شناسه خبر : 102073
شنبه 31 تير 1402 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه تشکل های ایثارگری در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم

دولتی شدن اهانت به مقدسات دو میلیارد مسلمان جهان، بخشی از توطئه استکبار جهانی است تا پای برخی از کشورهای وابسته دیگر را به این اقدام خباثت بار باز کرده و زمینه را برای تجری سایر کشورها فراهم کند...

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران، متشکل از چندین تشکل ایثارگری، با صدور بیانیه ای اقدام زشت و کینه‌جویانه حکومت سوئد در هتک حرمت قرآن کریم، با حمایت صهیونیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و غرب را شدیدا محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

یریدون لیطفئوا نورالله بافوائهم والله متم نوره ولو کره الکافرون.(صف، ۸)
اقدام موهن فردی ملحد و وابسته به رژیم‌هایی جنایتکار و معلوم الحال آمریکا و اسرائیل به ساحت قرآن کریم، یک بار دیگر جنبش و حیات را در میان ملت های مسلمان زنده کرده و خصوصا شیعیان جهان را به خروش در آورد.
 رژیم صهیونیستی اسرائیل و آمریکای جنایتکار که هر از گاهی به خباثت و شیطنت جدیدی دست می‌زنند، این بار نیز این نابکاران به دست ایادی خود و با تحریک احساسات مسلمانان، قصد ایجاد جنگ صلیبی میان مسلمانان و مسیحیت را در قالب  تقابل میان ادیان دارد.
هم چنین این اقدام موهن بخشی از پروسه اسلام هراسی  است که در اشکال مختلف به اجرا در آمده است.
یکی دیگر از اهداف رژیم صهیونیستی و دولت‌های وابسته به آن، عادی‌ سازی توهین به مقدسات ادیان آسمانی و به طور مشخص اسلام و قرآن عزیز است، تا مسلمانان رفته رفته احساس خود را نسبت به مقدسات از دست داده و آنان به نیات شوم خود برسند.
دولتی شدن اهانت به مقدسات دو میلیارد مسلمان جهان، بخشی از توطئه استکبار جهانی است تا پای برخی از کشورهای وابسته دیگر را به این اقدام خباثت بار باز کرده و زمینه را برای تجری سایر کشورها فراهم کند.
 لکن خداوند وعده داده است که هر کس بخواهد نور دین ایمان و قرآن را خاموش کند، خداوند نور خود را کامل و توطئه کافران را به خودشان باز می‌گرداند.
 این بار نیز این اقدام خیانت و خباثت بار موجب ایجاد اتحاد میان مسلمانان گردید، به گونه‌ای که کمتر کشوری از کشورهای اسلامی است که مخالفتش را با این واقعه اعلام نکرده باشد.

شبکه ملی ایثارگران ضمن محکوم نمودن اقدام مذبوحانه شیطان بزرگ، با تأسی به امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) در اعلام حکم الحاد سلمان رشدی ملعون  و در پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری حضرت آیةالله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و در ایام سوگواری سالار شهیدان، امام حسین(علیه السلام) که شیعیان عالم در اوج شعور و شور حسینی قرار دارند، از مسولین جمهوری اسلامی خصوصا وزارت خارجه درخواست موکد دارد، شدیدترین اقدامات ممکن جهانی و دیپلماتیک را نسبت به‌ آن عنصر وابسته ذلیل و دولت وابسته سوئد انجام دهد؛ تا موجب بازدارندگی شیاطین دیگر از تکرار چنین اقداماتی باشد.

شبکه ملی ایثارگران ۳۰/ ۴ / ۱۴۰۲

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi