شناسه خبر : 102065
پنجشنبه 29 تير 1402 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰درصد مشهدی به یاران شهیدش پیوست

حمیدرضا محسنی جانباز ۷۰درصد مشهدی، پس از ۴۱سال تحمل درد و رنج مجروحیت به علت جراحات ناشی از جنگ، دعوت حق را لبیک گفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد...

تشییع پیکر جانباز شهید حمیدرضا محسنی در مشهد

فاش نیوز - پیکر جانباز شهید ۷۰ درصد حمیدرضا محسنی، صبح امروز بر دوش مردم و مسئولان از حسینیه پیروان دین نبوی به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

حمیدرضا محسنی، متولد پنجم شهریور ۱۳۴۴، در سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان و در منطقه شلمچه از ناحیه دست و صورت مجروح و به مقام جانبازی نائل آمد.

جانباز شهید ۷۰ درصد دفاع مقدس حمیدرضا محسنی، پس از گذشت ۴۱ سال تحمل درد، رنج و مجروحیت، در بیست و هشتم تیر ۱۴۰۲ دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

 

قرار است پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف در حرم مطهر رضوی در گلزار شهدای بهشت رضا مشهد مقدس به خاک سپرده شود.

 

منبع: جوان
اینستاگرام
سلام ، روحش شاد و یادش گرامیباد با توجه به شرایط اسفیار جانبازان و مشکلاتی که در امور زندگی دارند پیشنهاد میکنیم برای جانبازان بویژه جانبازان شهید شرحی مختصر از وضعیت زندگی مثال مشکلات مالی بدهی ها قرض ها و وام ها تهیه شود و مصاحبه با خانواده آنان بعمل آید.
شرایط زندگی اغلب جانبازان بسیار اسفبار است و مجبورند با چندین مجروحیت یا ویلچر کار کنند تا بتوانند با سختی بسیار بدهی و وامهای دریافتی را پرداخت کنند.
مبلغ اجاره خانه و هزینه داروهای اعصاب را با وام پرداخت کردیم و اکنون علاوه بر اجاره خانه و هزینه های دارو مجبوریم مبالغ اقساط وام را نیز پرداخت کنیم و بعد از این معلوم نیست چکار کنیم به اینها هزینه سفر دخترم را از مشهد تا کرج حساب کنید که گاهی بعلت فقدان بلیط قطار باید نزدیک به یک میلیون برای هر سفر پرداخت شود.
مطلع هستیم افراد عادی و سالم با سختی زندگی میکنند وای بحال جانبازانی که با چند مجروحیت مجبورند با شرایط سخت محیط کار کنار بیایند تا هزینه های زندگی را تامین کنند زیرا بازنشستگی یا حالت اشتغال باعث میشود تا بخشی از حقوق شاغل را که شامب فوق العاده ها است کم میکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi