.
شما رابه خدا هدیه ازدواج به بچه ها ی ایثارگران را بپردازد بچه ها حیران و دست خالی
وضعیت سهامدار بانک رو ببینید متوجه میشید به چه فلاکتی افتادند
بانکی که شعبه انچنانی ندارد بهتر است جمع بشه بنده ایثارگر ازاده .جانباز هستم کارت بانک دی دارم مدت دوماه است غیر فعال شده در صورتی که تاریخ اعتبار دارد ساکن سراسیاب ملارد می باشم به کجا مراجعه کنم شهریار بانک دی ندارد .ملارد ندارد لطفا جواب قانع کنندی بدید
من از بانک دی شعبه اقدسیه پرسیدم سپرده چندگفتن20%درحالی که برایم پیامدمیاید23%
باسلام درسال ۱۳۹۱ حقوق ایثارگران هم توسط این بانک تازه تاسیس پرداخت
میشد.درآن زمان کاش اسم بانک را بانک دق می نامیدن ازبس که مردم را
بجای خدمت دق می‌دادند.والسلام
سلام.
بانک دی شیراز که از لحاظ برخورد رییس شعبه واقعا بی خود است من و دوستانم حساب خود را به خاطر برخورد نا مناسب رییس شعبه خالی کردیم.
رییس شعبه کسی است که تا دیروز پشت باجه ها می نشست.چی شد این شد رییس شعبه خدا عالم است.رییس شعبه باید فردی خوش برخورد و کار کشته باشد.
با‌سلام‌فاسد‌ترین‌‌بانک‌دی‌دی‌دی‌دی‌دی
بانک دی سهام تمامی ایثارگران دستشو ن هست چرا سود سهام در این چن سال پرداخت نشده و سود تو جیب کی رفته الانم ک حقوق جانبازان رو اونا پرداخت میکنه چرا مگه بانک ملی چ ایرادی داشت؟هر کجا دیدید ظالمی ب مظلوم ستم میکند سکوت خیانت است
باسلام بله مابایدبپزیرم کربلایی که سرما میادکسانی که برای مردم می‌شینن نقشه میکشم یک روزرفته بودم بانک دی کارت بگیرم کلی من موندم آخرسر کفتن سایت بسته است ولی چند نفری اومدن هم کارت گرفتن هم کاربانکی انجام دادن رفتن بنده جانبازهستم هر چقدرماازجیب خرج کردیم کفتن بانک دی میده آخری هم ندادن به عده هم اینجوری میتازن خدایاماکه لیاقت شهید شدن نداشتم خودت مارااف کن به داد مابرس
وای بر هرچه دی است چه بانک دی و چه بیمه دی و بیمه دی که گندش را در اورده حرام که یه نسخه را کامل دارویش را بدهد ما ایثارگران برای خودمان متاسفیم
باسلام بانک دی هرتخلفی که دارد همگان باخبرن ولی جای تعجب چطور بنیاد شهید حق و حقوق ما روداده دسته همچین بانکی که حتی حقوق ماجانبازان رو که میخواد پرداخت کنه اخرین روز ینی سی و یکم ساعت ۱۲ شب پرداخت میکند درصورتی که ماقبلا بانک ملی همیشه ۲۷هرماه پرداخت میکرد ازاینجا معلومه این بانک حتی برای استفاده شخصی خود حاضر نیست یکی دو روز حقوق مارو زودتر پرداخت کنه یاهزینه درمان مارو بیمه دی به حساب بانک دی واریز میکنه ولی بانک دی چندروز بعدش پول رو به ما پرداخت میکنه که این پول هنگفت درحساب انها کار بکنه مابیچاره هم فدای سر حضرات خلاصه بدترین ونارفیق ترین یار جانباز متاسفم
سلام پانزده سال پیش ازحقوق سیصدهزاری هشتادوپنج هزارتومان گرفتن فرم پرکردیم که سهام بانک دی بدهنداما یک عده گرفتن عده ای ازقلم افتادن سال۱۴۰۰ مرتفع میگردد۴۰۲شدالان نوشتن سودسهام درحساب شما مفتوح هست کدوم حساب نمیدونیم جانباز
برادرشهیدهستم
در اوایل دهه نود یعنی سال. ۹۲ یا ۹۳ هم مجلس موضوع تحقیق و تفحص از بانک دی را تصویب کرد و در پایگاه های خبری هم درج شد اما فردای آن روز خبرها حذف شد. فساد بزرگی را در بانک دی اعلام کرده بودند اما .....
یکی از موارد شکایتی ایثارگران موضوع سهام بانک دی است. اینجانب جانباز دفاع مقدس سال ها پیش در بانک دی از طرف. بنیاد سهام داشتم اما پس از مدتی این سهام را حذف کردند
سهام منو هم حذف کردن در حالی که برگه قبلی رو دارم
سلام بنده ک جانباز وسهام جزئی در بانک دارم چند ماه پیش مشکلی داشتم وبرای بیست میلیون بعد راضی ب ده تومن شدم ک از بانک دی وام بگیرم با یک برخوردی زشتی واجه شدم ک خجالت کشیدم و دست خالی برگشتم
آفرین به ادب شما خوشم اومد.مثل شما انسان کم‌پیدا میشه
ما بعنوان اشخاص حقیقی و تک... بانک دی ا طبق عدله و در راستای استیناف حقوقمان ک ضایع شده محکوم میکنیم... در ضمن بانک دی آنقدر در بنیاد نفوذ کرده است که کلیه وجوه پرداختی غیر مرتبط با بانک دی از کلیه بانکها سلب و به بانک دی سپرده شده..حقوق ها و بعضی از کمک معیشت ها ک توسط بانک ملی و سپه واریز میگردید ضمن یک شاد باش و باج به باک دی سپرده شد.. در این راستا سهام خیلی از دوستان در بانک دی یک شبه محو و خدا داند ک چی شد....دستهای پنهان اختلاس های هزار میلیاردی کجان!؟
شمافقط مردم و سرکارمیزارین هیچ هدفی دیگرنداریدونخواهیدداشت فقط شعاربس کنیدبه شعورمردم توهین میکنیدواین سیاست کارشماست من مستمربگیربنیادم براوام50میلیون رفتم که شماتبلیغ100میلیون فقط بانامه کسرحقوق دادین بعلت مشکلات زیاد به شعبه مراجعه کردم گفتن نه باباوام چی کشک چی خدا نبخشه شماروخسته مان کردین ازاین همه شعار
باورکنیدازخداهم دیگه تواین مملکت که شماخادمینش هستین ناامیدشدم
ما بعنوان اشخاص حقیقی و تک... بانک دی ا طبق عدله و در راستای استیناف حقوقمان ک ضایع شده محکوم میکنیم... در ضمن بانک دی آنقدر در بنیاد نفوذ کرده است که کلیه وجوه پرداختی غیر مرتبط با بانک دی از کلیه بانکها سلب و به بانک دی سپرده شده..حقوق ها و بعضی از کمک معیشت ها ک توسط بانک ملی و سپه واریز میگردید ضمن یک شاد باش و باج به بانک دی سپرده شد.. در این راستا سهام خیلی از دوستان در بانک دی یک شبه محو و خدا داند ک چی شد...دستهای پنهان اختلاس های هزار میلیاردی کجان!؟
تنها بانک دی اینگونه نیست . همه ادارات . شما یه سری به بورس بزنید
جناب اژه ای سال ۹۹ فرمودند با مسببین سقوط بورس به زودی و بطور جدی برخورد خواهیم کرد . بعد از گذشت ۳ سال هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته . جناب رئیسی در مناظره های انتخاباتی قول دادند که به زودی مشکل بورس را حل خواهند کرد ،چرا که بورس یکی از اولویت های ما هست . نه تنها مشکل بورس را بر طرف نکردند بلکه خراب تر هم شد . عشقی گفت به تخلفات صورت گرفته در بورس که در خرداد همین امسال اتفاق افتاد ، به زودی رسیدگی خواهد شد و اسامی آنها را اعلام می کنیم . دیروز گفته که در بورس هیچگونه تخلفی صورت نگرفته !!!!!!!
خاندوزی میگه با پتروشیمی ها در مورد قیمت گذاری گاز جلسه داشته ایم، پتروشیمی ها میگن اینطور نیست. این مملکت روی هواست . دستگاه قضا هم به تخلفات آنها رسیدگی نکرده و نخواهد کرد. این خط و این نشان.
سلام بنیاد از ریشه باید تمیز شود در غیر این صورت بوی لجن همه جا را خواهد گرفت آن موقع است که دیگر جایی برای بنیاد بعنوان مدافع ایثارگران در کشور وجود نخواهد ماند
سهم دی در بورس هم بسیار مسخره است و دستان آلوده ای آن را به نفع خود اداره میکنند.!!!!
۳ ساله پیش کل سرمایمو به سفارش جناب اوحدی سهام بانک دی خریدم به قیمت تعدیل شده ۳۶۲ تومن امروز بعد از ۳ سال سهامداری قیمت سهم رسیده به ۱۲۰ تومن یعنی بیش از ۶۰ درصد ریزش ،یا این اوصاف تا چند سال دیگه هم به اصل سرمایمون هم نمی‌رسیم و سربه سر نمیشیم
سلام دوستان بله منم بانک دی رفتم براوام ونامه بردم ابنیاد گفتن سن شما زیاده وام نمدیم بر هرکاری دوسداری بکن مگ تابحال چندفقره وام بمن دادین ک الان مگین سنت بالاهس نمیدیم منک باید با60سن تمام مخارج زندگی و بچه هام بدم وتوجنگ مجروح شدم وکلن 5تومن حقوق منه چطوری جواب بدم اصلان ریس شعبه کی جوری بامن رفتارکردن ازخجالت مردم تو بانک گف زنگ مزنم 110 بیان ت ببرن بجرم اخلال گر خدایا کی مخاد صدای مارو بشنوه وجواب بده مگ این مملکت قاون و هرکی برا خودش یک حکومت شده تاکی
سلام خدارحمت کنه حضرت امام خمینی رو فرمودن نگذارید انقلاب دست ناالان بیفتد الان هم گوش به فرمان آقا باشیم تا امام زمان عج ظهور کندومشکل حل انشاالله
تعدادی فرصت طلب آمدند بانکی بنام بنیاد تاسیس کردن که بکام سرمایه داران وچپاول گران شد وبرنامه وبدبختی ماند برای ما جانبازان
کسانیکه با پاک ترین و زیبا آرین رفتن و جاوید نام شدند اینان بزرگ مردانی بودند که کسایی که برگشتن آنهم جانباز تفاوت ندارد چند درصد باشی چون درصد را باختریان درست کردن اون غربی نمیداند کسی که رفته جنگیده روان آن در درازای زنده بودن در کنارش زخمی است و کسانیکه نام نویسی کردن پی از پایان جنگ شدند سر لشکر پدر پایان جاسوس دشمن اما بزرگان رفتن نه بخاطر پول ویا چیزی دیگه رفتن که ایران مانند دماوند پیر شرمنده نباشند کسانی که از جنگ می ترسیدم من خود گور آنها را دیدم که در رختخواب مردن اما به پاس خدا ما زنده این و نیاز به این دنیای بی ارزش نداریم این میهن پرستی است که در ما ریشه دوانده است پس جانبازان از همین جهان هستی پاسخ آنان را خواهد داد جز راستی نباید و هر راز را نشاید بدرود دوستان گرامی
لطفااین ابروریزیهاراجمع کنیدباافکاردقیق به عقب برگردید.گاهی عقب نشینی انسان را نجات میدهد.مگربانک ملی چه کرده بودوبیمه ایران چه کرده بود.فکرکنم عقب برگردیم حفض آبرو کردیم.وگرنه.....
موجوداتی که ارزش سلام کردن هم ندارن !!¡
سلام...من نظری ندارم فقط میخوام بگم برای گفتن نه و نداریم نیاز به سازمان بزرگی مثل بنیادجانبازان که هراتاقی ۱۰تا کارمندحقوق بگیرخوابیدن نداریم برای گفتن این دوکلمه درهراستانی یکنفر کافیه
درود به شرفت
گل گفتی
سلام فاش نیوز. بانک دی به نام ایثارگر به کام مدیران ومشتریان غیر ایثارگر. چند ساله این بانک هست ولی دریغ از یه خدمات درست حسابی و در سان ایثارگران . به والله جمع بشه بهتره. هرکسی به ما میرسه میگن همه چی کشوردر اختیار ایثارگر هست از بانک گرفته تا تانک. به پیر به پیغمبر برید بررسی بکنید چندنفر ایثارگر که بانک دی میگن مال ایثارگر هست در این بانک استخدام و کارمند ایثارگر داره .بیزحمت بانک خودش اعلام بکنه ما دلمون خوش باشه.
سلام باتک دی مبلغی ازموجودی پولم رابعنوان احراض کم کرد نمیدونم قانونیست یاخیر از ماست که برماست،،،،
بانک دی و شرکت‌های آن مانند انگلی به بدنه بنیاد چسبیده اند و از اول هم خودشان را با این مجموعه ارزشی تحمیل کردند . این بانک مرکزی شده که بودجه های بنیاد را جذب کند و آنرا به شرکت‌های اختلاس گر خود کادو دهد نه از اول راضی بودیم پا در این بانک بگذاریم و نه امروز این بانک و مجموعه های اقتصادی دیگر خود را در پشت جامع ایثارگری پنهان کرده و به غارت مشغولند مانند صندوق شاهد با آن اساسنامه مزخرفش یا سازمان اقتصادی مافیایی کوثر دستهای مرموزی اینها را در گلوی ایثارگران فرو کرده اند و سودهای نجومی از این کار می‌برند ظاهرا از قبل تا کنون روسای بنیاد هم روی عملکرد اینها هیچ نظارتی ندارند و قرار هم نیست داشته باشند
بنیاد باز این ماه ۵۰۰ تومان از کمک معیشت را کم کرد... چرا؟فکر نمیکنند...ما به همین چندرغاز وعده و قول دادیم...خدا نگذره از شما خسته مان کردید...ببندید در این....لا الله لا الله
سلام علیکم، دلمون برای رییس بنیادنسوزه، دلمون به افرادی بسوزه که رییس بنیادتوجهی به نیازفرزندان شهداوجانبازان درخصوص هزینه تحصیلی بسوزه، ایشون قانون پرداخت هزینه تحصیلی فرزندان شهداوحانبازان وفرزندانشان اجرانمیکنه، حیف بنیادکه به ایشون دادند
به نظرم بچه های فاش نیوز یه پرینت از این نظرات خانواده ایثارگران بگیره بفرسته برای رئیس‌جمهور و رئیس بانک دی و بنیاد !!!
که بدونند و بفهمند که همه ناراضی هستن از عملکرد این بانک نا مسلمون ...!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi