شناسه خبر : 102141
یکشنبه 01 مرداد 1402 , 12:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی سامانه ویژه پاسخگویی بانک دی به ایثارگران

فاش نیوز - از آنجا که شماره تلفن مشتریان ایثارگر بانک دی به صورت «وی آی پی» در سامانه این بانک تعریف شده است، هر ایثارگر در صورت تماس از شماره منزل یا موبایل خود در سیستم پاسخگویی به عنوان مشتری ویژه شناسایی شده و خدمات ویژه‌ای به آن‌ها ارائه خواهد شد.

کد خبر: ۶۰۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ - 23July 2023
 

سامانه ویژه پاسخگویی بانک دی به ایثارگرانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بانک دی یکی از نهاد‌های اقتصادی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در هدفگذاری خود ارائه خدمات و تسهیلات به ایثارگران را در دستور کار دارد، از این رو یکی از عمده‌ترین مخاطبان آن را جامعه ایثارگری کشور تشکیل می‌دهد.

سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه تلفنی ارتباط با مشتریان، آماده پاسخگویی به شکایات مردمی به ویژه ایثارگران است.

از آنجا که شماره تلفن مشتریان ایثارگر بانک دی به صورت «وی آی پی» در سامانه این بانک تعریف شده است، هر ایثارگر در صورت تماس از شماره منزل یا موبایل خود در سیستم پاسخگویی به عنوان مشتری ویژه شناسایی شده و خدمات ویژه‌ای به آن‌ها ارائه خواهد شد.

در کنار این سامانه، واحد‌های پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه، می‌توانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند.

اینستاگرام
سلام.چرابانگ دی شعبه گیلان به ماوام بدون ضامن وبه قول ریاست بانگ مرکزی تاصدمیلیون تومان وام خردرانمیدهد..بانگ دی تنهابانگی است که ازحقوق بگیران آن بانگ تقاضای ضامن می‌کند...لطفاپیگیری بفرماییدآیاچه کسی اینجاریس ومسئولین بانگ هستندتهران یاگیلان؟
5درصد چنج ماه در بنیادشهید تهران است امرز فردا مکنن 80 نفر جلو من بوده وجدانن400یارنه به چی بدم حاج اقا تورا به این عاسورای حسبنی ما را سیر کن
برادر سه شهید هستم ما چشم چراع این ملنبم حصرت اممام ره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi