شناسه خبر : 102043
چهارشنبه 28 تير 1402 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باز ادامه می دهیم!

فاش نیوز - *وقتى خدا میخواهد به ما یک آغاز دوباره بدهد، با یک پایان شروع میشود. براى درهاى بسته ى زندگیمان شکرگزار باشیم. انها ما را به سمت درهاى مناسب هدایت میکنند. خدا هرگز دیر نمی کند. هرآنچه که نیاز داریم، در زمان درستش به ما می رسد.

*به اندازه باورهایمان به ما می دهد. به اندازه وسعت رویاهایمان، به مقدار ایمان و توکلی که داریم، به اندازه شور و شوقمان، و به وسعت شایستگی‌مان. خداوند پشتیبان همه آرزوهای درست والهی‌مان است.

*قلب‌ها وقتی مهربانی را حس می‌کنند؛ صدای تپیدنشان فرق می‌کند. خون درون رگ‌هایشان گرم‌تر می‌شود، و ذوب می‌کند تمام یخ‌های سرد و کدر بی‌مهری را. قلب‌ها نیاز دارند؛ به روییدن جوانه‌ای ترد و سبز، در کنار رگ‌هایشان، به نشاندن دانه‌ای کوچک و گرم از نور، در حجم کوچک و تاریک و سرخشان. مهربانی، همان جوانه‌ی سبزی‌ست که رگ‌ها را به آغوش می‌کشد، و همان دانه‌ی کوچک نوری‌ست که قلب‌ها را روشن می‌کند. مهربان باشیم با هم.

*اینقدر با صدای بلند زندگی نکنیم، به دیگران چه ارتباطی دارد ما دیشب شام را در کدام رستوران خورده ایم؟ شادیها و عاشقانه های حقیقی یا دروغی خود را به نمایش نگذاریم؛ خیلی ها جای خالی کسی را در زندگیشان حس میکنند؛ آنها را غصه دار نکنیم. شاید همین امروز کسی بعد از روزها غصّه داشتن دلش میخواهد شاد باشد؛ روزش را خراب نکنیم. تغییر حال و هوای درونی مان را درون خودمان نگه داریم. اینقدر با صدای بلند زندگی نکنیم.

*در ذاتِ زندگی نهفته است. اصلاً رَوندِ زندگی همین است، که ادامه دهیم. زمین میخوریم، بلند می‌شویم و ادامه می دهیم. عزیز را از دست میدهیم بعد ایام کوتاه سوگواری او زندگی را، ادامه میدهیم. خسته می‌شویم، اندکی میاساییم وبعد ادامه میدهیم. می‌ترسیم، باز ادامه می دهیم! فارغ از انتخاب و توان، تا وقتی زنده‌ایم، آنچه با ما همراه‌ست، "ادامه" است.

*آینده مکانی نیست که به آنجا برویم، جاییست که آن را به‌وجود می‌آوریم. راه‌هایی که به آینده ختم می‌شوند، یافتنی نیستند، ساختنی‌اند. خدای من به ما در ساختن آینده ای آباد، ایرانی سربلند، یاری برسان.
 
*از طول و عرض زندگی، زیاد شنیده ایم، طول زندگی به درازای عمر ماست و عرض زندگی به پهنای احساس و انرژی ما است. اما زندگی،عمق هم دارد! عمق زندگی، به ژرفای اندیشه و خرد ماست هندسه ی زندگی مان را خوب بشناسیم تا بتوانیم به زندگی خود حجم دهیم.
 
|| علیرضا رجایی
اینستاگرام
موفقیت یک مرد با بالا رفتنش سنجیده نمیشه ، باید دید بعد از زمین خوردن تا چه ارتفاعی بالا میره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi