شناسه خبر : 101957
یکشنبه 15 مرداد 1402 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گفت‌وگو با چهره‌های فرهنگی و ادبی در برنامه «ما ملت امام حسینیم»

فاش نیوز - برنامه «ما ملت امام حسینیم» با پرداختن به یکی از سخنان مشهور شهید سلیمانی، با موضوع سید‌الشهدا(ع) از شنبه 14 مرداد از این شبکه پخش می‌شود.

گفت‌وگو با چهره‌های فرهنگی و ادبی در برنامه «ما ملت امام حسینیم»

به گزارش خبرگزاری فارس، در هر قسمت از برنامه گفت‌وگو محور «ما ملت امام حسینیم»، با دو نفر از شخصیت‌های فرهنگی و ادبی که جزو مدعوین برنامه هستند گفت‌وگو شده و با آنان در مورد شخصیت سردار سلیمانی و عبارت معروف ایشان «ما ملت امام حیسنیم، ما ملت شهادتیم» صحبت می‌شود. از جمله شخصیت‌هایی که با آنان در این برنامه گفت‌وگو خواهد شد، عبارتند از: عبدالحمید قدیریان (نقاش)، مهدی جهاندار (شاعر)، علیرضا قزوه (شاعر)، حجت‌الاسلام سرلک (کارشناس مذهبی).

«ملت امام حسینیم» که سردار سلیمانی به آن اشاره کرده بود، تبدیل به شعار ملی و دینی شده؛ شعاری که نشان می‌دهد انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشورایی بود و از قیام امام حسین(ع) الگو گرفته است.

سردار سلیمانی از سرداران مقاومت است که سعی کرد تا عشق به شهادت و امام حسین(ع) را آشکارا فریاد بزند و در راه حق و احیای دین جان خود را فدا کند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی هیودی و نویسندگی و پژوهشگری محمدعلی ثابتی در ۴ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای، از شنبه ۱۴ مرداد ساعت ۱۷:۱۰ از شبکه دو روانه آنتن خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi