شناسه خبر : 101888
شنبه 24 تير 1402 , 12:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس بنیاد: ساماندهی مزار شهدا با مجوز کتبی والدین شهدا انجام می‌ شود

فاش نیوز - قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به موضوع ساماندهی مزار شهدا براساس حکم دیوان عدالت و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ساماندهی مزار شهدا منوط به کسب رضایت از والدین شهداست و اگر والدین شهدا مکتوب امضا نکنند، طبیعتا هیچ اقدامی نباید انجام شود.

کد خبر: ۶۰۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 12July 2023
 

گفت‌و‌گو با قاضی زاده«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به موضوع  ساماندهی مزار شهدا براساس حکم دیوان عدالت و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بنیاد شهید در این راستا تفاهمنامه‌ای با شهرداری تهران بسته است که هر اقدامی که قرار است انجام دهد در چارچوب این تفاهم باشد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: موضوع اصلی در این مورد کسب رضایت از والدین شهداست و این والدین اگر مکتوب امضا نکنند طبیعتا هیچ اقدامی نباید انجام شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: از گذشته شهرداری تهران مذاکراتی با برخی از خانواده‌های شهدا داشته است و امضا هم از برخی گرفته است. البته ما از آنان خواستیم سراغ قبور نروند و باید رضایت والدین شهدا صورت بگیرد.

رئیس بنیاد شهید تاکید کرد: ما از شهرداری خواستیم پارکینگ خودرو برای والدین شهدا که کهولت سن دارند درنظر گرفته شود و دسترسی راحت تری  داشته باشند. نباید به این موضوع صفر و صدی نگاه کرد و باید براساس یک چارچوب مشخص انجام شود و ما هم طبق قانون بر این موضوع نظارت داریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi