شناسه خبر : 102219
چهارشنبه 04 مرداد 1402 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشدار سردار رادان به مخلان نظم و امنیت:

کسانی که بخواهند از مأمور پلیس عبور کنند به حکم قانون از آنان عبور خواهیم کرد

فاش نیوز - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کسانی که بخواهند از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کنند به حکم قانون از آنها عبور می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان دیروز در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ما در مسیری که قرار گرفته‌ایم هیچ عقب‌نشینی نداریم محکم و استوار، مردانه قدم گذاشته‌ایم و تا آخر با عهد و پیمانی که با خدا و امام و ولایت و شهدا و مردم بسته‌ایم تا پای جان ایستاده‌ایم.
رادان با اشاره به ایستادگی مقتدرانه پلیس در برابر مخلان نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: البته که رعایت حقوق مردم یک تکلیف است و باید سرلوحه کار ما باشد اما کسانی که بخواهند به هر طریقی از مامور پلیس عبور کنند شک نداشته باشند به حکم قانون از آنان عبور خواهیم کرد. قرار نیست مامور پلیس جایی درگیر شود و سینه‌اش بشود هدف گلوله تا بتواند شرور و عربده‌کشی را دستگیر کند کسی جرأت کرد در هر نقطه‌ای از کشور به ماموری تعرض کند، شاهد عواقب آن هم خواهد بود.
وی با اشاره به حادثه کلانتری 16 زاهدان گفت: این حادثه برای ما افتخارآفرین شد، کلانتری که در حال ارائه خدمات انتظامی و قضائی به مردم بود، کسانی که جرأت کردند از دیوار کلانتری عبور کردند دیگر نتوانستند از کلانتری خارج شوند و دو خط قرمز برای پلیس وجود دارد؛ اول اینکه کسانی بخواهند از دیوار قانون عبور کند از آنها عبور می‌کنیم و کسی که بخواهد از مامور قانون عبور کند به حکم قانون از او هم عبور می‌کنیم و پلیس در این مقوله باید هوشیار و دقیق باشد.
 سرنخ‌های خوبی از عاملان حادثه تروریستی پلیس راه خاش به دست آمده است.
همچنین به گزارش ایسنا، فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۶ زاهدان در جمع خبرنگاران بیان داشت: همکاران پلیس راه که چند روز پیش مورد هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند تمام تلاش آنها و سایر همکاران ما در پلیس راه این است که با حضور و انضباط خود از هرگونه کشته شدن شهروندان در حوادث راهنمایی رانندگی جلوگیری کنند، در این زمینه از عوامل آن سرنخ‌های خوبی به دست آوردیم و بدون تردید به سزای عمل‌شان خواهند رسید.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi