شناسه خبر : 101880
شنبه 24 تير 1402 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاکید پیشکسوتان جهاد و شهادت بر روایت صحیح از دفاع مقدس

فاش نیوز - پیشکسوتان جهاد و شهادت در پنجمین جلسه شورای اندیشه‌ورز بر روایت صحیح دفاع مقدس در جهت انتقال آن به نسل جوان تاکید کردند.

کد خبر: ۶۰۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵ - 15July 2023
 

تاکید پیشکسوتان جهاد و شهادت بر روایت صحیح از دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پنجمین جلسه شورای اندیشه ورزی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و با حضور اعضای شورای اندیشه ورزی با موضوع تحقق مطالبه‌ی رهبر انقلاب مبنی بر تبیین دفاع مقدس برای نسل جدید برگزار شد.

سردار ادیبی ضمن ارائه گزارش جامع و تشریح برنامه‌ها و موضوعات طرح شده از جلسات قبلی بر عزم سازمان پیشکسوتان برای نقش آفرینی شورای اندیشه ورزی در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

وی همچنین نقشه راه جامع و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای سازمان‌های نیرو‌های مسلح در راهبری پیشکسوتان جهادو مقاومت ضروری دانست و اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات پیرامون روایت صحیح دفاع مقدس در جهت انتقال آن به نسل جوان کاملا آشکار و ترسیم کننده خط مشی و سیاست شورای اندیشه ورزی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس است.

در ادامه جلسه، اعضای شورای اندیشه ورز ضمن تاکید بر صحبت‌های ارائه شده به بیان نظرات در خصوص دستور جلسه پرداختند و به استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور همانند راهیان نور و ورود به عرصه‌های دیگر از قبیل آموزش و پرورش و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در نوجوانان و جوانان اشاره کردند.

هیئت اندیشه ورز همچنین با تاسی به فرمایشات مقام عظمای ولایت دفاع مقدس را گنجینه‌ای تمام نشدنی بر شمرده و بر عملیاتی کردن راهبرد‌ها و ایجاد راهکار‌های نوین اتفاق نظر داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi