شناسه خبر : 102007
چهارشنبه 28 تير 1402 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ شبکه ملی ایثارگران به شبهات منتشر شده درخصوص بیانیه اخیر این شبکه

تشکل‌های عضو این شبکه به تعداد ۸ تشکل می باشد که نام و عنوان مستقل هر کدام مشخص است، لذا چنانچه ادعا شده است که تعدادی از اعضا از موضع اخیر این شبکه اعلام برائت نموده اند، لازم است از کلی گویی پرهیز و اسامی آنان اعلام شود...

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران در پاسخ به مطالب منتشر شده در خبرگزاری منسوب به بنیاد شهید (حیات) با عناوینی همچون«اعلام برائت تعدادی از تشکل های عضو شبکه ملی ایثارگران از بیانیه منتسب به این شبکه»،«شبکه ملی ایثارگران نماینده جامعه بزرگ ایثارگری نیست» و... بااعلام توضیحاتی، مواردی را یادآور گردید.

بر پایه این گزارش، شبکه ملی ایثارگران با بیان این که، «کسی را که بر تو سخت می گیرد و تو را موعظه می کند ستایش کن، نه کسی که تو را بی عیب می شمرد و چاپلوسی تو را می کند."

اعلام موضع شبکه ملی ایثارگران خطاب به جامعه معزز و مکرم ایثارگری در رابطه با تفرقه افکنی پایگاه به اصطلاح خبری...

در رابطه با صدور بیانیه شبکه ملی ایثارگران و انتقاد از عملکرد مدیر بنیاد و خبر منتشره در پایگاه خبری ... وابسته به بنیاد.......، در مورخ ۲۶ / ۴ / ۱۴۰۲ مبنی بر اعلام  برائت تعدادی از اعضا این شبکه از بیانیه صادره به اطلاع می رساند...

در بخشی از این مطلب آورده است:

تشکل‌های عضو این شبکه به تعداد ۸  تشکل می باشد که نام و عنوان مستقل هر کدام مشخص است، لذا چنانچه ادعا شده است که تعدادی از اعضا از موضع اخیر این شبکه اعلام برائت نموده اند، لازم است از کلی گویی پرهیز و اسامی آنان اعلام شود...
این شبکه افزوده است، تمام تشکل‌های این شبکه و خود شبکه، ثبت دستگاه های رسمی کشور (وزارت کشور) و دارای اصالت می باشند، و عنوان پدر خواندگی درمواردی بکار می رود که کسی یا چیزی فاقد اصل و نسب باشد.
در این توضیحات آمده است که تمامی اقدامات شبکه ملی ایثارگران با رای‌گیری در شورای مرکزی و تصویب اکثریت جهت اجرا و پیگیری به هیئت مدیره ابلاغ می شود.

همچنین در ادامه اضافه گردیده است، رییس بنیاد خود به نقدهای شبکه بر عملکرد وی کاملا آگاه است، نمونه آن در جلسه ۲۷/ ۳ / ۱۴۰۲در سالن شهید رسول زاده و نقد رو در رو با ایشان و ارایه تفاهم نامه پیشنهادی شبکه به ایشان بود، که از تمام جلسه توسط خبرگزاری ... ضبط صوت و تصویر انجام گرفت، لکن در اقدامی غیر حرفه ای با سکوت خبری مواجه گردید.   

این شبکه ایثارگری با تقبیح  استفاده از روش ایجاد تفرقه در میان بزرگترین تشکل رسمی و قانونی ایثارگری کشور، از سوی عناصر وابسته به بنیاد، تصریح کرده است که اعلام موضع شبکه در نقد عملکرد رئیس بنیاد، مدت هاست در دستور کار شورای مرکزی این تشکل ایثارگری قرار داشته، لکن به دلیل ملاحظاتی به تاخیر می افتاده است.

شبکه ملی ایثارگران در خاتمه متذکر گردیده که در رابطه با ایجاد تردید در اصل صدور بیانیه، سند رسمی بیانیه در سربرگ شبکه محفوظ و در صورت ضرورت منتشر خواهد شد.

اینستاگرام
سلام بیش از 25درصد ایثار گران اعصاب روان هستند درخواست بنده این است آنان را هم بپذیرید نه برای خودشان بلکه برای اینکه خانوادهایشان احساس بکنند آنان هم در این مجتمع جایی دارند وسلام
سلام.هرکس ازمدیران فعلی بنیادشهیدگله وشکایتی کنن فوری جوسازی وشایعه درست می‌کنند به هیج اصولی هم پایبندنیستند!.انشاءالله که فاش نیوزوشبکه ملی ایثارگران براشون رفتارآقایان ثابت شده باشد.
سلام فاش نیور بهتر ومعتبر ترین مرکز خبر رسانی جانباز به مسئولین است از کلیه دست اندر کاران آن کمال تشکر وقدر دانی را دارم
بدون هیچ نرسی و امید بستن به یاوه گویی های دشمن در انتخابات مجلس و خبرگان شرکت کنید.انشا الله در اینده سفارش شما را خواهند کرد.انتخاب اصلح.
با سلام
شما به وظیفه خود برسید و از کم لطفی بعض دوستان نهراسید
برای رضای خدا کار کنید نه رضای تشکلها
جناب آقای قاضی زاده بحق کارهای خوبی انجام داده اند ولی کافی و رضایت بخش نیست.در زیرمجموعه ها متاسفانه نظارت نیست و باعث نارضایتی ها شده و نشان دهنده کم کاری مدیران زیرمجموعه هست خصوصا در بهداشت و درمان و کمیسیون پزشکی مرکز و اداره پذیرش و تعاون و ..
به هر حال کوشا باشید و فقط بدنبال مشکلات ایثارگران هم ردیف نباشید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi