شناسه خبر : 101790
سه شنبه 20 تير 1402 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نشست هماهنگی نگارش کتاب نقش زنان لرستان در دفاع مقدس

فاش نیوز - نشست هماهنگی نگارش کتاب نقش زنان لرستان در دفاع مقدس با حضور مدیر کل امور بانوان استانداری برگزار شد.

 
کد خبر: ۶۰۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ - 11July 2023
 

نشست هماهنگی نگارش کتاب نقش زنان لرستان در دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، نشست هماهنگی نگارش کتاب نقش زنان لرستان در دفاع مقدس با حضور با حضور «فریبا ولی پور» مدیرکل امور بانوان استانداری، «کبری دریکوند» نماینده بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل، «عصمت دهقانی» مسئول مشارکت امور بانوان و مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، «محسن مرادی» معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مستند ساز دفاع مقدس و«عزیز بابا نژاد» از مستند سازان دفاع مقدس در سالن جلسات مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان برگزار شد.

در این نشست «فریبا ولی پور» مدیرکل امور بانوان استانداری ضمن اشاره به اهمیت نگارش نقش زنان در دفاع مقدس: اظهار داشت: هرگونه کوتاهی در پرداختن به نقش و جایگاه زنان در  دوران مبارزات انقلابی و دفاع مقدس باعث خسران و پشیمانی است.

 وی با اشاره به برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها شهدا، افزود: تجلیل از مقام شامخ شهیدان هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای اعتلای نام بلند شهدا و تکرار ایثارگری و جانفشانی های این عزیزان در طول هشت سال جنگ تحمیلی است که باید چراغ راه و الگوی آینده رفتار همه انسان ها قرار بگیرد.

ولی پور گفت: زمانی ما می‌توانیم مقام شهدای والامقام را گرامی بداریم که راه آنها را الگوی رفتاری خود قرار دهیم و با توجه به اینکه شهدا امروز در جمع ما نیستند اما اهداف آنها باید سرمشق زندگی ما قرار بگیرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری با بیان اینکه شهدا با اهدای خون خود، دِین‌شان را به انقلاب اسلامی ادا کردند،  تصریح کرد: ما باید به یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا محتوا بدهیم و این ظرفیت وجود دارد تا زندگی نامه شهدا به صورت مستند در جامعه ساخته شود تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان جامعه منتقل کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi