شناسه خبر : 101774
سه شنبه 20 تير 1402 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جوابیه بانک دی به یادداشت مدیرمسئول فاش نیوز

بانک دی با ارسال یادداشتی به فاش نیوز، جوابیه خود به یادداشت این رسانه را منتشر کرد...

فاش نیوز - در پی انتشار یادداشتی در پایگاه خبری - تحلیلی ایثار و شهادت (فاش نیوز)، با عنوان «در بانک دی چه موجوداتی‌ لانه کرده‌اند؟!» روابط‌ عمومی این بانک با انتشار جوابیه‌ای به موارد مطرح شده در این یادداشت پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی بانک دی، متن جوابیه عینا بدین شرح است:

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری - تحلیلی ایثار و شهادت (فاش نیوز)

با سلام و احترام؛

در پی درج یادداشتی در پایگاه خبری فاش نیوز با عنوان «در بانک دی چه موجوداتی‌ لانه کرده‌اند؟!» در تاریخ 18 تیرماه 1402، نکات ذیل به عنوان جوابیه از سوی روابط عمومی بانک دی ایفاد می‌شود و لازم است وفق صریح قانون مطبوعات، با شرایط مندرج در این قانون در اولین مطلب از سوی آن رسانه در همان فضا و در همان ابعاد منتشر شود.

عملکرد رسانه‌ای غیرحرفه‌ای «فاش نیوز» در بیان اتهامات توأم با افترا به مدیران بنیادشهید و امور ایثارگران و بانک دی، چرخه‌ای است که پایانی بر آن متصور نیست.

به نظر می‌رسد فاش نیوز با راه انداختن بازی اتهام‌زنی و درخواست انتشار جوابیه از سوی بانک دی یا بنیادشهید، بیشتر قصد دارد، بیش از آنکه در مدار رسالت حرفه‌ای خود حرکت کند، برای خود شأنیت و احترام نزد جامعه معزز ایثارگری بخرد.

عملکرد بانک دی در ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگری، با تمام نقاط ضعف و قوت خود، علاوه بر شفافیت برای ذینفعان و گزارش‌دهی دوره ای منظم به مراجع نظارتی و بنیادشهید و امور ایثارگران، همچون آینه‌ای است که هجمه‌های رسانه‌ای فاش نیوز نمی‌تواند خدشه‌ای بر آن وارد کند. رضایتمندی جامعه هدف بنیادشهید، که به صورت منظم از طریق نظرسنجی‌ها و دیدار مدیران ارشد بانک و بنیادشهید سنجیده و رصد می‌شود، حاکی از آن است که خانواده معزز شهدا و ایثارگران، بدون هیچ ادعایی، از خدمات بانک دی، به عنوان بانک عامل برای ارائه خدمت به این عزیزان، رضایت دارند و مدیران بانک و بنیادشهید با تلاش شبانه‌روزی به دنبال بهبود روزافزون کیفیت خدمات بانکی به ایشان هستند.

بر این اساس انتشار مطالب غیرحرفه‌ای و هجمه‌های ناجوانمردانه به خادمان خانواده معزز ایثارگری در بانک دی و بنیادشهید نمی‌تواند نافی زحمات و تلاش‌های همکاران ما در سراسر کشور باشد.

از این رو بانک دی برای خاتمه دادن به این اتهامات بی‌پایان و ناروای فاش نیوز و حفظ شأن و حرمت جامعه هدف بنیادشهید، که بعضاً به ناروا توسط فاش نیوز به تحریک احساسات آنها پرداخته می‌شود، قصد دارد تمامی اتهامات وارد شده از سوی این رسانه را به صورت قانونی و از طریق مراجع قضایی پیگیری نماید

اینستاگرام
از قدیم گفته اند کافر همه را به کیش خود انگارد!

با سلام به مخاطبان محترم و معزز ایثارگر فاش نیوز زحمتکش و دلسوز
و سلام به برخی تازه به دوران رسیده ها
جناب بانک دی ایها!
این حرفها لایق و شایسته افراد کوچکی ست که در این دنیا چیزی برای مطرح کردن خود ندارند و برای رسیدن به قدرت یا شهرت یا ثروت حاضرند حق ناحق کنند.
شمایی که با کلمات زرورق پیچیده فکر میکنید چقدرررر خود را خادم نشان داده اید، شما اولین رتبه خادم بودن را ندارید! یعنی فهم و شناخت ایثارگران و شان ایثارگران.
وگرنه به خودتان اجازه نمی دادید برای تبرئه خود و رسیدن به نام و نان، با یک جانباز نخاعی رودردرو شوید و بجای به قول خودتان! خدمات رسانی! باعث اذیت و آزار و گرفتن وقت کسانی شوید که برای خدمات رسانی واقعی به ایثارگران وقت اضافه ای ندارند!

فاش نیوز نیاز به خریدن اعتبار ندارد! این اعتبار را کسانی نیاز دارند که وقتی سالهای سال فاش نیوز دلسوزانه بیشترین خدمات غیرقابل انتظار را به ایثارگران از کوچک و بزرگ داد، در دبیرستان مشق می نوشتند و تازه به دوران رسیده اند یا تازه پستی گرفته اند تا کسی پا روی دمشان گذاشت، احترام به جانباز و خدمت به ایثارگررررر!!!! را فراموش کرده اند و باعث تکدر خاطر خادمان بی ادعایی شده اند که مانند کارمندان بانک دی، که وظیفه شان خدمات رسانی ست!، نه تنها حقوقی از هیچ جا دریافت نمی کنند، بلکه از جیب هم خرج ایثارگران می کنند.
اگر هم واقعا و خالضا" بخواهید رضایت از بانک دی را بدانید، کافی ست به صحبت های مخاطبین یعنی ایثارگران گوش کنید، می فهمید چقدررررر موفق بوده اید!!!!

به قول حافظ وصف خورشید، به شب پره اعمی نرسد!

تازه به حقوق و پست رسیده ها!
خوب است یاد بگیرید آدم ها با عزت به جانباز و ایثارگر بزرگ و آدم می شوند نه با جسارت به جانباز!
هیچ ایرانی ای جسارت به شان یک جانباز را قابل پذیرش نمی داند!
همه انهایی در ایران نامشان در دهانها می افتد که سرشان جلوی قهرمانان ازجان کذشته وطنشان پایین تر باشد، نه برای جانباز قدرت نمایی کنند.
اتفاقا این شمایید که دنبال به چشم آمدنید!

جانبازان فاش نیوز نزدیک به دو دهه است از وقت و جان و عمر و خانواده خود گذاشته اند و دغدغه ایثارگران، خواب چشمشان را گرفته است. وقتی بسیاری از شما در هیچ بانکی صندلی نگرفته بودید، فاش نیوز غم رزمنده ها را می خورد و خدمت میکرد و به اندازه ای که خدا خواست و عزت می دهد، عزت و نام داشت و دارد! که یعز من یشاء و یذل من یشاء.

شمایی که صبح کت و شلوارتان را می پوشید، ادکلن زده بیرون می آیید و لفظ قلم با مردم صحبت می کنید، خوب است شرم داشته باشید از جانباز نخاعی ای که با زخم بستر 5 سانتی روی زخمش می نشیند و می آید و هزار کار برای همرزمانش می کند.
شمایی که حقوقت اول هر ماه در سطح بالا واریز می شود، خوب است شرم کنید از روی جانباز نخاعی دکتر استاد دانشگاهی که میتوانست مانند شما فقط به پرستیژ و پولش فکر کند، اما خادمانه دنبال رفع مشکلات ایثارگران ضجه می زند!
خوب است تکرررررریم ارباب رجوع را یاد بگیرید و به خودتان اجازه رودررویی با جانباز را ندهید! شما که خیلی خادم هستید!

شمایی که بانک را سکوی پرش پیشرفت و مادیات برای خود می دانید، بهتر است بدانید همه مثل شما نیستند و کسانی هستند که به دنبال پرش های معنوی و به چشم خدا آمدن هستند و حاضرند در این راه از خودشان و جیبشان هم خرج کنند.

همه را مانند خودتان نبینید!
سعی کنید اول از همه نگه داشتن احترام جانبازان را یاد بگیرید! خادم بودن به ادعا نیست، همه این روزها شاهد عملکرد و رفتار شما با جانباز هستند!
این اولین مشق شب شماست!

شما یاد بگیرید روبرو لبخند نزنید و پشت سر هی شکایت پشت شکایت و به دادگاه کشاندن جانباز!
این است خدمت به جانباز!
باسلام وقتی سازمانها وارگانهای خدماتی وحمایتی دنبال ایجاد موسسه مالی باشند یعنی زمینه ایجاد فساد خصوصا که نظارت هم نشوند.
سلام . لطفا کاربرهای عزیز از نوشتارهای عصبانی و تحریک آمیز خودداری کنند . نباید با عصبانیت بنویسید. اگر تجربه ای در زمینه بانک دارید بنویسید. اما توهین به عوامل بانک یا کسی دیگر به مبنای دفاع از فاش نیوز نکنید . اصلا کمک نمی کند. از دو طرف قضیه درخواست دارم زودتر مشکل را در محضر قوانین موجود حل و فصل کنند . این شیوه جز سواستفاده دشمن از ماجرا، چیزی در پی ندارد.
مدیر سایت بر فرایند کار دانا بوده. می دانسته کار کجا می کشد. اگر اسناد کافی دارد باید زودتر ارائه دهد. ما همه قلبمان درد می کند. طاقت این فشارهای روانی را نداریم . نگران مدیر سایت می شویم. آقای ساقی هم قلبش درد می کند. دلهره گرفته ما را . خواهش می کنم اگر دوستش دارید با جملات و حرفهای معتبر و سند دار از او دفاع کنید. اگر واقعا حامی اش هستید فضا را ملتهب تر نکنید. این چند نفر که تجربه خود را نوشتند خوب بود. آن آقایی که می خواهد در این مورد بین این دو طرف قضاوت کند با دیدن این نوع پیام‌ها بهتر تصمیم می گیرد. با تشکر

سلام ، با عرض تقدیر و تشکر از سایت مقدس فاش نیوز عزیز که طی سالهای گذشته در امور ایثارگران بسیار اثر گذار بوده و از رساندن مشکلات ایثارگران به گوش مسولان تا ایجاد صفحه ای برای ابراز درد دلهای پر خون و همدردی ایثارگران با یکدیگر یا کارهایی که هیچکسی اطلاع ندارد و فقط بین آقای دکتر ساقی و خداوند بوده و اکثریت ایثارگران از آن رابطه الهی مطلع هستند.
راه پنهانی میخانه نداند همه کس
جز من و ساقی و شیخ و دو سه رسوای دگر ،
لیکن براساس ادعای بانک دی که: «به نظر می‌رسد فاش نیوز با راه انداختن بازی اتهام‌زنی و درخواست انتشار جوابیه از سوی بانک دی یا بنیادشهید، بیشتر قصد دارد، بیش از آنکه در مدار رسالت حرفه‌ای خود حرکت کند، برای خود شأنیت و احترام نزد جامعه معزز ایثارگری بخرد.»
خیلی متعجب شدیم که فاش نیوز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یا شان و منزلت ایثارگران جایگاه بلند و رفیع خود را نزد خداوند و پیامبران و معصومین ع دارد و قطعا خریدنی نیست لابد ایشان از مواردی که شان و منزلت الهی ایثارگران را خرید و فروش کردند مطلع است خوبست نمونه ذکر کند. از سوی دیگر به نظر میرسد بانک آنچنان خود را بزرگ فرض کرده که فاش نیوز به دست آویز قرار دادن اتهام زنی و پاسخ قصد دارد از بزرگی بانک استفاده کند یا اعتباری کسب کند زهی خیال باطل اگر آقای دکتر قصدی برای این موضوعات داشت با شهرتی که دارد میتوانست نماینده مجلس یا وزیر باشد اما با وجود فشارهای زیاد ایثارگران هرگز وارد سیاست نشده است بلکه هر گونه اعتبار و تشخص بانک یا بنیاد از وجود با برکت ایثارگران است که باید به نادان تفهیم شود. میدانیم بزرگان نظام اسلامی جزو مخاطبین اصلی هستند که در نمایشگاههای مطبوعات شاهد بودیم و دیدیم که آن بزرگواران حضوری به غرفه فاش نیوز مراجعه داشتند و بسیار تقدیر و تشکر کردند اینها بر کسی پوشیده نیست حداقل اینجانب و خانواده ام مدیون فاش نیوز و آقای دکتر ساقی هستیم و جایگاه والای فاش نیوز با تلاش همکاران گرامی و ارجمند که بدون هیچگونه بودجه و سهم و پاداش نجومی و غیره از بیت المال این وظیفه عظیم را بدوش کشیدند ستایش کنیم.
ایکاش فاش نیوز عزیز رفراندومی در همین سایت مقدس و حرم با شرافت ایجاد کند تا ایثارگران معزز میزان علاقه مندی خود را به فاش نیوز و بانک ابراز کنند تا پاسخ را عملی دریافت کنند گرچه نتیجه را از قبل براساس نارضایتی شدید ایثارگران از ایشان حدس میزنیم اما پیشنهاد میکنیم قدری فکر کنند و دست از هجمه و شورش بر علیه حاملان فرهنگ ایثار و شهادت بردارند زیرا سالهاست بغضی سنگین گلوی ایثارگران را فشار داده همان بغضی که مولایمان امام حسین (ع) هنگامی که طفل شش ماهه را روی دست گرفت و تیری گلوی طفل را شکافت اما در این رابطه به کلیه مسئولان هشدار میدهیم هرچند با قشر ایثارگر و از جان گذشته و پاک باخته سیاست بازیها و سوء استفاده ها کردند نوش جانشان حسابشان با خداست لیکن از خراشیدن روح بزرگ ایشان بشدت اجتناب کنند که ایثارگران عزیزان درگاه الهی هستند.
صبر نه یک باشد نه صد بلکه هزار
صبر هم اندازه دارد هر کسی ایوب نیست
جناب قیطاسی و مدیران خام و نابلد بانک دی.
تا آنجاییکه من میدانم فاش نیوز حرمت و هویتش را از خود ایثارگران دارد و اگر هم به چشم ایثارگران نیایند، مانند گذشته که فضایی به نام مجازی وجود نداشت تا دم به دقیقه اطلاعات و اخبار در جامعه ایثارگران را انتشار دهد، با تهیه گزارش و پوشش اخبار جسته گریخته ایثارگران آن هم توسط خبرنگاران افتخاری خود در سراسر کشور، فقط به دنبال رساندن صدای رسای ایثارگران به گوش مسئولین بود، هرچند شاید گوش شنوایی یافت نمی شد.!
نه مانند شماها که هویت و پرستیژ خود را از ریاست بنیاد دارید!
کاش می شد یک نظرسنجی معتبری از جانب مراکز بی طرف در بین جامعه ایثارگر کشور صورت می گرفت تا بدانیم و بدانید که بانک دی در چه سطح از رضایتمندی در بین ایثارگران قرار دارد؟
کاش ما و شماهایی که ادعایمان در حد حرف است افتخار این را داشتیم تا مانند یک خبرنگار، تهیه کننده و گزارشگر فاش نیوز فعالیت دلی و خدایی بکنیم. درست مانند خانم صنوبر محمدی که هم شما او را می شناسید و هم ما جانبازان که بدون هیچ چشمداشتی و البته با زحمات بسیار با فاش نیوز همکاری می نماید.
بدا به حال ما و مخصوصا شماها که فقط ادعا داریم و حراف هستیم.
ضمن سپاس بیکران از ساقی عزیز تر از جان
در خصوص جوابیه بانک دی باید عرض کنم که این متن ارسالی جوابیه نیست بلکه سندی مکتوب است بر ناحق بودن بانک دی و فساد موجود در آن
در تعجبم این لانه ... بعد از گذشت چندین سال هنوز سایت فاش نیوز را نشناخته و فکر میکند اعتبار این سایت هم مانند اعتبار خودش بی آبرو و قابل معامله است
در ثانی مطلب " در بانک دی چه موجوداتی لانه کردند" دقیقا اشاره به همین موجوداتی چون مسئولین فعلی بود که بجای حل مسئله یقه جانباز را میگیرند
مسئول بانک دی
بدان و آگاه باش مشکل اصلی در کسب اعتبار یا عدم اعتبار سایت فاش نیوز نیست الحمدا... جایگاه فاش نیوز رفیع است و نیازی به این بچه بازی ها ندارد مشکل اساسی در عملکرد بسیار ضعیف بانک دی است خواهشمندم بجای شکایت از فاش نیوز نیم نگاهی هم به گلایه های مردم و سهامداران بانک دی داشته باشید تا شاید، شاید عمق فاجعه را درک کنید هرچند بعید میدانم گوش شنوایی داشته باشید
سلام
فاش نیوز چه زمانی ملک غصب شده بنیادشهید رو تخلیه می کنه؟
خبر دارم که قراره یک هجمه رسانه ای در این زمینه علیه فاش نیوز راه بیفته و بعد بنیادشهید به صورت جدی وارد شه و ملک رو تخلیه کنه
اقای علی که معلوم نیست کی هستی و با چه نیتی از بنیاد یا بانک این کامنتو برای تخریب گذاشتی، به تو چی میرسه که به خودت اجازه چنین دهن کجی و توهینی رو میدی و حرف دهنت رو نمیفهمی؟ از بنیادی یا بانک؟

مدعیان خدمت به جانباز

ملک بنیااااااااادددد با اون کوه ادعا و حرف؟! که در خدمتگزاری به ایثارگران و جانبازان بود! چی شد؟!
حالا که چهار تا جانباز مرد پیدا شدن توش کار می کنن و هزار تا مشکل حل می کنن، کی دردش گرفته؟!
بنیاد که خادم جانبازان بود!!!!!


نذارید انقدر مردم بشناسنتون
یه ذره شرافت هم بد نیست
یه ذره کاش سیاست داشتید که افکار و مقاصد شومتون رو انقدر واضح لو ندید!

بنیاد به جای عرضه داشتن برای کمک به چهار تا جانباز، کل بدردبخوریش همینه که مزاحم خدمتشون بشه؟!
به به هر دم از این باغ بری میرسد
واقعا فکر میکنید فاش نیوز هم مثل شما که پست های مدیریتی را به ناحق غصب کردیده اید و بدنبال امیال شخصی خود هستید آنها هم راه شما را میروند شرم باد بر گوینده و نگارنده این سخن
چه خبره ؟
اولش مطلب را که خوندم فکر کردم بانک دی از اطلاع رسانی درست فاش نیوز دل درد گرفته
اما حالا با خوندن کامنت ها بالاخص کامنت ناشیانه علی نامی که قطعا از سوی خودشان است متوجه شدم که هدف خفه کردن صدای حق هست نه اثبات بیگناهی و همین گواهی است در حقانیت و صحت اخبار فاش نیوز
درود برفاش نیوز
بانک دی بجای جوابیه ماستی نقد درست رو بپذیر و اصلاح کن نه اینکه بنداز گردن فاش نیوز خادم جانبازان و شهدا
اون از سهام بانک دی که چکار کردید که همیشه در نزول و نه سود و ....
اومدم ۳۰تومان وام بگیرم با معرفی نامه مدیر بنیاد از بنیاد نامه کسر از حقوق گرفتم قبول نکردند گفتند چون بنیاد اگر آورده در نامه باید یک ضامن بیاوری نه بنیاد کوتاه آمد نه بانک در صورتیکه حقوق من در همین بانک واریز میشه
فقط و فقط حرف خودشون رو میزنند هم بنیاد هم بانک دی
به بنیاد گفتم بابا این اگر رو بردارید گفتن نمیشه بانک داره کوتاهی میکنه
باسلام اقابانک دی فاسدترین بانک جمهوری اسلامی ایران هست که اگه یه مردی پیدابشه وپته اینهارا روی آب بریزد اون موقع معلوم میشه که کی درست میگه کی دروغ میگه فعلاکه بااین مسئولین بنیادشهید وامورایثارگران کسی پیدانمیشه که خیال مارابابت دزدی‌های این بانک راحت کنه چون بین مسئولین بنیادشهید وبانک دی فعلایه غرابتی هست که بایدازطرف آقای اژه ای عزیز یه کسی رامامورکنه تابه حساب اینهارسیدگی کنه تامردم عزیزبدونند که این بانک دی اسمن بنام ایثارگران هست ودرعمل به ضدایثارگران هست وکارمیکنه چون من ندیدم خدمتی به این قشرانجام داده باشدنمیدونم شایدپشت پرده خبری ویا چیزی باشد که مانمیدانیم میخاهند ایثارگران رابرعلیه نظام وبنیادشهید تحریک کنند بنیادشهید نه مسئولین بنیادشهید چون مسئولین بنیادشهید مربوط به بنیادشهید نیستنداینها مستاجر هستندچندوقت دیگه ان شالله بزودی بنیادشهید وامورایثارگران راترک می‌کنند هیچ دوره ای مسئولین بنیادشهید وامورایثارگران به اندازه این دوره برای ایثارگران شردرست نکرده بودند وفقط یه طوری تلاش می‌کنند تابه ایثارگران ضربه ای بزنند وحقشون را پایمال کننددیگه ازاین بدترهم داریم فکرنکنم
فاش نیوز سالهاست در دل ایثارگران جا داره و در همه زمینه ها اعم از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مطالبه گری ، حق گویی ، انتقال مشکلات جامعه ایثارگری به جامعه نقش اساسی ایفا کرده . حالا چند نفر که تمام زورشون رو زدن تا جلوی شفاف سازی و بیان حقیقت را بگیرن ، خدمت به ایثارگران و جامعه نمی کنند بلکه آب در آسیاب دشمن می ریزند .
لطفا هر وقت دادگاه داشتید به سهامداران بانک دی هم اطلاع بدید اونها هم حضور داشته باشند تا بانک جوابگو باشه که چرا سهامدار چندین ساله تو ضرره ولی مسئولین بانک دی تا خرخره تو دریافت پاداش و وام های میلیاردی کم بهره اند
سلام برحق منادیان ومروجان حق /فاش نیوزیها/گفته بودم چون بیائیدغم دل باتوبگویم/ چه بگویم که غم ازدل برودچون توبیائی/یاحقققققققققققققققققق
آقای علی مجهولی
آقای ساقی با مدرک دکتری و توانمندی غیرقابل انکار و تخصصی که دارند هر جای دیگری کار کنند ماهانه در آمد آنچنانی خواهند داشت و هیچ نیازی به ملک غصبی هم ندارد
ایشان یقینا با هزینه کرد از جیب خود صدای ایثارگران سرافراز است و نیازی به هجمه رسانه ای نیست که با اینکار فقط آبروی خود را میبرید
عملکرد بانک دی مصداق بارز این شعر است
صحبت از پژمردن یک برگ نیست
وای جنگل را بیابان میکنند
عجیبه چرا بنیاد شهید سکوت کرده؟ واقعا چرا و به چه علت؟
سلام
من از پارسال چند بار گفتم بانک دی هیچ ارزشی برای خانواده ایثارگران قائل نیست! و تمام حرفاشون دروغه...
من با نامه کسر از حقوق از یکی از شعب مبلغ ۱۰۰ تومان گرفتم و ازم به غیر از کسر از حقوق یک ضامن با کسر از حقوق و ارائه چک از ایشان هم گرفتن!!! و ۲۰ میلیون هم بلوکه کردن !!!! تا به امروز هر چی تلاش کردم که تا اون مبلغ ۲۰ تومان رو آزاد کنم نشده که‌ نشده!!! اصلا محل نمی‌نمیذارن و جواب نمیدن و برخورد تحقیرآمیز ی انجام میدن ....
تمام مدارک هم موجوده ! به بچه‌ها ی فاش نیوز هم گفتم اگه لازم داشتید من هم ميام دادگاه!
خانواده محترم شهداوجانبازان وآزاداگان ورزمندگان اگردنبال سندومدرک برعلیه تخلفات واختلاسات دربنیادشهید وامور اختلاس گران هستید؟ لطفا دراینترنت سرچ کنید،،، آقای امیرخجسته نماینده قبلی مجلس شورای اسلامی ورییس کمیسیون تحقیف وتفحص وبازرسی از بنیاد شهید چندتن مدرک وشاهده میکنید وایشان میگفت درحدود 3 هزار سند ومدرک ازتخلفات بنیادشهید جمع آوری نمودیم لاکن... اجازه نداد درصحن علنی مجلس افشاگری کنیم و دردوره بعد مانع افشاگری از تخلفات بنیاد شدند لطفا سرچ کنید امیرخجسته نماینده دوره قبل همدان،،، یوم تبلی السرائر؟
فقط نظر خواهی از جامعه ایثارگران می تواند نظرسنجی درستی باشد نه مشتریان مخصوص بانک دی ،،،،،وای به روزی بگندد نمک اگر راست می گوید یک گزارش شفاف حسابرسی سالیانه ارائه نماید و تمام پاداشها و وام های کلان را به اشخاص وهیات مدیره بطور شفاف اعلام نماید، ،بانکی که ضرر ده باشد هیچ نفعی برای ایثارگران نداشته وندارد،،،،
کسانی سر کار دربیشتر جاها هستند که برای پول زندگی میکنند و زندگی خدایی را درک نمی کنند اینان برایشان این جهان بی ارزش که بیشتر به آن باور دارند وابسته شده‌اند اینان فرزندان رآستین کسایی هستند که پدرانشان به جنگ نمی‌آمدند و زنده ماندند و بیشتر آنان چپی هایی هستند که دگرگون دلی نشدند اما شمایلی شدن جنیدی می‌گوید که دو رو ۴۰ سال بر گفته جان و روان خود ‌پافشاری میکند اما مردمان درستکار در روز ۴۰ بار داستان جابجا میکنند مردمان دو رو نباشند که خورشید پشت پرده نماند و در پایان جز راستی نباید هر رازی نشاید بدرود
این تلاش شبانه روز که می گویید یک دفعه خسته نشین ادم دلش برای شما میسوزه ..روزها که بساط صبحانه وبه کی وام بدید به کی ندیدو وام گرفتن برای خودتان بعد از ظهر هم با خانواده دور‌.دور وشب با کمال آرامش درخواب ..واقعا عجب تلاشی خسته نباشیدکسی هم انتقاد کنه میشه ضد انقلاب وبنیاد بانک دی این حرفهای واتهامات وترساندنهای شما دیگه نخ نما وپوسیده شده حرف تازه بزنید
و می خواهند با فوتشان نور خدا را خاموش کنند!!!!!!!!!

حاشا و کلا...

کوچکتر از آنید....
بانک دی
بجای بال بال زدن و فرافکنی مشکل روی سر دیگران، مشکلات خودت رو حل کن
برای بالا کشیدن خودتون، کسی رو نکشید پایین.
مرد باشید توانشو داشته باشید خودتونو با عمل بکشید بالا
سلام دوست عزیزی که فرمودید اگر در زمینه بانک اطلاعات دارید نظر بدهید باید خدمتتان عرض کنم در زمینه اقتصاد بازرگانی ارشد هستم اما کار بانکی نمیکنم اما هرجا پول باشد زمینه فساد هم هست میگن سکه تقلبی از بعدظهر روزی که سکه ضرب شد اختراع شد یعنی عده ای از عصر همان روز بفکر سودجویی بدون زحمت از سکه شدند تجربه تلخی از صندوق میزان دارم که آرم ونشان قوه قضائیه برسردرب این موسسه بود ما هم آنقدر کم شانس بودیم یک وام با هزار بدبختی گرفتیم برای مسکن چون مبلغش پول مسکن نمی شد گفتیم توی همین موسسه قرض الحسنه بگذاریم چند ماه پس انداز ویک وام هم از کارکردش بگیریم بعد 2ماه از گورمان بی خبر میزان ورشکست شد وپول من که وام بود ماند واقساطش به جای ماند بعد 3 سال کم کم پس دادند اما ارزش آن آنقدر کم شده بود که یک انباری هم نمیشد باهاش خرید بله جناب بی نام که خودت رو معرفی نمیکنی از بانک سررشته نداریم اما وامهای بادرصد کم مسکن وخودرو وجهزیه وقص علی هذا برای کارکنانش را شنیدیم بزرگوار فقط شنیدیم بعد شدیم چوب دوسر طلا چون چندسال قسط را پرداختیم واصل پول نبود بقول شاعر کم تالع اگر مسجد آدینه بسازد *یا سقف فرو آید ویا قبله کج آید .تجربه ما از بانک تجربه تلخی شد بزرگوار .در پایان حمایت خودمان را از دکتر بهروز ساقی که به حق سقای درد ایثارگران است وهمکاران خدوم و اورژینال سایت ارزشی فاش میگویم واز گفته خود دلشادم * بنده عشقم واز هر دوجهان آزادم را اعلام میداریم وبرایشان از خداوند متعال حسن المئاب (سرنوشت نیکو) طلب میکنیم. اجرتان با امام شهیدان آقا امام حسین ع .
بنام خدا
درراستـای وظایف خطیری که مصداق کلام امام رضوان الله تعالی علیه بودوهمه مارامسئول میدانستندودرراستای حمایت ازسایت وزین فاش نیوزبایدخدمت عزیزان عرض کنم که این شعاربانک دی که فرموده اندبطورکامل وجامع درخدمت ایثارگران است کاملاکذب بوده استدلال این سخن این است ایام عیدامسال بعدازچهل ویک سال ازشهادت پدرمان کارکنان بنیادبدلیل وضعیت نامناسب برادرم بنام احمدرضاامیری فرزندشهیدراه خداکه پاسداری پیشکسوت دردفاع مقدس بودوهمرزم شهیدچمران درجنگهای نامنظم بودتصمیم گرفتندشب عیدی 10ملیون تومان وام به برادرم بدهندخداگواه است همسرایشان سه یاچهاربارازفارسان رفتن شهرکردوضامن ازایشان خواستندبنده فیش حقوقم .حکم کارگزینی ام.ونامه کسراقساط ازاداره گرفتم وبردم گفتن چک هم نیازاست گفتم چشم چک صیادی هم دارم فقط شب عیدی این پول رابهشون بدین بندگان خداپدرشان زندان است حداقل چهارکیلومیوه بخرندشش روزقبل ازعیدبودکه مدارک راتکمیل کردم دادم خدمتشان سه روزبعدش همسربرادرم آمدگفت بانک میگویدضامن شدی وفرزندشهیدباستان یک قسط عقب افتاده داردونمیشودپرداخت کنیم تازنگ زدیم به پسرشهیدباستان وبنده خداهمان لحظه رفت تسویه کردسه روزطول کشیدتاازسیستم پاک بشودخلاصه سال تحویل شد بعدازعیدبعدازمردن سهراب این پول راپرداخت کردندکه نه ارزشی داشت ونه سفره این بچه هارابرای یکشب رنگی کردخوب این کجایش درخدمت ایثارگران هست اصلاآدم خجالت نمیکشه برای 10ملیون به فرزندشهیداینهمه ایرادمیگیره صادقانه متصدی ایرادگیرنده یک آدامسی توی دهنش بودازاین سمت دهانش به آن سمت دهنش میبرد یکی ازجان بازان دردکشیده وقتی اومدیم بیرون گفت چه خاکی بسرمان شده دیروزبابچه های خاکریزنشین بودیم اونارفتن وماماندیم اینجابااین طیف افرادسروکله بزنیم ای خاک برسرما
با سلام
به شعبه ای از بانک دی مراجعه نمودم برای وامی که خودشان در بوق و کرنا کرده اند که با معرفی‌نامه پرداخت می کنیم که اعلام کردند باید 35 میلیون بمدت سه ماه در حساب بخوابانید
این حرف ایشان توهین به همه ایثارگران است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi