شناسه خبر : 102139
یکشنبه 01 مرداد 1402 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایتی از ایثار رزمنده ارمنی در دفاع مقدس

فاش نیوز - جواد خیابانی گزارشگر فوتبال در برنامه «مهلا» در مورد ایثار یکی از همرزمان شهید ارمنی‌اش صحبت کرد.

کد خبر: ۶۰۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ - 22July 2023
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ویژه‌برنامه «مهلا» به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم در روبیکا پخش می‌شود. مجری این برنامه، «محمدحسین پویانفر» مداح اهل بیت (ع) است. میهمان دومین قسمت این برنامه، «جواد خیابانی» گزارشگر فوتبال بود. وی در بخشی از این برنامه، در مورد ایثار یکی از همرزمان شهید ارمنی‌اش گفت:

ایثار رزمنده ارمنی در دفاع مقدس

«برگرونی بغوسیان» در سازمان صدا و سیما هم همکار ما بود. هر وقت به او تعارف می‌کردیم که غذا بخورد، می‌گفت: من دارم. در آن اتفاقی که افتاد و او به شهادت رسید، وسایل او را جمع می‌کردیم. دست و پای او، هر کدام یک طرفی بودند. قوطی کنسرو او هم بود. آن قوطی نه لوبیا داشت، نه عدس داشت، نه نخود داشت؛ هیچی نداشت؛ فقط قلوه‌سنگ در آن بود.

ما از این حرکت او متعجب بودیم. وی کنسرو نمی‌خورد و در قوطی کنسرو خود قلوه‌سنگ می‌انداخت که وقتی تکان می‌داد، ما فکر کنیم دارد قاشق می‌زند که مثلاً غذا بخورد، اما می‌ایستاد پاسبانی می‌کرد و مراقب اطراف بود.

 

تمام کسانی که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند، در این جنگ بمب‌های خوشه‌ای، شیمیایی، خردل و میگ، میراژ و فانتوم می‌دادند که عراق ما را بزند. همه دنیا یک طرف است و ایران، یک طرف.

هشت سال دفاع مقدس، تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک این کشور کم نشد.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi