شناسه خبر : 101861
شنبه 24 تير 1402 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حساسیت روی بیت‌المال

فاش نیوز - حسن طهرانی‌مقدم گفته بود: خیلی بعید است شما فرمانده‌ای را پیدا کنید که در وسط میدان مدبرانه حساب و کتاب کند و در کوران عملیات به فکر حساب و کتاب بیت‌المال باشد. ولی من پیدا کردم و دیدم. احمد کاظمی در اوج عملیات هم به فکر بیت‌المال بود. احمد به پیروی از مولایش امیرالمومنین‌(ع) چنین بود.
بنا بود علیه منافقین اقدامی انجام بدهیم. سوخت موشک‌ها را زده بودیم و سیستم برنامه‌ای موشک‌های نقطه‌زن را تنظیم کرده بودیم که احمد از عمق عراق تماس گرفت و گفت:
- برادر مقدم آماده‌ای؟
گفتم؛ بله.
گفت: این موشک‌ها چقدر می‌ارزد؟ گفتم؛ می‌خواهی بخری؟
گفت: بگو چقدر می‌ارزد؟
گفتم؛ شش هزار دلار. گفت:
- مقدم نزن اینها (منافقین) این‌قدر نمی‌ارزند که بخواهی این موشک‌ها را خرج‌شان کنی.
موضوع: شهید احمد کاظمی

 

* ابوالقاسم محمدزاده

منبع: کیهان
اینستاگرام
سلام ، هر شب آرزو میکنیم ای کاش فرماندهان محترم سپاه که فراتر از جان و مال و آبرو پای نظام ایستادند برنامه ای برای مبارزه با فساد اداری و دلالی و رانت خواری و اختلاسهای وحشتناک و بنگاه داری بانکها و سایر ارگانهای حکومت اجرا کنند چون در واقع گسترش آنها و تاثیر در معیشت و شرایط غیر ممکن زندگی خانوار مردم را از نظام بیزار کردند و علنی و آشکار فساد رواج دارد و هیچیک از ارگانهای نظارتی اقدامی نکردند بلکه با بهانه های آبکی فسادها را توجیه می کنند. هنگامی که نیروهای مخلص مفسدی را به دادگاه فرستادند آنجا نیز با وجود مدارک مستدل و قطعی مبنی بر تایید فساد متاسفانه تبرئه یا با احکام خنده دار آزاد شدند و به این ترتیب طی سالها موجب دلزدگی دلسوزان نظام در ارتباط با مبارزه با مفاسد شدند لذا نوعی آزادی عمل برای ادامه گسترش فساد ایجاد شده که اگر اقدامی ضربتی نشود به مشکلات بزرگی تبدیل خواهد شد که مشروعیت حکومت را متزلل کند.
در دهه 80 و 90 که بطور ماموریتی برای مبارزه با مفاسد اداری بطور رسمی شبانه روز تلاش کردیم با برخی اتهامات واهی و یکبار تصادف ساختگی مواجه شدیم که ترجیح دادیم بدلیل فقدان هرگونه حمایت دستگاه نظارتی از کارهای ماموریتی کنار بکشیم البته گستردگی مفاسد بر کسی پوشیده نیست و می توان با وجود ثروت بیکران ایران دلیل دلار 50 هزار تومن را بخوبی دانست که تحریم و سایر مواردی که گفته شده علت تورم و گرانی نیست بلکه فساد گسترده است که مملکت را به این روز انداخته است.
مردم میگویند چرا تورم در ایران نسبت به سایر کشورهای جنگ زده و ویران شده به مراتب بیشتر است؟ چرا با وجود تلاشهای داخلی و بین المللی دولت انقلابی همچنان موج تورم و گرانی ادامه دارد گرچه برخی خبر می دهند تورم مهار شده و کاهش داشته اما در عمل اینگونه نیست و موج تورم خانمانسوز بدتر از اعتیاد به مواد مخدر بویژه در اجاره مسکن زنجیر پاره کرده و درآمد خانوار را یکجا بلعیده است زیرا راهکارهای حکومتی بهیچوجه کارساز نبوده و به نظر می رسد برای خالی نبودن عریضه خواستند یک کاری کرده باشند که نه تنها کاملا بی اثر بوده بلکه موجب لجبازی و عناد موجران نیز گردیده است.
این ماه هزینه داروهای اعصاب و روان که پزشک عزیزم از خارج وارد کرده و هر مرتبه هزینه گمرکی با افزایش تصاعدی حساب می شود نزدیک به سه میلیون تومن رسیده و بیمه دی که طبق شنیده ها سرانه بیمه تکمیلی ایثارگران را سه برابر دریافت کرده هیچگونه تغییری در پرداخت هزینه های درمانی نداشته و همان روال قبلی یعنی هزینه عینک و عصا و دندانپزشکی و حتی سایر موارد که بطور مستقیم به مجروحیت ارتباط دارد حذف کرده تا کارانه مسئولانش با توجه به تلاش های ایشان برای پرداخت نکردن هزینه درمان ایثارگران در حساب بماند و طبق قانون مشمول درصد کارانه مسئولان و افزایش نجومی دریافتی ایشان گردد.
مهمترین مساله که مدتها فکرمان را مشغول کرده حضور برخی افراد معلوم الحال در مسئولین است که بتدریج در افکار عمومی در حال تاثیر گذاری شده و لازم است زنگ خطر به طور جدی به صدا درآید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi