شناسه خبر : 102163
دوشنبه 02 مرداد 1402 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «عسکری» آسمانی شد

مادر شهیدان «عسکری» آسمانی شد

فاش نیوز - بانو «شهربانو برادران‌کناری» مادر شهیدان «سید جلال و سید جمال عسکری» در سن ۸۴ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندانش رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بانو «شهربانو برادران‌کناری» مادر صبور شهیدان «سید جلال و سید جمال عسکری» روز گذشته (شنبه) در سن 84 سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه کردو پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید , شهادت , دفاع مقدس ,

گفتنی است شهید سید جلال عسکری 28 آذر ماه سال متولد 1347 و در تاریخ دهم اردیبهشت 1365 در منطقه فاو و شهید سید جمال عسکری 19 مهرماه سال 1346 متولد در تاریخ 26 اسفند ماه سال 1366 در منطقه مریوان و در عملیات والفجر 10 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi