شناسه خبر : 101842
چهارشنبه 21 تير 1402 , 18:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ مستند جانبازان باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار به اتهامات مسئولان بنیاد

از آنجا که خبرگزاری بنیاد شهید(حیات) از دریافت و انتشار جوابیه جانبازان باشگاه ستارگان ایثار امتناع کرده و از آن سر باز زده است، ناچار، برای انتشار، به این پایگاه خبری ارسال گردیده...

فاش نیوز - متن حاضر پاسخ مدیر عامل باشگاه فرهنگی - ورزشی ستارگان ایثار به متن منتشر شده در خبرگزاری بنیاد شهید و امور ایثارگران (حیات) از زبان سرپرست موسسه ایثار و همچنین متنی که به عنوان جوابیه بنیاد شهید در این پایگاه خبری انتشار یافته، می باشد.

گفتنی‌ست از آنجا که خبرگزاری بنیاد شهید(حیات) از دریافت و انتشار جوابیه جانبازان باشگاه ستارگان ایثار امتناع کرده و از آن سر باز زده است، ناچار، برای انتشار، به این پایگاه خبری ارسال گردیده است.

متن کامل پاسخ مستند اکبر حسین‌زاده، مدیر عامل باشگاه ستارگان ایثار به «اظهارات حجت الله امانی در خبرگزاری حیات» و «پاسخ ارسالی بنیاد» که مضامین هر دو متن نیز یکی می باشد، به این شرح است:

مدیر مسئول محترم خبرگزاری حیات

برادر ارجمند، جناب آقای سیدامیرحسین امامی

 سلام علیکم

  با احترام؛ در ساعت 10:05تاریخ 12 تیر 1402 خبری را با کد 207681 و عنوان خبری «پشت پرده حواشی باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار تهرانپارس» به نقل از آقای حجت الله امانی در صفحه اجتماعی آن خبرگزاری درج کرده اید که حاوی مطالب خلاف واقع و انتساب برخی اتهام‌ها و افتراها نسبت به متصدیان امور باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار(تهرانپارس) می‌باشد. به همین خاطر، نظر به رسالت و تکلیف مطبوعات و رسانه ای، مستند به مواد 2، 3 و 23 قانون مطبوعات، دستور دهید جوابیه این باشگاه فرهنگی - ورزشی را عینا و در همان صفحه و ستون، با همان حروف که اصل مطلب منتشر شده است، درج نمایید. ضمنا در صورت نیاز جهت رفع اتهام‌ها و شبهه‌های مطروحه توسط آقای حجت الله امانی، اسناد و مدارک و مستندات ارائه می‌گردد.

چه آشفته بازاری دارد این انگ‌زنی ها و افتراها و چه راحت مسئولان مستقیم و غیرمستقیم بنیاد، جانبازان عزیز و خدمتگزاران صادق این قشر از مدافعان نظام و میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آنان را با کلماتی نظیر گروه خاص، خدمات به گروه خاص، توسط عده ای غیر قانونی، طیف خاص و الفاظی از این قبیل مورد لطف و عنایت قرار می‌دهند.

این باشگاه آقای امانی را به مطالعه سوابق مکاتبات، مدارک سابقه تاسیس و خدمات باشگاه فرامی‌خواند و یادآور می‌شود. چه خوب بود قبل از اینکه جهت توپخانه را با گرای محل استقرار این باشگاه تنظیم و شلیک نمایند، ابتدا موقعیت مورد حمله و کسانی که در آن موقعیت قرار دارند، همچنین تبعات این حمله را شناسایی و پیش بینی می کردند؛ تا خواسته یا ناخواسته سنگرهای خودی را گلوله باران نمی‌کردند و راه را برای پیشروی دشمن هموار نمی‌ساختند!

1. این باشگاه در دهه هفتاد ساخته شده است؛

   

 

و نیز سال 1394 و سال 1397 در دو مرحله  بازسازی اساسی شده و توسعه آن در سال 1396 به مساحت 300 متر مربع  در ضلع جنوبی که مستقل می‌باشد.

 

همچنین ساخت 150 متر بنا در طبقه دوم ساختمان اصلی در سال 1400 و با داشتن نقشه و پلان مهندسی و همچنین داشتن استعلام استحکام بنا از مبادی ذیربط با نظارت شخص جنابعالی و معاون محترمتان، جناب آقای نصیری مقدم و زیر نظر واحد مهندسی آن موسسه، با مسئولیت آقای مهندس نورالله زاده ساخته شد.

ناگفته نماند تمامی هزینه‌های ساخت با مجوز و تامین اعتبارات لازم، توسط ریاست محترم وقت بنیاد شهید، جناب آقای مهندس اوحدی تامین و به دستور ایشان به سازمان اقتصادی کوثر، جهت پرداخت هزینه‌های پیش‌بینی شده ابلاغ و برای ساخت پروژه فوق، در اختیار جنابعالی قرار گرفته است و مبلغی از آن جهت خرید تجهیزات و امکانات ورزشی بوده که توسط آن موسسه خریداری شده و در اختیار باشگاه قرار گرفته است و تمامی هزینه‌های پروژه با تاییدیه واحد مهندسی و معاون توسعه موسسه و جنابعالی به پیمانکار، پس از دریافت صورت وضعیت تایید شده، پرداخت گردیده است و هیچگونه مبلغی بابت ساخت پروژه و خرید تجهیزات مورد نظر به این باشگاه پرداخت نگردیده است و اینکه مالکیت عرصه این مجموعه متعلق به چه کسی بوده، بر گردانندگان باشگاه پوشیده است اما نکته آشکار، وکالتنامه ای است که بنیاد برای این امر به مسئولان باشگاه تفویض کرده است و اگر بنیاد اقدامی غیرقانونی نموده باشد، باید پاسخگو باشد نه اینکه نوک پیکان حمله را به سوی باشگاه نشانه برود.

 

 

2. این باشگاه با همه مشکلات و نبود اعتبارات لازم و کافی، و با وجود کارشکنی موسسه ایثار بنیاد، با تلاش شبانه‌روزی توسط مجمع عمومی باشگاه که متشکل از بیش از 250 نفر از خانواده های معزز شاهد، جانباز و ایثارگر می‌باشد و هیئت مدیره منتخب و زحمتکش و خدوم این باشگاه در سال‌های دور و نزدیک و با همکاری و تامین اعتبارات لازم توسط خیرین و انسان‌های فهیم و خدادوست و خداپرست ساخته شده و یک شبه و صد شبه ساختن آن افاده ایراد نمی‌کند و همانطور که می‌دانید ساخت پروژه طبقه دوم بیش از 3 ماه به طول انجامیده است، هدف باشگاه مهم است و آن هم خدمت‌رسانی است.

در حال حاضر مشکل ما با موسسه ایثار و بنیاد مشکل مالکیت باشگاه و استحکام نیست. مشکل ما توقف پرداخت هزینه های باشگاه توسط موسسه ایثار به مدیریت جناب آقای امانی است.

3. این مجموعه با دو نوع اعتبار اداره می‌شود: بخشی از هزینه‌ها، طبق تفاهم‌نامه توسط موسسه پرداخت، و همچنین اسناد و مدارک و مستندات آن هر ماه به موسسه ارسال می‌گردد.
       


با توجه به این اسناد، حقوق و دستمزد پرسنل و مربیان و همچنین هزینه‌های جاری، شامل حامل های انرژی و تامین و نگهداری تجهیزات تآسیساتی و ورزشی و همچنین برگزاری مسابقات فصلی که مبلغ ناچیزی می‌باشد پرداخت می‌گردد.

بخش دوم از محل درآمدهای حاصل از اجاره ساعت‌ها و سانس‌های پرت مجموعه تامین می شود؛ که این درآمدها توسط بخش بانوان و بخش آقایان دریافت و کنترل می‌شود و با تائیدیه مدیر مجموعه و نیز هیئت مدیره محترم که همگی از جانبازان 70 % می‌باشند، و همچنین از کمک های مردمی تامین می گردد.

این باشگاه ملزم به ارائه گزارش عملکرد فرهنگی، ورزشی، عمرانی، تجهیزاتی و همچنین دریافت و پرداخت اعتبارات تحصیل شده، به هبئت مدیره و بازرس هیئت مدیره محترم (که خود حسابرس ارشد و جانباز 70% است) و مجمع عمومی این باشگاه می باشد. بر این اساس هر 2سال یکبار مجمع عمومی تشکیل و با تائیدیه عملکرد هیئت مدیره و مدیر باشگاه مجوز برگزاری انتخابات را صادر می کند و پس از آن، هیئت مدیره‌ی جدید انتخاب می‌گردد.

این باشگاه ملزم به گزارش و یا ارائه عملکرد خود به هیچ موسسه و اداره‌ای نمی‌باشد؛ ولی جهت اطلاع و یادآوری به جناب آقای قاضی زاده، رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الله امانی، سرپرست موسسه ایثار یادآور می‌شود، طبق توافق فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران

در زمان مدیریت جناب آقای دهقان در سال‌های دور، و به تبع این توافق، جناب آقای مهندس زریبافان، مرحوم حجت الاسلام شهیدی و مهندس اوحدی و همچنین تفاهم‌نامه هایی از سال 1400 و 1401 تا 1403 طبق توافق مدیران ارشد زمان‌های مختلف، این باشگاه می‌بایست توسط خود اعضای فعال در باشگاه اداره و تمام هزینه‌های مرتبط که قبلا اشاره شد را بنیاد پرداخت نماید و برای این پرداختی، باشگاه مکلف به ارائه اسناد و مدارک بوده و هست و هر ساله در اختیار موسسه ایثار قرار می دهد.
 

ماموریت اصلی مجمع و هیئت مدیره و مدیر منتخب، ارائه خدمات به جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر و جانبازان می‌باشد؛ و این که برای تامین کسری اعتبارات، به منظور خدمات‌دهی به جامعه هدف، از کمک‌های مردمی و سازمان‌ها و ادارات مردم‌نهاد تلاش کند. همچنین یادآور می‌شود، جناب آقای امانی، پیرو نامه شماره 122830/00/52014 به تاریخ 23/8/1400 معرفی حسابدار جهت حسابرسی به این باشگاه اعزام نموده‌اند. در سال 1400 توسط آن موسسه این باشگاه حسابرسی گردیده است؛ و به تبع آن، موسسه ایثار موظف به انجام تفاهم‌نامه بوده و می‌باشد و پیرو نامه به شماره 399/402/255 در تاریخ 06/02/1402 و نامه به شماره 400/402/255 در تاریخ 24/02/1402 و همچنین نامه به شماره 405/420/255 در تاریخ 06/03/1402 این باشگاه از آن موسسه و اداره کل بازرسی بنیاد و همچنین درخواست جلسه از ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران 8 مورد نامه ارسال گردیده است؛ که در دبیرخانه حوزه ریاست رسید شده است و شماره ها در اختیار این باشگاه می‌باشد.

همه این مکتوبات و نامه ها نشان‌دهنده کذب بودن و بطلان ابهامات و شبهاتی‌ست که شما در مصاحبه خود مطرح کرده اید. مجمع عمومی و هیئت مدیره و اعضای این باشگاه آماده ارائه تمامی اسناد به منظور تنویر اذهان عمومی و جامعه معزز شاهد و ایثارگر و احقاق حق و راستی‌آزمایی خانواده بزرگ باشگاه ستارگان ایثار می باشد.

باز تاکید می‌شود این مجموعه، به منظور رفع ابهامات و شبهات کذب مطرح شده توسط سرپرست موسسه ایثار، برای بررسی و حسابرسی مجدد حساب‌های فی ما بین آمادگی دارد. اگر موسسه و بنیاد مدرکی ارائه کند که درخواست حسابرسی کرده است و مدرکی دال بر پاسخ منفی باشگاه ارائه کند گردن ما از مو باریک‌تر است. بیان کلمات و عباراتی مانند شانتاژ، عدم شفافیت، کار غیرقانونی، ساخت یک شبه، خدمات خاص و افراد خاص نه در شأن یک مدیر اسلامی است و نه در شأن یک باشگاه فرهنگی و نه در شان اعضای 1284نفره‌ی متشکل از جانبازان نخاعی، قطع عضو(چند عضو) ویلچری، جانبازان بصیر و جانبازان ترکیبی، شیمیایی و اعصاب و روان و تعدادی وسیع از خانواده‌های شهدا و اسرا و خود اسرا رنج کشیده در هشت سال دفاع مقدس می‌باشند که اسامی و نوع ایثارگریشان با کدملی و شماره تماس این عزیزان آماده و قابل ارائه می‌باشد.

4.مبنای همکاری بنیاد و باشگاه یا بر اساس مقررات دولتی و قوانین است و یا بر اساس توافقات بین این باشگاه و موسسه ایثار، با میریت آقای امانی می باشد. آخرین توافق باشگاه و موسسه در فروردین 1401 برای مدت 3 سال منعقد شده است و مفاد آن روشن است. بسم الله برادر؛ ما آماده‌ایم بر اساس توافق عمل کنیم. یا علی! توافق را نگاه کنید و با مدرک بگویید کدام بند را عمل کردید؟ گفتید به دفعات قول همکاری داده ایم. کدام قول را دادید وکدام را عمل کردید؟

5. با افترا و صحبت از عدالت و این قبیل کلمات زیبا - که مصداق «کلمة حق یراد بهاالباطل» است - کار درست نمی‌شود. با مدرک بگویید باشگاه ستارگان ایثار چه مقدار از هزینه ها را و در کجا برای امورات غیر از ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های آنان یا خانواده‌های شهدا و اردوهای جهادی هزینه کرده است. اگر مدیران باشگاه مرتکب جرم شده‌اند راه قانونی و دادگاه که بسته نشده. بسم الله! «الدلیل علی‌المدعی» مرتکب به مرجع قضایی معرفی شود. ما هم کمال حمایت و همکاری را می‌کنیم. نباید بی‌دلیل و مدرک، طیف عظیمی از جانبازان شاغل یا وابسته به باشگاه که همگی جانبازان 70% می‌باشند را متهم کنیم. آموزه‌های دینی ما چنین مجوزی را نداده‌ و نمی‌توانیم خود را محق به افترا بدانیم. گزارش عملکرد فعالیت‌های ما و مستندات آن قبلا بارها به شما و مدیران و معاونت‌های مختلف بنیاد ارائه گردیده است و نیز نوع خدمات، افراد خدمت گیرنده، سرفصل هزینه‌ها و مدارک آن موجود و شفاف است. تشریف بیاورید باشگاه و ملاحظه کنید.

6. شما و آقای زارع‌نژاد وعده دیدار با مسئول بنیاد را در جمع جانبازان عزیز این باشگاه دادید. ما که به فرمان مولا علی(ع) به مالک اشتر مبنی بر حذف حایل میان مدیران و زیردستان (مردم) معتقدیم و چشم‌مان را می‌بندیم و نمی بینیم که درب بنیاد را - که خانه جانبازان و مأمن و ملجاء آنهاست - به روی آنها و برخی اعضای این باشگاه بستید؛ و بعد هم با انتساب اتهام‌های واهی، علیه مسئولان باشگاه شکایت کردید، لااقل به سفارش سالار شهیدان(ع)، آزاده‌مرد و با خودتان روراست‌تر باشید.

7. از ابتدای سال حقوق ناچیز کارکنان و مربیان زحمت‌کش و مظلوم باشگاه و هزینه‌ حامل های انرژی و تعمیر و نگهداری تجهیزات ورزشی را نداده اید و ادعا می کنید دلیلش عدم شفافیت است.

برابر توافق‌نامه، پرداخت بی‌قید و شرط حقوق کارکنان و مربیان و هزینه‌های آب و برق و گاز و تعمیر و نگهداری لوازم ورزشی و ویلچرهای ورزشی بر عهده آن موسسه است. فشار بر کارمند یا مربی یا ورزشکار جامعه هدف تحت پوشش راه عاقلانه و منطقی نیست و مسئولیت تمامی عواقب و خلل تعطیل شدن فعالیت ها به دلیل نبود اعتبارات لازم برای ادامه خدمات‌دهی به اعضای محترم ایثارگر این باشگاه بر عهده آن موسسه می باشد. 

باشگاه حدود 1284 عضو دارد که همگی جانباز و خانواده شهید و خانواده جانباز هستند. لیست اردوهای به قول شما کیش و شمال و اربعین و مشهد و...و خدمات باشگاه در سیستان و بلوچستان هم موجود است. با نگاه سرانگشتی می‌شود دید که قشر خاصی از خدمات باشگاه و اردوها بهره‌مند شده‌اند یا به عدالت بوده است؟ بفرمایید بررسی کنید «تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد».

والسلام علیکم و علینا و علی عبادالله‌الصالحین

 

اینستاگرام
باسلام
جناب آقای حسین زاده عزیز، بااینکه جوابیه شما متقن و مدارکی که ارائه کرده اید بنظر کافی می آید ولی به اطلاع شما میرسانم که" آب رفته به جوی باز نمیگردد".
چرا؟ بخاطر اینکه آقای امانی که از مسئولین و عوامل بالای بنیادشهید میباشد با یک خبرگزاری(هرچند که وابسته به بنیادباشد) مصاحبه کرده و تمام ملت، خبرگزاریها و سایت های مختلف با استناد به آن مصاحبه، آن را بازنشر داده اند، ولی شما باگذشت این مدت نسبتا طولانی که میتوانست زودتر این انتشار یابد، در بیان حقایق و ارائه مستندات کوتاهی کردید.
من قبلا هم خدمت دوستان عرض کرده ام که بنیاد با این کارش دو هدف را نشانه گرفت.
یکی ازمیان برداشتن مهره سوخته مدیریتی اش آقای امانی و دومین؛ تخریب چهره برخی افراد چون شما که بار حل و فصل مشکلات بخشی از ایثارگران را بر دوش دارید و از وظایف مغفول مانده بنیادشهید منفعل میباشد را هدف گرفت.
هرچند نمی توان این فرضیه را نیز از نظر دور داشت که ممکن است هدف سومی هم در کار باشد و آن مقابل هم قرار دادن جانبازان با جانبازان دیگر و آن باشگاه با باشگاههای دیگر باشد.
تا آنجا که حقیر از نزدیک با امثال آقای امانی و نوع نگاه آنها در مقابل صندلی ریاست و مدیریت و بالطبع دیده شدن دارم، آقای امانی بشدت در پیشبرد اهداف موسسه انفعال دارد و می توان گفت که عنصری است ترسو.
این نوع برخورد نه در شان شخصیت خود ایشان است و نه در تراز بنیادشهید و ارائه خدمت به ایثارگران.
بخاطر همین است که بنیاد در صدد حذف اوست و ایضا تخریب چهره هایی که برای جانبازان و ایثارگران تحت پوشش خود باشگاه یا هر مجموعه دیگری در حال فعالیت هستند ولو با داد و بیداد که شما را مجبور به آن می کنند.
به هر ترتیب لازم است بصورت رسمی بخاطر نشر اکاذیب و تشویش اذهان ایثارگران نه فقط از آقای امانی بلکه از خود بنیادشهید به مراجع ذیصلاح شکایت و طرح دعوا کنید و با پشتوانه آن هزار و چندصد نفری که در این گزارش به آن اشاره کرده اید، حقانیت خود را به اثبات برسانید.
وگرنه با تمام احترامی که برای فاش نیوز و عوامل زحمتکش آن قائلم و هویت و ترویج درست فرهنگ ایثاروشهادت و حمایت واقعی از ایثارگران را در آن مجموعه رسانه ای عزیز میدانم، ولی مگر چند نفر از ایثارگران در کل کشور را تحت پوشش دارند تا بتوانند این ذهنیت غلط و نشر اتهام علیه باشگاه ایثار تهران را پاک کنند.
فراموش نکنید که خبرگزاری در حوزه وسیعی از کشور گسنرش دارد و بالطبع طیف بسیاری از رسانه های کوچک و بزرگ اخبار و گزارشات آن را می بینند. پس تا دیرتر نشده از منظر قانونی وارد شوید.
ارادت
اکبر جان بنده بهرامی هستم از همرزمان تو در گردان حمزه لشگر 27 الان یعنی در تاریخ 6 مرداد 402 و روز عاشورا این مطالب را دیدم و فقط می‌گویم هرکه در این دامگه با بارگاه عاشق تر است جام بلا بیشترش می‌دهند. بهتر است آقای ن را ببری سیستان و بلوچستان و فعالیت هاسگی گروه جهادی احمد متوسلیان به سرپرستی خودت را به آنان نشان بدهي تا خجالت بکشند و شرم کنند در هرحال در این آشفته بازار دروغ پراکنی و جو تهمت و افترا علیه نظام و انقلاب توسط معاندان داخلی و خارجی در مظلومیت نظام اسلامی و امثال شما خدمتگزاران آن همین بس که از جبهه داخلی هم صدای ساز ناکوک بشنویم و ببینیم در این روز عاشورا از خداوند افشاو رسوایی این افراد را مسئلت میکنم و برای تو دوست عزیز و انقلابی ام توفیق روزافزون برای خدمتگزاری به جانبازان و انقلاب را تمنا میکنم ضمنا پیشنهاد میکنم رزومه خودت در خصوص ورزش و قهرمانی جانبازان در میادین ورزشی را به آقایون نشان دهی تا بیشتر شرمنده شوند.
سلام علیکم .عرض ادب واحترام خدمت هم‌رزمان و همسنگران بزرگوارم...رفقا دراین آشفته بازاردیگرخودی وجود ندارد تمامی به مسندنشستگان به ظاهرخودی هستند اینان آشکارا جامعه ایثاررانشانه گ رفته اند ...هرچندبظاهرتحملش سخت است ولی چون مسیر ظهوررا هموارمیکنند لذت بخش است .بامیدبودن ودرصف سربازان حضرت مولا (عجل)و باعلمداری پیرومرادمان حضرت سید علی ایستاده باشیم ....کوچکترین همسنگر
بنام خدا .ضمن تشکر از همه تشکل ها و گروه‌های ایثارگری که با درک مشکلات جانبازان خدمات مخلصانه ارائه و گرهی از مشکلات آنان را می گشایند،نکاتی را به عرض می رساند: ۱) مالکیت شرعی و قانونی زمین احداثی باشگاه مشخص نیست و در صورت عدم رضایت مالک هر گونه تصرف و بهره برداری از آن جایز نبوده و موجب ضمان و مسئولیت شرعی خواهد بود و مالک قانونی، چه شخص حقوقی مثلا بنیاد یا شخص حقیقی باشد ، حق قلع و قمع بنای احداثی و خلع ید از متصرفان غیزقانونی را دارد. لذا منشاء و منبع ملک و درآمدهای حاصله از آن باید شرعی و کاملا شفاف باشد. ۲) مدیریت یکپارچه با بکارگیری امور اجرایی دولتی از سوی اشخاص و یا گروه ها خدشه دار شده و موجب هرج و مرج و اخلال در کار مدیران دولتی و ناتوان کردن آنان در وظایف قانونی شان خواهدشد ۳) دخالت در امور اجرایی بنیاد که از بدنه دولت بوده خصوصا انجام امور اقتصادی از سوی تشکل ها که معمولا مردم نهاد بوده و وظایف اقتصادی در اساسنامه آنان پیش بینی نشده مدیران تشکل ها را در معرض اتهامات مالی قرار داده که به مصداق آموزه های دینی مسلمان نباید خود را در موضع تهمت قرار دهد.۴) درخواست کمک های مالی از سوی تشکل ها که از مجاری غیر بنیاد صورت می گیرد موجب خدشه دار شدن وجهه ایثارگران شده و پیگیری تامین منابع مالی باید از طریق تشکل ها از بنیاد که وظیفه رسیدگی به امور ایثارگران را دارد صورت پذیرد.در خاتمه انتظار می رود کلیه تشکل های ایثارگری پایبند به قوانین و مقررات و خصوصا اساسنامه های خود باشند چرا که قانون مطابق شرع بوده و تخطی از آن امری خلاف شرع محسوب خواهد شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi