شناسه خبر : 101878
شنبه 24 تير 1402 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنایات صدام در دفاع مقدس به پشتوانه حمایت آمریکا

فاش نیوز - آصفری گفت: جنایاتی که در دوران دفاع مقدس و بمباران شیمیایی که رژیم بعث عراق علیه مردم ایران داشت، همگی به پشتوانه حمایت آمریکا بود.

کد خبر: ۶۰۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۴ - 15July 2023
 

جنایات صدام در دفاع مقدس به پشتوانه حمایت آمریکا بود/ حقوق بشر آمریکایی به منافع صهیونیست‌ها گره خورده است«محمدحسن آصفری» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به شاهکارهای حقوق بشری آمریکا طی سده اخیر  و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت افشای ادعاهای دروغ شیطان اکبر (آمریکا)، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در هر موضوع که منافعشان ایجاب کند، بحث‌های حقوق بشری را به پیش می‌کشند. اما بالعکس در هر موضوع که طرح مباحث حقوق بشری در تضاد با منافعشان است، سعی در بی توجهی و کتمان حقوق بشر دارند.

آصفری با بیان اینکه از نظر آمریکایی‌ها حقوق بشر تعریف جامع و ثابتی ندارد، گفت: حقوق بشر آمریکایی گره خورده به منافع صهیونیست‌ها است، عدم رعایت حقوق طبیعی و ذاتی مردم آمریکا و ظلم آشکار در حق رنگین پوستانی که مورد تبعیض نژادی هستند در این کشور در دیدگان همه مردم دنیا مشهود است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شوری اسلامی تصریح کرد: کنترل و شنود تمام تلفن‌های همراه مردم آمریکا یکی دیگر از موارد نقض حقوق طبیعی جامعه آمریکاست، با این اوصاف آمریکایی‌ها چگونه می‌توانند دم از حقوق بشر بزنند، آیا کشوری که حقوق مردم خود را رعایت نمی‌کند می‌تواند ادعاهای حقوق بشری داشته باشد؟

وی افزود: بیش از 45 میلیون نفر در ایالات متحده زیر خط فقر هستند، این درحالی است که یک درصد از آمریکایی‌ها صاحب بیش از دو سوم سرمایه‌های این کشور هستند.

آصفری با تأکید بر اینکه جنایات و ترورهای سازمان مجاهدین خلق یکی دیگر از مصادیق نقض حقوق بشر در کارنامه آمریکاست، گفت: تروریست‌های فرقه رجوی صدها کارگر، کاسب، خبرنگار، پاسدار و بسیجی را فقط به جرم مذهبی بودن انقلابی بودن به وحشیانه‌ترین شکل ممکن ترور کرده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران و کشتار مردم مظلوم فلسطین، حمایت از تروریست‌هایی همچون داعش، قتل‌ عام مردم میانمار و تحریم‌های اقتصادی هیچ سنخیتی با حقوق ذاتی و طبیعی بشر ندارد.

آصفری خاطرنشان کرد: جنایاتی که در دوران دفاع مقدس و بمباران شیمیایی که رژیم بعث عراق علیه مردم ایران داشت، همگی به پشتوانه آمریکا بود، در حال حاضر هم به رغم اینکه در هیچ مکتب و مسلکی تحریم غذا و دارو مجاز نیست، اما آمریکایی‌ها بیش از یک میلیون بیمار خاص ایرانی را تحریم دارویی کرده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi