شناسه خبر : 102025
چهارشنبه 28 تير 1402 , 12:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از کتاب عکس دفاع مقدس در اردبیل

فاش نیوز - کتاب «چشم و جراغ» حاوی عکس‌های ۷۲ تن از والدین شهدای دفاع مقدس اردبیل در موزه دفاع مقدس استان رونمایی شد.

کد خبر: ۶۰۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 19July 2023
 

رونمایی از کتاب عکس دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، شب گذشته در مراسم نبرد روایت‌ها که با حضور «حمیدرضا حاجی بابایی» رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد از کتاب عکس «چشم و جراغ» حاوی عکس های 72 تن از والدین شهدای دفاع مقدس استان اردبیل در موزه دفاع مقدس این استان رونمایی شد.

این مجموعه متشکل از عکس های هنرمند اردبیلی «موسی الرضا ابراهیم زاده» با انتخاب و تدوین «علی دانش» و نظارت کیفی و هنری «محمد صمدی» در 152 صفحه است که توسط انتشارات خط هشت و با سفارش و حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل چاپ و منتشر شده است.

این مراسم ژبا حضور «علی نیکزاد» نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان های اردبیل و همدان برگزار شد.

«علی دانش» مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: تصاویر 72 تن از خانواده های معظم شهدا به نیت 72 شهید کربلا به همت یکی از بهترین هنرمندان عکاس استان در این مجموعه گردآوری شده و هدف از این کار ثبت و ضبط چهره های نورانی این عزیزان به عنوان الگوهای صبر و ایثار و استقامت است.

دانش گفت: هنر و اقسام متنوع آن می تواند بهترین ابزار و تأثیرگذار ترین روش ها برای حفظ آثار و نشر ارزش های عاشورایی دفاع مقدس باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi